Проблем с палене/ток

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
LiRiX
Мнения: 523
Регистриран на: Пет 02 май 2008 21:10
Автомобил: SEAT LEON
Двигател: AUS 2001
Местоположение: Търговище

Проблем с палене/ток

Мнениеот LiRiX » Вто 14 окт 2008 21:57


Здравейте, щайгата ми (1.9TD) тая вечер ме заряза :x
Тоци уш има къси, дълги радио всичко бачка, но завъртя ли ключа изобщо не превърта стартера.

Пали само на скорост с бутане :cry: :x :evil:

От какво ли може да е :( Като замерих с мултицета акумулатора е 12.90 волта




Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Вто 14 окт 2008 22:01


шалтера,комутатора :roll:


Потребителски аватар
komitov
Мнения: 176
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 19:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот komitov » Вто 14 окт 2008 22:02


най вероятно стартера се е--ва :!:


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Вто 14 окт 2008 22:02


Може да е заминал стартера или ключа да не дава хубаво маса


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19731
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 15 окт 2008 0:24


LILO&STICH написа:шалтера,комутатора :roll:

Бре Лило, комутатора е туй на бобината, бре! :lol:
Искал си да кажеш клемореда на контактния ключ, вероятно ;)


Потребителски аватар
LiRiX
Мнения: 523
Регистриран на: Пет 02 май 2008 21:10
Автомобил: SEAT LEON
Двигател: AUS 2001
Местоположение: Търговище

Мнениеот LiRiX » Сря 15 окт 2008 8:04


snupeca написа:Може да е заминал стартера или ключа да не дава хубаво маса
Като давам на контакт не светват лампичките, трява още леко ня дясно да го бутна ключа за да светнат. Това признак ли е?

Това, че е 12.90 волта показва ли, че акумулатора е зареден? :oops:


Потребителски аватар
LiRiX
Мнения: 523
Регистриран на: Пет 02 май 2008 21:10
Автомобил: SEAT LEON
Двигател: AUS 2001
Местоположение: Търговище

Мнениеот LiRiX » Сря 15 окт 2008 18:57


Пробвах с друг акумулатор-не стана. Утре ще се ходи на майстор май :roll:
Да го нямаше това бутане докато запали :x


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Сря 15 окт 2008 19:04


Радо май пак ще познае - това с "дозавъртането" на ключа, че да светне таблото, когато даваш контакт... Дано случиш на читав клеморед, де не те остави пак посред зима...


Потребителски аватар
LiRiX
Мнения: 523
Регистриран на: Пет 02 май 2008 21:10
Автомобил: SEAT LEON
Двигател: AUS 2001
Местоположение: Търговище

Мнениеот LiRiX » Сря 15 окт 2008 22:10


kokovanev написа:Радо май пак ще познае - това с "дозавъртането" на ключа, че да светне таблото, когато даваш контакт... Дано случиш на читав клеморед, де не те остави пак посред зима...

Колега от форума @jooorooo ми каза как точно да намеря клемореда около ключа. Отворих го разбутах малко (на тъмно го отвори преди малко) и като завъртих ключа воала :Р запали 2 пъти от 10. Ще го разгледам на светло по-обстойно. С него стигнахме до извода, че е възможно и патрона да си е отишъл.

Интересното е, че като завъртя ключа на позоция стартер, самия стартер се включи след 1-2 секунди. Стои си ключа в позиция стартер и няма никакви признаци за живот, в следващия момемт бръъм бръъм :P


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Сря 15 окт 2008 22:24


LiRiX написа:
snupeca написа:Може да е заминал стартера или ключа да не дава хубаво маса
Като давам на контакт не светват лампичките, трява още леко ня дясно да го бутна ключа за да светнат. Това признак ли е?

:oops:

Да проблема ти определено е при ключа(клемореда) ремонта беше около 30лв. миналата година :idea:


Потребителски аватар
LiRiX
Мнения: 523
Регистриран на: Пет 02 май 2008 21:10
Автомобил: SEAT LEON
Двигател: AUS 2001
Местоположение: Търговище

Мнениеот LiRiX » Чет 16 окт 2008 11:28


Като натиска ключа на вътре до краяйната позоция пали от рас. Сигурно трябва да се сменя патрона.


Потребителски аватар
LiRiX
Мнения: 523
Регистриран на: Пет 02 май 2008 21:10
Автомобил: SEAT LEON
Двигател: AUS 2001
Местоположение: Търговище

Мнениеот LiRiX » Съб 25 окт 2008 14:20


Здравейте колеги :) Днеска реших проблема.

Ново(от моргата) патронче, 30 лева. Изображение Обаче, ако Ви се налага да го сменяте, внимавайте с това което съм оградил е червено, защото не си пасват някои :roll:

Та взехме от това по-горе само тази част Изображение и го лепнахме на стария ключ :) Та съм си със стария ключец love.vw и сега си пали от раз :twisted:

А да знаете дали мога да продавам това от първата снимка без това от 2рата :) защото то не работи.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пон 24 ное 2008 22:17


Аз имам същия проблем и съм свалили пласмасите от долнача част на таблото, изкарах буксата на стария клеморед и сложиш новия.

Но не мога да изкарам патрона за да извадя от него стария клеморед и там да влезне новия.

Патрона е занитен с някаква месингова втулка (вместо болт) към кормилния прът и явно тя трябва да се избие или да се ореже от долу?

Дайте жокер, че втори ден съм без кола :( и днеска се налагаше по тъмно да се мъча да го сменя.
Трябва ли да свалям волана и да разглабям още за да изкарам патрона или втулката трябва да се избие с чука :lol:


Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот poni » Пон 24 ное 2008 23:32


не е занитен-това болст със специална глава,която се къса при стягане.С чук и секач се развива лесно.С нормална резба е.А ако говориш за месинговия/меден/лагер,който се вижда от снимката горе,то той излиза комплект с ключа.Вади се кормилото,свалят се лостовете на светлините и чистачки,избива се втулката на която ляга кормилото,вадиш пружината под нея,развиваш болта,който е без глава,и вадиш стойката на патрона.Ако ще се сменя патрона отивай на ключар.Като вадиш стойката с патрона,ключа трябва да е вътре и да е отключено кормилото



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта