голф 3 тди - ниски обороти и педал на газта?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
malogramoten
Мнения: 68
Регистриран на: Съб 30 апр 2005 8:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

голф 3 тди - ниски обороти и педал на газта?

Мнениеот malogramoten » Вто 31 май 2005 18:06


отново имам въпроси към отзивчивите знаещи!
1.Как мога да понижа ниските оборотина голф 3 тди 95г
без да подавам газ оборотомера показва около 850 /колко точно не знам , защото е разграфен през 200 и стрелката заковава на около 1/4 между 800 и 1000/ това нормално ли е?защото на другия ми голф 2д като отнема газта на първа и той спира-прехълцва и дори гасе ако го оставя без газ и на скорост-много удобно през зимата, защото почти не ползвам спирачка. Този обаче на първа без да му подавам газ си върви и пее!
2.Имам много голям празен ход на педала на газта. в първата 1/4 на хода не реагира. Как мога да го намаля до минимум ?
Малко дългичко се получи,но искам да съм максимално ясен
Благодаря на тези ,които ще ми отговорят със съвет!




Потребителски аватар
anger
Мнения: 788
Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
Автомобил: GTE GMK7 und Tiguan MK2 TDI
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот anger » Вто 31 май 2005 19:09


Имах Вектра 1.7 Д - там беше същото. Имай в предвид, че дизелите работят нормално на около 850 - 900 оборота, което е с около 50 - 100 оборота по - малко от бензиновия двигател. Ако свалиш много оборотите рискуваш да получиш доста силни вибрации от цялата система за изхвърляне на вредните газове, което пък може да ти доведе до проблеми с нафтовата помпа. Не съм мног светнат, но поне за вибрациите съм сигурен. Аз имах един проблем, който всички опели дизелаци имат, а той беше, че при потегляне на 1 - ва или пък на много ниски обороти средното гърне се съдираше да дрънчи - все едно се е откачило. Какви ли не майстори го гледаха, какво ли не го лъгаха - йок! Не се оправяше! Закарах колата дса ми видят нафтовата помпа и се оказа, че проблема идва от нея (незнайно защо). Ремонтираха ми я за 100 кинта и колата заспа.
Това със празния ход мисля, че е нормално, защото и при мен го имаше.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 31 май 2005 19:14


за празния ход на педала:
ако си с жило за газта-нищо не пипай! защото педала има определен ход и опъна на жилото е предвиден така че хода на педала и хода на рейката на помпата да се засичат при максимално натоварване. сиреч ако опънеш жилото още-като нариташ газта ще остане още място от педала докато рейката на помпата ще е в упор и ще я откъртиш!
нищо не барай-пак ти казвам!


Потребителски аватар
bullet
Мнения: 88
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 11:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bullet » Вто 31 май 2005 20:43


Не се притеснявай за оборотите, напълно нормални са. И при мен е същото аз съм с 1.9 ТД


Потребителски аватар
malogramoten
Мнения: 68
Регистриран на: Съб 30 апр 2005 8:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот malogramoten » Сря 01 юни 2005 5:18


vaskoto1 написа:за празния ход на педала:
ако си с жило за газта-нищо не пипай! защото педала има определен ход и опъна на жилото е предвиден така че хода на педала и хода на рейката на помпата да се засичат при максимално натоварване. сиреч ако опънеш жилото още-като нариташ газта ще остане още място от педала докато рейката на помпата ще е в упор и ще я откъртиш!
нищо не барай-пак ти казвам!

Благодаря за съветите!
Не съм с жило.Не знам с какво е,преди време попитах тук и ми отговориха колеги, че било с някакви реостати /прозвуча ми като трамвай/ , но жило наистина няма
явно ще трябва да се примиря със ситуацията
благодаря!


tunning
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 08 ное 2008 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tunning » Нед 23 ное 2008 13:57


няма жило със ел.помпа си. Оборотите на ГНП се настройват само с програма.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Нед 23 ное 2008 15:25


tunning написа:няма жило със ел.помпа си. Оборотите на ГНП се настройват само с програма.

Точно така, а това, че не е чувствителна газта е друго нещо и може да се направи да реагира по-рано.


TheFreeRider
Мнения: 30
Регистриран на: Нед 26 окт 2008 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот TheFreeRider » Нед 23 ное 2008 16:21


Колеги, ще използвам темата и аз да попитам нещо. Колата е същата, нормално ли е газта да работи с леко забавяне - при рязко натискане и връщане на педала, мотора се форсира някъде чак като си връщам крака? Не ми пречи особено, но от скоро карам колата и не съм наясно дали е наред всичко. :)


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Нед 23 ное 2008 22:47


Нормално е, не се притеснявайте и двамата.
На автора на темата - двойката ти не е наред, не тройката. Нормално е колата да върви без газ, това е признак за добър двигател.
При електронно управляваното подаване на газ е нормално да има забавяне при рязко подаване и пускане на газта, особено от ниски обороти.


Потребителски аватар
suspect79
Мнения: 44
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Елхово

Мнениеот suspect79 » Нед 23 ное 2008 23:40


колега натисни леко съеденителя и тогава подай газ да видиш разликата.не си мисли,че е нещо от съеденителя,имаше един датчик там.да не се бъркам нещо,но това е заради автопилота,защото когато тои се включи да ускорорява се дава пълна газ и затова е така да се вардят полуоски и скорости и т.н.ако това забавяне те дразни просто откачи този датчик.намира се зад педала в купето.


TheFreeRider
Мнения: 30
Регистриран на: Нед 26 окт 2008 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот TheFreeRider » Нед 23 ное 2008 23:47


Хм, интересно, бях го пробвал на неутрална, с натиснат съединител не съм, но ще пробвам. При каране не съм усетил да действа забавено и да пречи... :)


Потребителски аватар
suspect79
Мнения: 44
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Елхово

Мнениеот suspect79 » Пон 24 ное 2008 0:11


аз имам впредвид на неутрална с леко натиснат съеденител.в движение не е удачно да се натиска леко съединител,започва да мирише :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 50 госта