mod edit: dobrin
Проблем с DSG
Проблем с DSG
купих си Тоуран DSG на 2г. имам голям проблем с кутията, като включа на -Direct- блъска много здраво обаче само когато е загряла . никой незнае какво и е .от фолцваген казаха че трябва да я изпратят в германия ,обаче като ги знам какви са некадърници май ще трябва да си купя нова кутия. акъли всеки дава обаче никой нея оправи , сега е в 3-ти сервиз поред, вече ми писна- всеки сменя части и пак проблема си стои . Дайте и вие някой акъл може пък да успея да я направим. според последния сервиз -бил ми разбит корпуса на диференциала кадето лагерувал някякъв лагер , ниставало да се набие втулка щото мястото било много тънко и трябвало да се смени корпуса. Но понеже само корпус не се продава трябвало да си купя нова кутия . така че дайте съвет-МОГА ЛИ ДА НАМЕРЯ КОРПУС НА КУТИЯ И ОТ КАДЕ
mod edit: dobrin
mod edit: dobrin
- arrougance
- Мнения: 764
- Регистриран на: Вто 15 апр 2008 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
-
Uneek
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
- Автомобил: 1998 VW Polo Variant
- Двигател: APQ
- Местоположение: Благоевград
http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?f= ... &hilit=dsg
Ето в тази тема колегата е писал за проблем с ДСГ-то подобен на твоя...
Случвало му се като загрее колата. Драсни му лично, може и да ти даде някакви ценни насоки, и успех!
Ето в тази тема колегата е писал за проблем с ДСГ-то подобен на твоя...
Случвало му се като загрее колата. Драсни му лично, може и да ти даде някакви ценни насоки, и успех!
- Stivi
- Мнения: 8379
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
За съжаление и в теста на Пасат с DSG в Ауто Билд се оплакват от "странното" поведение на електрониката на кутията и че при минусови температури задна се включвала с "много молби" ! Не знам дали е фабричен бъг или е нещо друго но факт е че има доста оплаквания от тези скорости
Човека от темата към която е дал линк колегата си е купил ....Опел и като закрепи кутията ще продава Туран-а който е само 2 годишен,лошо за марката
Човека от темата към която е дал линк колегата си е купил ....Опел и като закрепи кутията ще продава Туран-а който е само 2 годишен,лошо за марката
- StS
- Мнения: 2405
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Uneek написа:http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=3&t=60300&hilit=dsg
Ето в тази тема колегата е писал за проблем с ДСГ-то подобен на твоя...
Случвало му се като загрее колата. Драсни му лично, може и да ти даде някакви ценни насоки, и успех!
Е как да си взема такава кутия...след прочита на този редове...
Аз мога да помогна с това - http://www.multitronic-box.com/ ако вече не си ходил там де. Нямам представа как работят, но хора от Ауди форума са ползвали услугите им и са доволни.
Абе уж по тестове, разправяха, че именно DSG-то е най-здравото нещо в новите VW-та пък той май ще излезне че "совите не са това което са" - вярно е че вечни неща няма, но..... тези коли са прекалено нови, за да имат такива, прекалено скъпо струващи ремонти, да не говорим, че компетенцията в България относно тях е на много ниско ниво, заради което и ги избягвам
.
Успех!
Абе уж по тестове, разправяха, че именно DSG-то е най-здравото нещо в новите VW-та пък той май ще излезне че "совите не са това което са" - вярно е че вечни неща няма, но..... тези коли са прекалено нови, за да имат такива, прекалено скъпо струващи ремонти, да не говорим, че компетенцията в България относно тях е на много ниско ниво, заради което и ги избягвам
Успех!
-
restless
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
аз доколкото чета - самия съединител е ок, проблемите са от електрониката!
В последния аутобилд теста на Пасат с ДСГ - точно това се оказал проблема!
Но силно ме смущава как е бил решен - след кореспонденция между списанието и ФВ, изследване и ... смяна на температурен датчик
, който е почнал да се вгражда вмест проблемния чак през 2007-ма , години след началото на продажбите.
Се си мисля че ако някой от нас пише на централата на ФВ едва ли ще му обърнат персонално внимание... и би трябвало ако наистина проблема е съществен (а беше описан като често срещан) да се обяви сервизна кампания по подмяна на тия датчици - както колегата lilo&stitch даваше пример с киата
В последния аутобилд теста на Пасат с ДСГ - точно това се оказал проблема!
Но силно ме смущава как е бил решен - след кореспонденция между списанието и ФВ, изследване и ... смяна на температурен датчик
Се си мисля че ако някой от нас пише на централата на ФВ едва ли ще му обърнат персонално внимание... и би трябвало ако наистина проблема е съществен (а беше описан като често срещан) да се обяви сервизна кампания по подмяна на тия датчици - както колегата lilo&stitch даваше пример с киата
- w_smith
- Мнения: 2325
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
restless написа:аз доколкото чета - самия съединител е ок, проблемите са от електрониката!
В последния аутобилд теста на Пасат с ДСГ - точно това се оказал проблема!
Но силно ме смущава как е бил решен - след кореспонденция между списанието и ФВ, изследване и ... смяна на температурен датчик, който е почнал да се вгражда вмест проблемния чак през 2007-ма , години след началото на продажбите.
Ти си чел като дявола евангелието.
Проблемът с невървенето на колата е бил в темепературен датчик, а проблемите с ДСГ не са били причинени от датчик.
-
restless
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
а от каквоw_smith написа:Проблемът с невървенето на колата е бил в темепературен датчик, а проблемите с ДСГ не са били причинени от датчик.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта