Г3 1,9TDI 1Z двигател подгряване на антифриза
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
suspect79 написа:и аз съм с 1З ,но нямам свещи и наистина моята кола загрява много по-бавно от на брат ми (АФН със свещи),но веднъж стигне ли 90 няма мърдане от тами незнам колко е вярно,но съм чувал за тези свещи,че зависи за къде е произведена колата(моята е италианка)
Ти за това нямаш,там такива свещи не трябват.
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
Да не отварям друга тема по същият въпрос ще питам тук:
Мойта фабрично няма също такива свещи. Намерил съм си частите за да я преправя (двата фланеца, маркуча, свещите, релетата) НО въпроса ми е дали Компютъра ще ги поддържа, сиреч дали ги има двата извода за релетата и дали ги управлява. Има ли някакъв начин да разбера, примерно с VAG-Com-а ???
Мойта фабрично няма също такива свещи. Намерил съм си частите за да я преправя (двата фланеца, маркуча, свещите, релетата) НО въпроса ми е дали Компютъра ще ги поддържа, сиреч дали ги има двата извода за релетата и дали ги управлява. Има ли някакъв начин да разбера, примерно с VAG-Com-а ???
- recaro_7
- Мнения: 73
- Регистриран на: Чет 10 яну 2008 20:49
- Автомобил: Vw Passat B5.5 tdi
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
опа
А ми и аз днес се дзверих,но и при мен ги няма,а колата загрява за нула време.
Моята е внос от Италия....та ме навежда на мисълта дали не е според партидата...в смисъм за Италия/топла страна/да липсват въпросните свещи,а за Австрия,Германия да се вграждат
.
Моята е внос от Италия....та ме навежда на мисълта дали не е според партидата...в смисъм за Италия/топла страна/да липсват въпросните свещи,а за Австрия,Германия да се вграждат


-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:43
- Автомобил: Голф 4
- Двигател: ATD
- Местоположение: София
- Контакти:
Scarchu написа:Да не отварям друга тема по същият въпрос ще питам тук:
Мойта фабрично няма също такива свещи. Намерил съм си частите за да я преправя (двата фланеца, маркуча, свещите, релетата) НО въпроса ми е дали Компютъра ще ги поддържа, сиреч дали ги има двата извода за релетата и дали ги управлява. Има ли някакъв начин да разбера, примерно с VAG-Com-а ???
От къде да си намеря и аз такива релета и моля те пиши ако успееш да вържеш системата, защото и аз си намерих и монтирах фланеца, но сега се чудя ква система да измисля така че да не прецакам алтернатора или акумулатора ако случайно забравя свещите включени.
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
stoyanz написа:Scarchu написа:Да не отварям друга тема по същият въпрос ще питам тук:
Мойта фабрично няма също такива свещи. Намерил съм си частите за да я преправя (двата фланеца, маркуча, свещите, релетата) НО въпроса ми е дали Компютъра ще ги поддържа, сиреч дали ги има двата извода за релетата и дали ги управлява. Има ли някакъв начин да разбера, примерно с VAG-Com-а ???
От къде да си намеря и аз такива релета и моля те пиши ако успееш да вържеш системата, защото и аз си намерих и монтирах фланеца, но сега се чудя ква система да измисля така че да не прецакам алтернатора или акумулатора ако случайно забравя свещите включени.
Релетата са стандартни силови (30А). Преди да правиш каквото и да е било е най-добре да провериш дали имаш изобщо опцията за котрол на релетата от самият компютър. Това са 21 и 22 крачета (и при моя и при твоя двигател са 21 и 22). Ако ги няма изобщо трябва да се мисли алтернативен начин за котрол на свещите ама ще е бая играчка докато стане читаво. Другият момент е крачетата да са там а да не са свързани никъде вътре в компа. В този случай според мен най-задоволителен отговор на това дали са вързани без да се отваря компира ще е да се замери с уред на съпротивление, ама за съжаление не знам дали това ще свърши работа...
Иначе ако ги направиш примерно на ЦК ключе с релета и ги забравиш на изгасена кола - свирено ти е на акумулатора.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- bay mip
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
офффф,дойде зимата и пак всичко се повтаря.Обзалагам се че ще позная следващото мнение.До тук е ясно, че тези ТДИ които идат от север имат такива 3 бр. нагреватели, които се включват при ниска температура /не знам каква/.Разбрахме къде се намират. Включват толкова колкото позволява свободната мощност на алтернатора.температурният датчика G72 и релето J125 участват управлението на тези нагреватели /свещи/.Ако някой знае къде се намират това пусто реле J125, което според мен е причината да не включват тези свещи.
- marttyy
- Мнения: 124
- Регистриран на: Пон 09 апр 2007 22:29
- Автомобил: vw passat 5.5 1.9TDI
- Двигател:
- Местоположение: Драгоман
Вчера реших да поразгледам релетата в коша , за да видя дали има някакъв проблем заради които не ми работят свещите за антифриза. Открих че релето , което се намира до разширителния съд от ляво му е изгорял бушона(30А) и го смених. Днес сутринта свещите се включиха но за около 10 секунди. Та въпроса ми е : понеже прочетох че компа регулира свещите според натоварването на динамото, можели да не вкючват защото смених динамото от 120А на 70А.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Steels и 60 госта