отново имам въпроси към отзивчивите знаещи!
1.Как мога да понижа ниските оборотина голф 3 тди 95г
без да подавам газ оборотомера показва около 850 /колко точно не знам , защото е разграфен през 200 и стрелката заковава на около 1/4 между 800 и 1000/ това нормално ли е?защото на другия ми голф 2д като отнема газта на първа и той спира-прехълцва и дори гасе ако го оставя без газ и на скорост-много удобно през зимата, защото почти не ползвам спирачка. Този обаче на първа без да му подавам газ си върви и пее!
2.Имам много голям празен ход на педала на газта. в първата 1/4 на хода не реагира. Как мога да го намаля до минимум ?
Малко дългичко се получи,но искам да съм максимално ясен
Благодаря на тези ,които ще ми отговорят със съвет!
голф 3 тди - ниски обороти и педал на газта?
- malogramoten
- Мнения: 68
- Регистриран на: Съб 30 апр 2005 8:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- anger
- Мнения: 788
- Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
- Автомобил: GTE GMK7 und Tiguan MK2 TDI
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Имах Вектра 1.7 Д - там беше същото. Имай в предвид, че дизелите работят нормално на около 850 - 900 оборота, което е с около 50 - 100 оборота по - малко от бензиновия двигател. Ако свалиш много оборотите рискуваш да получиш доста силни вибрации от цялата система за изхвърляне на вредните газове, което пък може да ти доведе до проблеми с нафтовата помпа. Не съм мног светнат, но поне за вибрациите съм сигурен. Аз имах един проблем, който всички опели дизелаци имат, а той беше, че при потегляне на 1 - ва или пък на много ниски обороти средното гърне се съдираше да дрънчи - все едно се е откачило. Какви ли не майстори го гледаха, какво ли не го лъгаха - йок! Не се оправяше! Закарах колата дса ми видят нафтовата помпа и се оказа, че проблема идва от нея (незнайно защо). Ремонтираха ми я за 100 кинта и колата заспа.
Това със празния ход мисля, че е нормално, защото и при мен го имаше.
Това със празния ход мисля, че е нормално, защото и при мен го имаше.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
за празния ход на педала:
ако си с жило за газта-нищо не пипай! защото педала има определен ход и опъна на жилото е предвиден така че хода на педала и хода на рейката на помпата да се засичат при максимално натоварване. сиреч ако опънеш жилото още-като нариташ газта ще остане още място от педала докато рейката на помпата ще е в упор и ще я откъртиш!
нищо не барай-пак ти казвам!
ако си с жило за газта-нищо не пипай! защото педала има определен ход и опъна на жилото е предвиден така че хода на педала и хода на рейката на помпата да се засичат при максимално натоварване. сиреч ако опънеш жилото още-като нариташ газта ще остане още място от педала докато рейката на помпата ще е в упор и ще я откъртиш!
нищо не барай-пак ти казвам!
- malogramoten
- Мнения: 68
- Регистриран на: Съб 30 апр 2005 8:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
vaskoto1 написа:за празния ход на педала:
ако си с жило за газта-нищо не пипай! защото педала има определен ход и опъна на жилото е предвиден така че хода на педала и хода на рейката на помпата да се засичат при максимално натоварване. сиреч ако опънеш жилото още-като нариташ газта ще остане още място от педала докато рейката на помпата ще е в упор и ще я откъртиш!
нищо не барай-пак ти казвам!
Благодаря за съветите!
Не съм с жило.Не знам с какво е,преди време попитах тук и ми отговориха колеги, че било с някакви реостати /прозвуча ми като трамвай/ , но жило наистина няма
явно ще трябва да се примиря със ситуацията
благодаря!
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Нед 26 окт 2008 14:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Нормално е, не се притеснявайте и двамата.
На автора на темата - двойката ти не е наред, не тройката. Нормално е колата да върви без газ, това е признак за добър двигател.
При електронно управляваното подаване на газ е нормално да има забавяне при рязко подаване и пускане на газта, особено от ниски обороти.
На автора на темата - двойката ти не е наред, не тройката. Нормално е колата да върви без газ, това е признак за добър двигател.
При електронно управляваното подаване на газ е нормално да има забавяне при рязко подаване и пускане на газта, особено от ниски обороти.
- suspect79
- Мнения: 44
- Регистриран на: Вто 26 юни 2007 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Елхово
колега натисни леко съеденителя и тогава подай газ да видиш разликата.не си мисли,че е нещо от съеденителя,имаше един датчик там.да не се бъркам нещо,но това е заради автопилота,защото когато тои се включи да ускорорява се дава пълна газ и затова е така да се вардят полуоски и скорости и т.н.ако това забавяне те дразни просто откачи този датчик.намира се зад педала в купето.
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Нед 26 окт 2008 14:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта