


стрелка за температура.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Сря 27 юни 2007 10:18
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Плевен
Карам B3, но предполагам, че и при B5 охлаждащата течност циркулира постоянно през разширителния съд. Ако е така намираш термометър до 100 градуса(или повече), поставяш го в разширителния съд и палиш двигателя, който е студен. Наблюдаваш показанията на термометъра и с ръка следиш температурата на маркуча,който излиза от главата и влиза в горната страна на радиатора. При B3 по средата на маркуча има разклонение, което отива към разширителния съд и затова първата половина от него(към главата) се загрява бавно заедно с двигателя. Втората половина се загрява много бързо в момента, в който започне да отваря термостата. Щом усетиш загряване на втората част, близо до радиатора, отчиташ показанията на термометъра в разширителния съд и на арматурното табло и анализираш. При мен термостата отвори при 80 - 85 градуса, а на арматурното табло в този момент показваше 70. Ако втората половина на маркуча се загрява заедно с първата, значи термостата не затваря и трябва да се смени. Същото трябва да се направи и ако отваря по-рано. Успех.
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
bobipepi написа:.А где се намира това животно някой ще ни светне ли.
Айде аз

http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта