обороти на АБФ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Punisher-GTI
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

обороти на АБФ

Мнениеот Punisher-GTI » Пон 24 ное 2008 19:30


някои знае ли по какъв начин могат да се вдигнат оборотите на АБФ а ,че се мачи да ми гасни нещо,на един приятел са му вдигнати но не можем да разберем как е направено не е от компютъра нито от чипа от нещо друго е,ако някои знае ще сам много благодарен ако сподели 10х.




Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Мнениеот MK4 » Пон 24 ное 2008 20:08


това е много хамалски начин според мене, по-добре го закарай на диагностика да намерят проблема да спре да гасне, вместо да му бъзикаш празния ход. Иначе ВагКом има такава функция.


Потребителски аватар
Punisher-GTI
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Punisher-GTI » Пон 24 ное 2008 21:43


приятел съгласен съм с тем само че колата си е добре, работа е там че ми е резнат маховика бая и ми трябва качване на оборотите поне на 950,1000 да не се получава гасненето,много е дразнещо


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Вто 25 ное 2008 0:10


с колко много
има го този момент особено ако е преклено много резнат като отнемеш газта да ти гасне.


Потребителски аватар
Punisher-GTI
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Punisher-GTI » Вто 25 ное 2008 21:37


работата е там че когато отнема ряско газта не гасни,гасни когато си поиска има моменти в които изобщо не гасни,маховика е от 2Е 210мм. олекотил сам към 3,5 кг.,на газ си работи както трябва не гасни,там сам му направил малко магии на газовия компютър,но на бензин си гасни понякога


Потребителски аватар
npachovski
Мнения: 551
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот npachovski » Вто 25 ное 2008 23:40


Кат вика поне на 950-1000 :shock стига ве човек ти ма преби за кво ти е 1000 оборота на празен ход то, ако му трябва 1000 оборота за да не гасне ходи бегай на майстор...


Потребителски аватар
Punisher-GTI
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Punisher-GTI » Сря 26 ное 2008 17:40


самняваме да гасни от маховика, за това искам да дигна оборотите , а като знам майсторите какви са в днешно време ме е страх, малко са разбирачите всеки се учи на колата ти :) на майстор ходя само на стенд за гумите другото сам си го правя.


Потребителски аватар
Ventci_abf
Мнения: 149
Регистриран на: Пет 09 май 2008 19:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ventci_abf » Пет 28 ное 2008 23:23


има един датчик на дросела TPS който следи положението на дросела


Потребителски аватар
Ventci_abf
Мнения: 149
Регистриран на: Пет 09 май 2008 19:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ventci_abf » Пет 28 ное 2008 23:24


закарай го на диагностика


Потребителски аватар
Punisher-GTI
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Punisher-GTI » Съб 29 ное 2008 18:36


абе аз ще взема да го сменя тоя ТПС имам резервен бях забравил че може от него да е тая работа


Потребителски аватар
Punisher-GTI
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Punisher-GTI » Съб 29 ное 2008 21:18


няма ли да изкаже мнение някои компетентен колега за моя проблем с тея обороти,щом съм го видял на кола значи става но как е въпроса ?


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Нед 30 ное 2008 1:48


Жилото на газта можеш да го сложиш в положение в което все едно ти е натиснат педала на газта обаче не те съветвам разхода ти ще бъде доста злобен.


Потребителски аватар
Punisher-GTI
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Punisher-GTI » Нед 30 ное 2008 18:32


пробвах с жилото не става тая работа компа си определя всичко,съмнява ме нещо че на моя човек са му дигнати оборотите от разместване на валовете,всмукателния вал му е с един зъб на пред и от там ме самнява да е но дали е така не знам


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот rudoni » Нед 30 ное 2008 20:22


ама тя мнаго барана !и искате добър съвет!? качвай я на VAG COM и една адаптация на оборотите.
п.п. Това да бараш масата на маховика ,кой ти го даде като съвет?олекотените маховици подържат много високи обороти./за двутакгови и форсирани/ но там изпълнението на механиката е друго! :shock


Потребителски аватар
Punisher-GTI
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Punisher-GTI » Нед 30 ное 2008 20:41


олекотяването на маховика бях го направил още като бях 115 коня,само че там нямах проблем,после сложих АБФ че и пак нямах проблеми но от скоро време почна да гасни и затова искам да кача малко оборотите за да не гасни толкова много,иначе ми гасне само когато е студена ,когато загрее няма проблем



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта