


Проблем с оборотите на Голф 1.9 чист дизел
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Нед 26 окт 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Проблем с оборотите на Голф 1.9 чист дизел
При включен оборотомер и запалване на двигателя,оборотомера показва 850/900 оборота.След около 2мин.работа оборотите скачат на 1000/1050 и така си остават на празен ход..Нека всички, които имат идея за причината да дадат мнение.Голфа взех преди седмица но по късно установих проблема с оборотите.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 10 окт 2008 1:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Няма чип, този мотор няма електронен блок за управление - колегата се шегува.
По принцип, след палене свещите продължават да нагряват няколко минути. Когато нагряват, дърпат голям ток - примерно 30-50 А и товарят генератора, а той товари двигателя и оборотите са по-ниски. Като минат няколко минутки, релето за подгряване изключва и като няма вече товар, оборотите се вдигат и си остават малко високи. Можеш да се закачиш с една пробна лампа за свещите и да наблюдаваш.
Вероятно оборотите са пипани от помпата и е редно да ги намалиш до нормалните - примерно 900-950. Но ако на тези обороти се получават кофти вибрации или някакъв неприатен резонанс се усеща в купето, явно защо са ги пипали!?
По принцип, след палене свещите продължават да нагряват няколко минути. Когато нагряват, дърпат голям ток - примерно 30-50 А и товарят генератора, а той товари двигателя и оборотите са по-ниски. Като минат няколко минутки, релето за подгряване изключва и като няма вече товар, оборотите се вдигат и си остават малко високи. Можеш да се закачиш с една пробна лампа за свещите и да наблюдаваш.
Вероятно оборотите са пипани от помпата и е редно да ги намалиш до нормалните - примерно 900-950. Но ако на тези обороти се получават кофти вибрации или някакъв неприатен резонанс се усеща в купето, явно защо са ги пипали!?
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Нед 26 окт 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
"авансатора" не съм го ползвал.Оказа се,че със загряването на двигателя,оборотите се покачват плавно но при достигането на 1000 обората рязко се покачва щума на двигателя/появява се някакво тракане/Ходих при един "спец" и той стигна до извода ,че тракането е от ролката на пиствия ремък/сменена е заедно с пистовия ремък/Предложи ми да смени ремъка с по къс/сегашния е 1045/ и тракането между 1000 и 1100 оборота ще изчезне.А дали,това е начина нека някой по компетентен да каже.А и друго ми е интересно,видях друг голф ,като моя на ,който пистовия ремък от алтернатора към коляновия вал ,беше без оптегач и ролка???emo-gar написа:И провери дали "авансатора" (разбирай -смукача) се връща докрай, той влияе с около 50-100 оборота нагоре.При мен е ръчен -с жило
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Съб 10 май 2008 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Съб 10 май 2008 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
По въпроса за оборотите на чистия дизел:много лесно се регулират.На нафтовата помпа има 2 болчета едното ти променя налягането на помпата,а другото свободните обороти.За оборотите ще го познаеш по това, че при свободни обороти,рамото което се дърпа от жилото за газта, е опряло в него.Развийго малко и тва рамо ще се помести(все едно подаваш малко газ).А оборотите ти ще се вдигнат.
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Съб 10 май 2008 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
tomito написа:Няма чип, този мотор няма електронен блок за управление - колегата се шегува.
По принцип, след палене свещите продължават да нагряват няколко минути. Когато нагряват, дърпат голям ток - примерно 30-50 А и товарят генератора, а той товари двигателя и оборотите са по-ниски. Като минат няколко минутки, релето за подгряване изключва и като няма вече товар, оборотите се вдигат и си остават малко високи. Можеш да се закачиш с една пробна лампа за свещите и да наблюдаваш.
Вероятно оборотите са пипани от помпата и е редно да ги намалиш до нормалните - примерно 900-950. Но ако на тези обороти се получават кофти вибрации или някакъв неприатен резонанс се усеща в купето, явно защо са ги пипали!?
Почти така е само дето релето на подгряващите свещи изключва около 5-10сек след като изгасне лампата за подгряване.Можеш да го чуеш(чува се цъкване)И как според теб свещите ще подгряват при работещ двигател?Нали след няколко впръсквания на студената нафта върху работещите свещи и ще изгорят?
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Свещите продължават да работят известно време след запалване.До достигане на някаква температура на водата или обороти над 2000,демек нямаш време да чакаш и веднага я подкарваш.Определено гаснат по-бързо ако не чакаш много на място.Относно оборотите на ПХ, може да е разцентрована ГНП при евентуална смяна на ангренажен ремък(има по-особена процедура,за разлика от бензинките).Една проверка на впръскването (с индикатор монтиран на помпата-тапата м/у тръбите) ще даде отговора.Процедурата я прави задължително при дизелджия,дето знае кво прави.Не върти нищо по помпата без да си убеден какво е!
Re: Проблем с оборотите на Голф 1.9 чист дизел
при мен е абсолютно същото, но иначе колата си върви перфектно и мисля че е нещо незначително 

-
- Мнения: 185
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 15:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тетевен
Re: Проблем с оборотите на Голф 1.9 чист дизел
И при мен е същата работа с оборотите,дори съм ги дигнал молко от помпата,че имаше едно тресене на таблото при празен ход.
При мен е на лице и др проблем сложих генератор от 2,4д 120 Ач и при голям пик на аудио системата спадат оборотите,но си го обяснявам че генератора се мъчи да навакса с А и по този начин товари мотора !!!
П.П. Аз 2г карам такава печка и не съм имал ядове само дето температурата ми седи на 70градуса,само в София по светофарите рядко се дига на 90,перка сичко си работи малак,голям кръг работят ,парно имам суши ми веждите и кап ке мога да си го обясня това,че седи на 70г.
При мен е на лице и др проблем сложих генератор от 2,4д 120 Ач и при голям пик на аудио системата спадат оборотите,но си го обяснявам че генератора се мъчи да навакса с А и по този начин товари мотора !!!
П.П. Аз 2г карам такава печка и не съм имал ядове само дето температурата ми седи на 70градуса,само в София по светофарите рядко се дига на 90,перка сичко си работи малак,голям кръг работят ,парно имам суши ми веждите и кап ке мога да си го обясня това,че седи на 70г.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re:
nikireflexa написа:tomito написа:Няма чип, този мотор няма електронен блок за управление - колегата се шегува.
По принцип, след палене свещите продължават да нагряват няколко минути. Когато нагряват, дърпат голям ток - примерно 30-50 А и товарят генератора, а той товари двигателя и оборотите са по-ниски. Като минат няколко минутки, релето за подгряване изключва и като няма вече товар, оборотите се вдигат и си остават малко високи. Можеш да се закачиш с една пробна лампа за свещите и да наблюдаваш.
Вероятно оборотите са пипани от помпата и е редно да ги намалиш до нормалните - примерно 900-950. Но ако на тези обороти се получават кофти вибрации или някакъв неприатен резонанс се усеща в купето, явно защо са ги пипали!?
Почти така е само дето релето на подгряващите свещи изключва около 5-10сек след като изгасне лампата за подгряване.Можеш да го чуеш(чува се цъкване)И как според теб свещите ще подгряват при работещ двигател?Нали след няколко впръсквания на студената нафта върху работещите свещи и ще изгорят?
няма да изгорят бъди сигурен


-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Проблем с оборотите на Голф 1.9 чист дизел
Гаранция..кажи какво е развитието,айде че не останахме много с "простите"дизели,тука споделяме решенията на проблемите,6 месеца чакаме да обадиш за решение...Сега да си подкрепя и мнението,дадено някъде преди Коледа:след смяна на ангренаж,въпреки всички щифтове и планки,помпата "бяга" от идеалната центровка.Имам една "идея"промяна на П.Х.-само аз си го усещам,но го има.Та пак повтарям:да се мине на центровка за ъгъл на впръскване(с индикатор)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта