Въпрос за дюзи

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Въпрос за дюзи

Мнениеот vladitdrv » Нед 23 ное 2008 22:04


Въпроса ми е на колко Nm се стяга дюзата като се сглобява(за предкамерни дизели),въобще някъква справочна информация по темата!




Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Нед 23 ное 2008 23:28


има много инфо за старите дюзи
кое тояно ти трябва
ако е след смяна на разпрьсквачи и я сьбираш стягаш колкото можеш с ключа ма без трьба


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Пон 24 ное 2008 0:17


ако е след смяна на разпрьсквачи и я сьбираш стягаш колкото можеш с ключа ма без трьба


Не мислиш ли че е мн относително понятието "колкото можеш"! :wink:
За Бош Д,ТД все тая,мисля трябва да има установено колко се стяга?!


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Пон 24 ное 2008 0:48


До колкото си спомням 40 - 60 Nm, нали знаеш че с някой "колеги" няма смисъл да се спори.


Потребителски аватар
sashoskiora
Мнения: 449
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за дюзи

Мнениеот sashoskiora » Пон 24 ное 2008 1:15


vladitdrv написа:Въпроса ми е на колко Nm се стяга дюзата като се сглобява(за предкамерни дизели),въобще някъква справочна информация по темата!


Към главата става дума,трябва да пише в техническа информация,но има отдолу едни уплътнителни шайби,задължително нови да не береш ядове. :wink:


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Пон 24 ное 2008 19:43


Към главата става дума,трябва да пише в техническа информация,но има отдолу едни уплътнителни шайби,задължително нови да не береш ядове.


За към главата ясно-Autodata работи за нас :wink: !
Колега Zinoto,и аз така ги стягам(60-70Nm),но питам да съм сигурен!Писна ми да ходя по палачор-дизел майстори,и да ме обеждават че разпръсквачите били боклук,а да не мога с тръба да отвия дюзата!Като я разглобих извадих една лопата сгурия от вътре на фона на новите разпръсквачи!


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Пон 24 ное 2008 20:37


vladitdrv написа:
Към главата става дума,трябва да пише в техническа информация,но има отдолу едни уплътнителни шайби,задължително нови да не береш ядове.


За към главата ясно-Autodata работи за нас :wink: !
Колега Zinoto,и аз така ги стягам(60-70Nm),но питам да съм сигурен!Писна ми да ходя по палачор-дизел майстори,и да ме обеждават че разпръсквачите били боклук,а да не мога с тръба да отвия дюзата!Като я разглобих извадих една лопата сгурия от вътре на фона на новите разпръсквачи!

Наистина малко са дизел майсторите на които може да се разчита, при старите горивни системи без електронно управление нещата са по-сложни и много често така наречените "тракторни" майстори са далеч по-подходящи от новите "специалисти". Преди години лично се убедих къде е истината след като похарчих доста пари без резултат.


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Пон 24 ное 2008 20:48


Наистина малко са дизел майсторите на които може да се разчита, при старите горивни системи без електронно управление нещата са по-сложни и много често така наречените "тракторни" майстори са далеч по-подходящи от новите "специалисти". Преди години лично се убедих къде е истината след като похарчих доста пари без резултат.


Честно казано никък не са сложни!Трябва малко техническа мисъл,теория и прецизност и всичко може да стане като ново(забравих чистотата най-вече :wink: )!Днес отварях помпа(механична) и се изненадах колко прост може да бъде ремонта и (като се сетя че дадах на един тъпак 120лв за ремонт и стендоване а дори не беше отваряна :twisted: ).


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Пон 24 ное 2008 20:53


vladitdrv написа:
Наистина малко са дизел майсторите на които може да се разчита, при старите горивни системи без електронно управление нещата са по-сложни и много често така наречените "тракторни" майстори са далеч по-подходящи от новите "специалисти". Преди години лично се убедих къде е истината след като похарчих доста пари без резултат.


Честно казано никък не са сложни!Трябва малко техническа мисъл,теория и прецизност и всичко може да стане като ново(забравих чистотата най-вече :wink: )!Днес отварях помпа(механична) и се изненадах колко прост може да бъде ремонта и (като се сетя че дадах на един тъпак 120лв за ремонт и стендоване а дори не беше отваряна :twisted: ).


Може да се каже и най-вече практика, след изредените неща от теб...
А така като те слушам до няколко дни ще се пръкнеш и ти като майстор...


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Пон 24 ное 2008 21:03


Аз доколкото знам vladitdrv си е майстор и май си му е професия. Практиката трябва да е подплатена и с теория :wink:


Потребителски аватар
joro09
Мнения: 241
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот joro09 » Пон 24 ное 2008 21:21


Може да се каже и най-вече практика, след изредените неща от теб...
А така като те слушам до няколко дни ще се пръкнеш и ти като майстор...

Върнете се в началото


--------------------------------------------------------------------------------

Аз доколкото знам vladitdrv си е майстор и май си му е професия. Практиката трябва да е подплатена и с теория

Вие двамата пак се захапахте!!! :smackbum


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Пон 24 ное 2008 21:22


А така като те слушам до няколко дни ще се пръкнеш и ти като майстор...


Колега,аз от немаикъде съм се захванал с такава дейност!Не претендирам че дъм майстор по дизели,но се опитвам и засега успявам!Не знам какво трябва да значи изказването ти,но едва ли е мн хубу!Благодаря ти все пак,ако се "пръкна" ша ти пиша :wink: !


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Пон 24 ное 2008 21:52


vladitdrv написа:
А така като те слушам до няколко дни ще се пръкнеш и ти като майстор...


Колега,аз от немаикъде съм се захванал с такава дейност!Не претендирам че дъм майстор по дизели,но се опитвам и засега успявам!Не знам какво трябва да значи изказването ти,но едва ли е мн хубу!Благодаря ти все пак,ако се "пръкна" ша ти пиша :wink: !



Като се пръкнеш, ще те усетим, започваш да говориш против тези които са ти помагали и най-вече против науката...


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Пон 24 ное 2008 21:59


Като се пръкнеш, ще те усетим, започваш да говориш против тези които са ти помагали и най-вече против науката...



Не знам що за човек може да говори за друг без дори да го познава(или поне аз не се сещам да се познаваме)!
Принципно ако имаш някъкво инфо по темата може да помогнеш!


П.С Лично от теб не си спомням да съм получил помощ така че споко,няма да си от тях! :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: licho58, w_smith и 74 госта