тъй тъй..
нещо не ми се връзва кихането да скапва компресора ама.. айде
ако искаш да го направиш .. горе имаш 2 дроселови клапи
едната се отваря посредством подаването на газта (нормално де...) а другата с едно лостче към първата
така
по това което съм гледал байпасната дроселова клапа се затваря напълно при около 10-тина процента отворен дросел
сиреч.. глупаво.. или по-сиреч губиш малко мощност при много ниски обороти.. ама като дадеш повече газ тя я затваря така, че предполагам че не е какъв да е проблем
иначе за компресора.. до колкото знам на антов са му оправени компресорите всичките..
след 5-10-тина хиляди отиди при Волен да ти даде една диагностика
впрочем можеш и сам да си направиш
взимаш бууст метърче и връзваш.. ако надува под 0,55 значи е тръгнал на някъде.. и то не на хубаво място
иначе ремонтните комплекти в нета са около 200 паунда..
в ебай можеш да си вземеш.. ама ако не разбираш и не си на ти с ръцете си .. най-добре не пипай компресора..
първо че свалянето му е да си ебе майката ква процедура..
ако имаш въпроси пиши тука аз се отбивам от време на време ще помагаме с каквото можем
