стрелка за температура.

Техническа и сервизна информация за Passat
bf109
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 27 юни 2007 10:18
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBAB 2010
Местоположение: Плевен

Мнениеот bf109 » Вто 25 ное 2008 11:25


Преди да смениш каквото и да било провери при каква температура отваря термостата и какво показва уреда на таблото в този момент.




Потребителски аватар
vankoni
Мнения: 362
Регистриран на: Пет 02 май 2008 16:46
Автомобил: VW passat B3 B5.5
Двигател: PF1991 ALT2003
Местоположение: Хисар London
Контакти:

Мнениеот vankoni » Вто 25 ное 2008 19:22


bf109 написа:Преди да смениш каквото и да било провери при каква температура отваря термостата и какво показва уреда на таблото в този момент.



Колега как става тази проверка?


bf109
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 27 юни 2007 10:18
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBAB 2010
Местоположение: Плевен

Мнениеот bf109 » Сря 26 ное 2008 11:00


Карам B3, но предполагам, че и при B5 охлаждащата течност циркулира постоянно през разширителния съд. Ако е така намираш термометър до 100 градуса(или повече), поставяш го в разширителния съд и палиш двигателя, който е студен. Наблюдаваш показанията на термометъра и с ръка следиш температурата на маркуча,който излиза от главата и влиза в горната страна на радиатора. При B3 по средата на маркуча има разклонение, което отива към разширителния съд и затова първата половина от него(към главата) се загрява бавно заедно с двигателя. Втората половина се загрява много бързо в момента, в който започне да отваря термостата. Щом усетиш загряване на втората част, близо до радиатора, отчиташ показанията на термометъра в разширителния съд и на арматурното табло и анализираш. При мен термостата отвори при 80 - 85 градуса, а на арматурното табло в този момент показваше 70. Ако втората половина на маркуча се загрява заедно с първата, значи термостата не затваря и трябва да се смени. Същото трябва да се направи и ако отваря по-рано. Успех.


Потребителски аватар
bobipepi
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 17 яну 2008 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bobipepi » Сря 26 ное 2008 17:42


При мен същата работа от скоро.При движение 70 градуса а на място вдига 90 и заковава.Явно термостата е заседнал по средата.А где се намира това животно някой ще ни светне ли.


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Сря 26 ное 2008 18:17


bobipepi написа:.А где се намира това животно някой ще ни светне ли.

Айде аз :lol:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... sc&start=0



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Denity881 и 67 госта