цветомузика на таблото

Техническа и сервизна информация за Passat
стойчев
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 25 ное 2008 10:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

цветомузика на таблото

Мнениеот стойчев » Вто 25 ное 2008 10:35


Здравейте колеги, имам проблем с моя пасат(91г. 1.8моно на газ). В неделя пътувах и по време на движение колата гаснеше за части от секундата като освен леко прекъсване на мотора се разбираше по оборотомера и мигащата лампа на температурата. В понеделник отидох на работа с нея, но на връщане не искаше да запали. Като дам контакт таблото започва да мига, да цъка все едно постоянно даваш контакт и го спираш. Помпата също прекъсва заедно с мигащото табло. Имам рестарт на компютъра и се чудя дали може от него да става проблема.
П.С. Карам тази кола вече 6 г. и за първи път ме оставя да не мога да се прибера с нея!!!




GVG
Мнения: 475
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
Двигател: CBDC 2010
Местоположение: София,

Мнениеот GVG » Вто 25 ное 2008 10:48


Може би проблема е в клемореда. Да прекъсва контакта от време на време, все едно си завъртял ключа, и да се получава този ефект.


стойчев
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 25 ное 2008 10:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот стойчев » Вто 25 ное 2008 10:48


GVG написа:Може би проблема е в клемореда. Да прекъсва контакта от време на време, все едно си завъртял ключа, и да се получава този ефект.


А този клеморед как може да го проверя???


GVG
Мнения: 475
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
Двигател: CBDC 2010
Местоположение: София,

Мнениеот GVG » Вто 25 ное 2008 10:57


Абе не знам точно как, ако е така, на място. Аз се сещам за следния начин: купуваш си нов или вземаш здрав от приятел, сваляш пластмасите около волана, изваждаш буксите от стария и ги слагаш на новия. Имитираш даване на контакт с ключа като завъртиш новия клеморед с плоска отвертка. Първо контакт, после запалване. Ако няма проблем, значи причината е в стария клеморед. Иначе явно има друга причина. Чувал съм, че смяната на клеморед си е врътня.
Ако някой друг има друга идея, нека я сподели.


Потребителски аватар
vladkant
Мнения: 80
Регистриран на: Пон 26 май 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladkant » Вто 25 ное 2008 12:12


можеш да го провериш като махнеш пластмасата на волана запалиш колата и докато работи мърдаш клемата отзад ако загасне е от клемореда -по този начин го проверих при мен-успех


п.п. ако се стигне до смяна ( в случай че е клемореда) имам снимки за да ти е по лесно
http://www.album.bg/vladkant/images/8814850/


стойчев
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 25 ное 2008 10:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот стойчев » Вто 25 ное 2008 12:56


vladkant написа:можеш да го провериш като махнеш пластмасата на волана запалиш колата и докато работи мърдаш клемата отзад ако загасне е от клемореда -по този начин го проверих при мен-успех


п.п. ако се стигне до смяна ( в случай че е клемореда) имам снимки за да ти е по лесно
http://www.album.bg/vladkant/images/8814850/


Благодаря за съвета, ама аз въобще не мога да запаля колата, като дам контакт и таблото ми мига постоянно, все едно давам и връщам контакта


Потребителски аватар
vladkant
Мнения: 80
Регистриран на: Пон 26 май 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladkant » Вто 25 ное 2008 14:39


е все от някъде трябва да започнеш нали :idea:
иначе за да го провериш без наличието на друг клеморед (здрав) не знам как може да стане


стойчев
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 25 ное 2008 10:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот стойчев » Сря 26 ное 2008 9:04


vladkant написа:е все от някъде трябва да започнеш нали :idea:
иначе за да го провериш без наличието на друг клеморед (здрав) не знам как може да стане


Вчера свалих кората около волана и извадих клемата на клемореда, нямаше никакви видими следи от окисление или нагар. Сложих я и пак същото, така десетина пъти и накрая успях да дам на контакт. Закарах я в сервиз ама тя си работеше все едно нищо не е ставало и си тръгнах. Купих си резервен клеморед и сега ще чакам пак да ми направи номер, тогава ще рзбера дали е от него или не. За сега колата върви!! Благодаря на всички, които се опитаха да ми помогнат!!


Потребителски аватар
vladkant
Мнения: 80
Регистриран на: Пон 26 май 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladkant » Съб 29 ное 2008 17:33


нагар няма да видиш , клемореда е направен от 3 части- първите две се захващат за патронника 3-тата част започва да мърда и не дава контакт-поради тази причина на мен ми гаснеше в движение в стръмно на 3 предавка.......

пуснал съм ти и снимки за да видиш къде се намира винтчето.


пожелавам ти успех и безаварийно и разумно шофиране :wink:


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Съб 29 ное 2008 17:46


според мен щом като се опитваш да стартираш и не можеш , а таблото ти почва да свети , то мисля че имаш лоша връзка на масата до стартера, и най вероятно на клемата на минуса или масата която отива до стартера, имаше подобна тема с разеснесия защо се получава тоз ефект с светенето на таблото


стойчев
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 25 ное 2008 10:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот стойчев » Вто 02 дек 2008 9:49


Благодаря за съветите!!!Да ви кажа откакто запалих не съм имал проблеми с колата. Така, че сега съм си купил нов клеморед и нова клема за минуса на акукулатора, понеже тогава забелязах, че клемата се е скъсала и връзката беше слаба(все още не съм я сменил, но за сега няма проблем) и сега чакам да видя дали ще направи отново проблем. От тогава минах около 500 км и за сега няма проблем.
Хубав ден на всички !!!!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ssssl и 49 госта