Обороти след палене при минусови температури

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
mopowah
Мнения: 324
Регистриран на: Пон 04 авг 2008 10:19
Автомобил: 2021 VW ID3 Pro Performance Max
Двигател:
Местоположение: DK

Обороти след палене при минусови температури

Мнениеот mopowah » Чет 27 ное 2008 21:47


Нормално ли е при палене на минусови температури да държи с 100-200 оборота повече, отколкото при топло време?
Днес след палене при -2 градуса държа около 900-950 об/мин.

И като че ли малко по-груб звук издава докато позагрее леко..




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 27 ное 2008 22:25


Да. А при още по-ниски ще държи още малко по-високи.
Така е заложено в ЕКУ-то.


Потребителски аватар
mopowah
Мнения: 324
Регистриран на: Пон 04 авг 2008 10:19
Автомобил: 2021 VW ID3 Pro Performance Max
Двигател:
Местоположение: DK

Мнениеот mopowah » Пет 28 ное 2008 10:55


:beer


Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Мнениеот BeckoTDI » Пет 28 ное 2008 14:15


Да използвам темата на колегата, преди е скачало видимо до към 1000 оборота след палене за секунда, днес сутринта скочи до към 1200 за около 2 сек и звука при палене беше малко по странен. Понеже това ми е първия дизел и не съм запознат, може ли причината за това да са подгревните свещи, ако ги сменя дали ще пали както лятото...


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Мнениеот stenly_m » Пет 28 ное 2008 14:44


разбира се, като запалиш оборотите отиват малко по-нагоре задъжат се над 900 за малко и след това си застават на 1 идея над 800...и звука(тракането) е малко по-особено предполагам заради това че не е подкачило масло и е сутдена колата...поне аз така си го обяснявам...но 15-20 секунди след това всичко си идва в норма откъм шум :) поне при мен е така и го смятам за нормално предвид, че си пали с 1 идея по трудно в сравненение с топло време


Потребителски аватар
Soyer
Мнения: 153
Регистриран на: Чет 22 май 2008 11:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Soyer » Пет 28 ное 2008 16:06


a аз искам да попитам какви трябва да са нормалните обороти на загряла кола. става дума за тази от гаража.. а и въобще. защото моята даржи точно 1000 оборота като е студена и една идея над тях като е загрята


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Мнениеот stenly_m » Пет 28 ное 2008 16:11


всички дизели които съм карал си държат на чертичката под 1000 т.е. 800 мисля и няма логика след като загрее да ти се вдигнат оборотите трябва да е обратното ...


Потребителски аватар
Alek
Мнения: 764
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Alek » Пет 28 ное 2008 16:36


Моята държи 903 оборота, мисля че TDI-тата (1.9) трябва да държат тези обороти.


Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Пет 28 ное 2008 16:43


Alek написа:Моята държи 903 оборота, мисля че TDI-тата (1.9) трябва да държат тези обороти.
:да:


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Сря 03 дек 2008 10:33


Soyer написа:a аз искам да попитам какви трябва да са нормалните обороти на загряла кола. става дума за тази от гаража.. а и въобще. защото моята даржи точно 1000 оборота като е студена и една идея над тях като е загрята

Щото изключват подгряващите свещи и пада натоварването на генератора,респективно на мотора.И мойта държи малко под 1000 на топло, но не бих ги пипал, някак по-комфортно е откъм вибрация.При изтеглен авансатор(ръчен е) са някъде 1100.Иначе на топло трябва да са 950+/- 50, т.е. в норма си, не си струва пипане за 50об/мин.Причини разни, най-гадната е при смяната на ангр.ремък да не е спазена процедурата и оттам да има леко измествана на ъгъла на впръскване в +(говоря за прости дизели!)


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Luciano » Сря 03 дек 2008 11:40


maiz написа:
Alek написа:Моята държи 903 оборота, мисля че TDI-тата (1.9) трябва да държат тези обороти.
:да:

За PD, мисля че бяха по-ниски, нищо че и те са 1.9


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Сря 03 дек 2008 11:58


Luciano написа:
maiz написа:
Alek написа:Моята държи 903 оборота, мисля че TDI-тата (1.9) трябва да държат тези обороти.
:да:

За PD, мисля че бяха по-ниски, нищо че и те са 1.9


840-860 са.


Потребителски аватар
petyo_k
Мнения: 110
Регистриран на: Пон 11 фев 2008 16:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Обороти след палене при минусови температури

Мнениеот petyo_k » Вто 27 яну 2009 14:19


Значи сутрин,когато е по-студено колата държи по-високи обороти известно време защото има "автоматичен смукач" образно казано-обогатител ли му викат там при тд-то е ръчен,а при тди автоматичен.


Потребителски аватар
didi7777
Мнения: 96
Регистриран на: Чет 25 дек 2008 15:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Обороти след палене при минусови температури

Мнениеот didi7777 » Вто 27 яну 2009 18:58


аз мисля,че като запали едно тди на 800или 900обор ,топла студена да не марда на никаде поне сам сменил 4 тдита и това е моето заключение, 8) лично мое мнение


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Обороти след палене при минусови температури

Мнениеот Andonov » Сря 28 яну 2009 11:26


didi7777 написа:аз мисля,че като запали едно тди на 800или 900обор ,топла студена да не марда на никаде поне сам сменил 4 тдита и това е моето заключение, 8) лично мое мнение


Andonov написа:...А при още по-ниски температури ще държи още малко по-високи обороти.
Така е заложено в ЕКУ-то.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], newgeneration и 45 госта