Здравейте колеги, имам проблем с моя пасат(91г. 1.8моно на газ). В неделя пътувах и по време на движение колата гаснеше за части от секундата като освен леко прекъсване на мотора се разбираше по оборотомера и мигащата лампа на температурата. В понеделник отидох на работа с нея, но на връщане не искаше да запали. Като дам контакт таблото започва да мига, да цъка все едно постоянно даваш контакт и го спираш. Помпата също прекъсва заедно с мигащото табло. Имам рестарт на компютъра и се чудя дали може от него да става проблема.
П.С. Карам тази кола вече 6 г. и за първи път ме оставя да не мога да се прибера с нея!!!
цветомузика на таблото
-
GVG
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
- Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
- Двигател: CBDC 2010
- Местоположение: София,
Абе не знам точно как, ако е така, на място. Аз се сещам за следния начин: купуваш си нов или вземаш здрав от приятел, сваляш пластмасите около волана, изваждаш буксите от стария и ги слагаш на новия. Имитираш даване на контакт с ключа като завъртиш новия клеморед с плоска отвертка. Първо контакт, после запалване. Ако няма проблем, значи причината е в стария клеморед. Иначе явно има друга причина. Чувал съм, че смяната на клеморед си е врътня.
Ако някой друг има друга идея, нека я сподели.
Ако някой друг има друга идея, нека я сподели.
- vladkant
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пон 26 май 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
можеш да го провериш като махнеш пластмасата на волана запалиш колата и докато работи мърдаш клемата отзад ако загасне е от клемореда -по този начин го проверих при мен-успех
п.п. ако се стигне до смяна ( в случай че е клемореда) имам снимки за да ти е по лесно
http://www.album.bg/vladkant/images/8814850/
п.п. ако се стигне до смяна ( в случай че е клемореда) имам снимки за да ти е по лесно
http://www.album.bg/vladkant/images/8814850/
vladkant написа:можеш да го провериш като махнеш пластмасата на волана запалиш колата и докато работи мърдаш клемата отзад ако загасне е от клемореда -по този начин го проверих при мен-успех
п.п. ако се стигне до смяна ( в случай че е клемореда) имам снимки за да ти е по лесно
http://www.album.bg/vladkant/images/8814850/
Благодаря за съвета, ама аз въобще не мога да запаля колата, като дам контакт и таблото ми мига постоянно, все едно давам и връщам контакта
vladkant написа:е все от някъде трябва да започнеш нали
иначе за да го провериш без наличието на друг клеморед (здрав) не знам как може да стане
Вчера свалих кората около волана и извадих клемата на клемореда, нямаше никакви видими следи от окисление или нагар. Сложих я и пак същото, така десетина пъти и накрая успях да дам на контакт. Закарах я в сервиз ама тя си работеше все едно нищо не е ставало и си тръгнах. Купих си резервен клеморед и сега ще чакам пак да ми направи номер, тогава ще рзбера дали е от него или не. За сега колата върви!! Благодаря на всички, които се опитаха да ми помогнат!!
- vladkant
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пон 26 май 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
нагар няма да видиш , клемореда е направен от 3 части- първите две се захващат за патронника 3-тата част започва да мърда и не дава контакт-поради тази причина на мен ми гаснеше в движение в стръмно на 3 предавка.......
пуснал съм ти и снимки за да видиш къде се намира винтчето.
пожелавам ти успех и безаварийно и разумно шофиране
пуснал съм ти и снимки за да видиш къде се намира винтчето.
пожелавам ти успех и безаварийно и разумно шофиране
Благодаря за съветите!!!Да ви кажа откакто запалих не съм имал проблеми с колата. Така, че сега съм си купил нов клеморед и нова клема за минуса на акукулатора, понеже тогава забелязах, че клемата се е скъсала и връзката беше слаба(все още не съм я сменил, но за сега няма проблем) и сега чакам да видя дали ще направи отново проблем. От тогава минах около 500 км и за сега няма проблем.
Хубав ден на всички !!!!
Хубав ден на всички !!!!