Някои да помогне за Г40

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
TheBoss
Мнения: 110
Регистриран на: Пет 23 дек 2005 13:31
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: Плевен

Мнениеот TheBoss » Вто 25 ное 2008 10:52


fenomena написа:мерси като пари колко струва тас глезотика :)


Аз лично мога да ти кажа само за ремъка че струва 62лв и за смяна още 60лв (така ми иска Волен от където и взех ремъка) но си го смених сам.Има цели комплекти ремонтни които включват ремък,гарнитури,семерини,някаква специална грез но незнам колко пари е. Ремъка се сменя на 30 000км а сервизиране на целия компресор на 50 000км. С това мога да ти помогна. И ти пожелавам много безавариини километри с зверчето :wink:




Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Вто 25 ное 2008 21:24


Волен ми направи компресора RS+ от 1600об имам 11 пси или кьм 07 бар . Волен има много ценови листи за всеки :lol:


Потребителски аватар
fenomena
Мнения: 131
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 20:22
Автомобил: VW POLO G40
Двигател: PY
Местоположение: София

Мнениеот fenomena » Вто 25 ное 2008 22:44


Благодарство на сички ви оште веднъж ще трябва да почерпим :BBQ :lol:


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Сря 26 ное 2008 10:53


На някоя от срещите :lol: :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 27 ное 2008 11:16


тъй тъй..
нещо не ми се връзва кихането да скапва компресора ама.. айде ;)
ако искаш да го направиш .. горе имаш 2 дроселови клапи
едната се отваря посредством подаването на газта (нормално де...) а другата с едно лостче към първата
така
по това което съм гледал байпасната дроселова клапа се затваря напълно при около 10-тина процента отворен дросел
сиреч.. глупаво.. или по-сиреч губиш малко мощност при много ниски обороти.. ама като дадеш повече газ тя я затваря така, че предполагам че не е какъв да е проблем
иначе за компресора.. до колкото знам на антов са му оправени компресорите всичките.. ;)
след 5-10-тина хиляди отиди при Волен да ти даде една диагностика
впрочем можеш и сам да си направиш
взимаш бууст метърче и връзваш.. ако надува под 0,55 значи е тръгнал на някъде.. и то не на хубаво място
иначе ремонтните комплекти в нета са около 200 паунда..
в ебай можеш да си вземеш.. ама ако не разбираш и не си на ти с ръцете си .. най-добре не пипай компресора..
първо че свалянето му е да си ебе майката ква процедура.. :lol:
ако имаш въпроси пиши тука аз се отбивам от време на време ще помагаме с каквото можем ;)


Потребителски аватар
fenomena
Мнения: 131
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 20:22
Автомобил: VW POLO G40
Двигател: PY
Местоположение: София

Мнениеот fenomena » Съб 29 ное 2008 15:15


:lock:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 29 ное 2008 21:57


fenomena написа::lock:


съска ли вече ;)


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Чет 04 дек 2008 13:57


Vizor написа:тъй тъй..
нещо не ми се връзва кихането да скапва компресора ама.. айде ;)
ако искаш да го направиш .. горе имаш 2 дроселови клапи
едната се отваря посредством подаването на газта (нормално де...) а другата с едно лостче към първата
така
по това което съм гледал байпасната дроселова клапа се затваря напълно при около 10-тина процента отворен дросел
помагаме с каквото можем ;)



1-во Ако запиши маркуча кьм рестото на компресора мотора как ще диша или вентилацията на картера ще направим дупка в картера или. :?:
2-ро Виждам че разбираш но от картерната вентилация смазва макар и нищожно компресора с маслени пари

Всичко се прави но ако ти се гледа как колега си смазва компресора без да ги знае този факт можеш да ги пробваш пьрви ти и да кажеш мнение


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 07 дек 2008 10:52


Абе да ти кажа аз май разбирам повечко от теб :lol:
Я се сети.. картерната вентилация от къде минава и къде отива
я се замисли.. ама съвсем леко такова.. ако изкараш маркуча от дросела (2-рия дросел) и го запушиш (маркуча...) какво става ? картерната вентилация продължава да си диша..
а бтв.. компресора точно там няма какво да се смазва .. само да те светна.. той се смазва вътре с греста ;) иначе .. даваш идея да го направя и аз ли? ела да видиш под капака ми първо какво е .. и тогава давай идеи ;)
бтв дупката на капака на главата нали знаеш че няма почти нищо общо с картерната вентилация ;) ама ясно незнаеш

http://i7.photobucket.com/albums/y251/9olo/P1010591.jpg

виж какво става под на човека капака ;) и се замисли защо е така


Потребителски аватар
mgm
Мнения: 277
Регистриран на: Чет 18 авг 2005 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот mgm » Вто 16 дек 2008 2:12


мого писане и накрая нищо :lol: мойто от първия ден до последния си е все асматик :lol:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта