За кантара на задните спирачки

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Oleg_Yanev
Мнения: 115
Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

За кантара на задните спирачки

Мнениеот Oleg_Yanev » Вто 07 фев 2006 9:38


Здравейте,

Проблема е следния: на около 1000 - 1500 км., педала на спирачките омеква и винаги намирам въздух при задно дясно колело. Обезвъздушаване и всичко е о.к. отначало, но малко по малко гълта въздух.
Цилиндърчетата са сменени - и двете; спирачна помпа - също.

Погледнах във FAQ на volkswagen.msk.ru и там намерих описани същите симптоми и диагноза (доколкото ми стига руския да си преведа), че въздухът влиза от някакви маншони на кантара.

Та да попитам (ако правилно съм разбрал), къде точно да търся проблема и лесно ли е решим. ... както и дали според вас въздухът може да влиза отдругаде.

10х на всички!

п.с. ето го и текста на руски: "В итоге оказалось, что воздух всасывался в тормозную систему через манжеты закисшего регулятора давления тормозной жидкости задних колес. Причем одновременно не выпуская тормозной жидкости."




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 07 фев 2006 9:51


възможно е...
но за съжаление следва смяна на кантара... :(


Потребителски аватар
Oleg_Yanev
Мнения: 115
Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Oleg_Yanev » Вто 07 фев 2006 10:32


Ееее, Васко, не мога да повярвам... беше ме забравил нещо... не че съм имал време да се обадя откак ми сменя цилиндърчетата...

... та по същвство: в etka.auto2.ru гледах що е то кантар и ми се струва, че е една джвъчка, за която искат по-малко от $3. Прав ли съм или твоето "за съжаление" има парично изражение?


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Вто 07 фев 2006 14:11


Oleg_Yanev написа:Ееее, Васко, не мога да повярвам... беше ме забравил нещо... не че съм имал време да се обадя откак ми сменя цилиндърчетата...

... та по същвство: в etka.auto2.ru гледах що е то кантар и ми се струва, че е една джвъчка, за която искат по-малко от $3. Прав ли съм или твоето "за съжаление" има парично изражение?


Преди години на мен ми струва над 100лв. Ама тогава частите бяха скъпи. Обаче пък това е екзотична част за ремонт и напълно възможно да се доставя с поръчка и тогава цената може би пак ще е такава.
Когато търсих в Юнтрейд беше с поръчка в Аутоплюс изровиха един единствен от някой склад по случайност.


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Вто 07 фев 2006 19:24


много съм се чудил дали това кантарно просто може да се махне.моя голф е без кантарно,а на бащата вентото е с кантарно :?:


Потребителски аватар
theater
Мнения: 93
Регистриран на: Съб 14 май 2005 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот theater » Вто 07 фев 2006 21:31


SnowMaster написа:много съм се чудил дали това кантарно просто може да се махне.моя голф е без кантарно,а на бащата вентото е с кантарно :?:

Маха се, но е гадно. Предишната ми кола Опел Кадет комби беше с махнат кантар и ако решиш в завой да натискаш спирачка се получава леко ефект като все едно си подръпнал ръчната. :lol: Особено гадно ако не си натоварен, което е обичайното състояние на една кола мисля..... :roll:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 07 фев 2006 21:33


SnowMaster написа:моя голф е без кантарно :?:


я поразгледай на 2те коли паралелно и подробно спирачните помпи-и пак ще говориме ако не си се сетил къде са разликите... 8)


Потребителски аватар
Oleg_Yanev
Мнения: 115
Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Oleg_Yanev » Сря 08 фев 2006 9:32


Аха, аха! ... и докато гледаш, виж тая тема: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=9141

... търсачка ...


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Сря 08 фев 2006 9:50


Аз ще изразя малко по-различно мнение. Аз по принцип не съм доволен от задните барабанни спирачки на пасат. За тази цел съм натегнал регулатора на мах. Тоест на практика карам почти без него. Негативен ефект дори и в хълзгаво не съм забелязал. Веднъж имах някаво поднасяне при рязко спиране в завой -както казва колегата но е спорно причината дали е от кантара.


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Сря 08 фев 2006 12:39


silent написа:Аз ще изразя малко по-различно мнение....

....на твоето!
Докато не беше регулиран при мен спирах по "половин час", сега имам два пъти по-къс спирачен път.... :lol:


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Сря 08 фев 2006 13:00


Как се регулира и откъде?Моят регулатор съм го фиксирал с 1 планка в крайно натиснато положение и наистина спира на много по кратко разстояние.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Сря 08 фев 2006 14:16


Формално се регулира на равно място с единчовек в колата и не помня колко бензин н резервоара и луфтомер ама и него не помня колко беше май 1десета . Те това трябва да е хлабината между регулиращото бутало и плангката която го натиска. А се регулира с преместване опората на пружината.
Колегата Мадмен явно не е разбрал какво съм написал.


nstratiev
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 09 фев 2006 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот nstratiev » Чет 09 фев 2006 16:06


Ако караш повече време колата си сам и не натоварена задна ос повече от 100кг. може да минеш и без кантар,купуваш си две предни маркучета от Шкода 105или120 които струват 4-5лв. едното укасяваш кантара и готово !


Потребителски аватар
Oleg_Yanev
Мнения: 115
Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Oleg_Yanev » Пон 20 фев 2006 10:20


Здравейте,

както си му е реда, да дам отчет!

Най-напред: Васко, благодаря ти! Понякога е достатъчен един разговор и мнение, за да се разтърся и да реша проблема.

Та значи: беше си кантара. Тъй като по-горе се чудех за цената, в Ауро+ 380 или 260, според производителя. На старо го намерих за 100 лева, а за смяната ми казаха, че ще ми вземат между 7 и 15 лева, според галимацията.
Но, не се стигна до там... Намерих един читав канал и погледнах одролу (до сега като съм искал от някой майстор да я каи да я огледам, все се правеше на умен и ми даваше диагноза... само Васко ме покани, ама нямаше как да стане). Та, сваля се една кора на два болта и там лъсна цялото липсващо ми количество спирачна течност - беше на някаква гумичка на кантара.
Махнах го и с два маркуча за задни спирачики просто съединих тръбичките.
Веднага се промени поведението, педала стана доста по-твърд и за 500-600 км. не се забелязва проблем (преди малко или много си потъвъше).

п.с. понеже някои ми давах съвет да си карам така докато го сменя, т.е. да не карам без кантар, само да кажа, че кантара, според мен от как съм купил колата и незнайно колко преди това е имал единствена функция да ми плюе спирачната течност и нищо повече! Така, че с байпаса е доста по-добре, пък живот и здрав, като порасна може и да сложа нов!


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 20 фев 2006 10:27


олег-донеси го да го разгледаме и ще видиме дали няма да може да му баеме нещо. 8)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: plamen1234 и 55 госта