Здравейте,
Проблема е следния: на около 1000 - 1500 км., педала на спирачките омеква и винаги намирам въздух при задно дясно колело. Обезвъздушаване и всичко е о.к. отначало, но малко по малко гълта въздух.
Цилиндърчетата са сменени - и двете; спирачна помпа - също.
Погледнах във FAQ на volkswagen.msk.ru и там намерих описани същите симптоми и диагноза (доколкото ми стига руския да си преведа), че въздухът влиза от някакви маншони на кантара.
Та да попитам (ако правилно съм разбрал), къде точно да търся проблема и лесно ли е решим. ... както и дали според вас въздухът може да влиза отдругаде.
10х на всички!
п.с. ето го и текста на руски: "В итоге оказалось, что воздух всасывался в тормозную систему через манжеты закисшего регулятора давления тормозной жидкости задних колес. Причем одновременно не выпуская тормозной жидкости."
За кантара на задните спирачки
- Oleg_Yanev
- Мнения: 115
- Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Oleg_Yanev
- Мнения: 115
- Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ееее, Васко, не мога да повярвам... беше ме забравил нещо... не че съм имал време да се обадя откак ми сменя цилиндърчетата...
... та по същвство: в etka.auto2.ru гледах що е то кантар и ми се струва, че е една джвъчка, за която искат по-малко от $3. Прав ли съм или твоето "за съжаление" има парично изражение?
... та по същвство: в etka.auto2.ru гледах що е то кантар и ми се струва, че е една джвъчка, за която искат по-малко от $3. Прав ли съм или твоето "за съжаление" има парично изражение?
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Oleg_Yanev написа:Ееее, Васко, не мога да повярвам... беше ме забравил нещо... не че съм имал време да се обадя откак ми сменя цилиндърчетата...
... та по същвство: в etka.auto2.ru гледах що е то кантар и ми се струва, че е една джвъчка, за която искат по-малко от $3. Прав ли съм или твоето "за съжаление" има парично изражение?
Преди години на мен ми струва над 100лв. Ама тогава частите бяха скъпи. Обаче пък това е екзотична част за ремонт и напълно възможно да се доставя с поръчка и тогава цената може би пак ще е такава.
Когато търсих в Юнтрейд беше с поръчка в Аутоплюс изровиха един единствен от някой склад по случайност.
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- theater
- Мнения: 93
- Регистриран на: Съб 14 май 2005 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
SnowMaster написа:много съм се чудил дали това кантарно просто може да се махне.моя голф е без кантарно,а на бащата вентото е с кантарно
Маха се, но е гадно. Предишната ми кола Опел Кадет комби беше с махнат кантар и ако решиш в завой да натискаш спирачка се получава леко ефект като все едно си подръпнал ръчната.


- Oleg_Yanev
- Мнения: 115
- Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Аха, аха! ... и докато гледаш, виж тая тема: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=9141
... търсачка ...
... търсачка ...
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Аз ще изразя малко по-различно мнение. Аз по принцип не съм доволен от задните барабанни спирачки на пасат. За тази цел съм натегнал регулатора на мах. Тоест на практика карам почти без него. Негативен ефект дори и в хълзгаво не съм забелязал. Веднъж имах някаво поднасяне при рязко спиране в завой -както казва колегата но е спорно причината дали е от кантара.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Формално се регулира на равно място с единчовек в колата и не помня колко бензин н резервоара и луфтомер ама и него не помня колко беше май 1десета . Те това трябва да е хлабината между регулиращото бутало и плангката която го натиска. А се регулира с преместване опората на пружината.
Колегата Мадмен явно не е разбрал какво съм написал.
Колегата Мадмен явно не е разбрал какво съм написал.
- Oleg_Yanev
- Мнения: 115
- Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Здравейте,
както си му е реда, да дам отчет!
Най-напред: Васко, благодаря ти! Понякога е достатъчен един разговор и мнение, за да се разтърся и да реша проблема.
Та значи: беше си кантара. Тъй като по-горе се чудех за цената, в Ауро+ 380 или 260, според производителя. На старо го намерих за 100 лева, а за смяната ми казаха, че ще ми вземат между 7 и 15 лева, според галимацията.
Но, не се стигна до там... Намерих един читав канал и погледнах одролу (до сега като съм искал от някой майстор да я каи да я огледам, все се правеше на умен и ми даваше диагноза... само Васко ме покани, ама нямаше как да стане). Та, сваля се една кора на два болта и там лъсна цялото липсващо ми количество спирачна течност - беше на някаква гумичка на кантара.
Махнах го и с два маркуча за задни спирачики просто съединих тръбичките.
Веднага се промени поведението, педала стана доста по-твърд и за 500-600 км. не се забелязва проблем (преди малко или много си потъвъше).
п.с. понеже някои ми давах съвет да си карам така докато го сменя, т.е. да не карам без кантар, само да кажа, че кантара, според мен от как съм купил колата и незнайно колко преди това е имал единствена функция да ми плюе спирачната течност и нищо повече! Така, че с байпаса е доста по-добре, пък живот и здрав, като порасна може и да сложа нов!
както си му е реда, да дам отчет!
Най-напред: Васко, благодаря ти! Понякога е достатъчен един разговор и мнение, за да се разтърся и да реша проблема.
Та значи: беше си кантара. Тъй като по-горе се чудех за цената, в Ауро+ 380 или 260, според производителя. На старо го намерих за 100 лева, а за смяната ми казаха, че ще ми вземат между 7 и 15 лева, според галимацията.
Но, не се стигна до там... Намерих един читав канал и погледнах одролу (до сега като съм искал от някой майстор да я каи да я огледам, все се правеше на умен и ми даваше диагноза... само Васко ме покани, ама нямаше как да стане). Та, сваля се една кора на два болта и там лъсна цялото липсващо ми количество спирачна течност - беше на някаква гумичка на кантара.
Махнах го и с два маркуча за задни спирачики просто съединих тръбичките.
Веднага се промени поведението, педала стана доста по-твърд и за 500-600 км. не се забелязва проблем (преди малко или много си потъвъше).
п.с. понеже някои ми давах съвет да си карам така докато го сменя, т.е. да не карам без кантар, само да кажа, че кантара, според мен от как съм купил колата и незнайно колко преди това е имал единствена функция да ми плюе спирачната течност и нищо повече! Така, че с байпаса е доста по-добре, пък живот и здрав, като порасна може и да сложа нов!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: plamen1234 и 55 госта