Нормално ли е при палене на минусови температури да държи с 100-200 оборота повече, отколкото при топло време?
Днес след палене при -2 градуса държа около 900-950 об/мин.
И като че ли малко по-груб звук издава докато позагрее леко..



Обороти след палене при минусови температури
- BeckoTDI
- Мнения: 1486
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
- Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
- Двигател: BPE-ABK-AAZ
- Местоположение: София
Да използвам темата на колегата, преди е скачало видимо до към 1000 оборота след палене за секунда, днес сутринта скочи до към 1200 за около 2 сек и звука при палене беше малко по странен. Понеже това ми е първия дизел и не съм запознат, може ли причината за това да са подгревните свещи, ако ги сменя дали ще пали както лятото...
- stenly_m
- Мнения: 586
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: ASV
- Местоположение: Wilmington, NC
- Контакти:
разбира се, като запалиш оборотите отиват малко по-нагоре задъжат се над 900 за малко и след това си застават на 1 идея над 800...и звука(тракането) е малко по-особено предполагам заради това че не е подкачило масло и е сутдена колата...поне аз така си го обяснявам...но 15-20 секунди след това всичко си идва в норма откъм шум
поне при мен е така и го смятам за нормално предвид, че си пали с 1 идея по трудно в сравненение с топло време

-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Soyer написа:a аз искам да попитам какви трябва да са нормалните обороти на загряла кола. става дума за тази от гаража.. а и въобще. защото моята даржи точно 1000 оборота като е студена и една идея над тях като е загрята
Щото изключват подгряващите свещи и пада натоварването на генератора,респективно на мотора.И мойта държи малко под 1000 на топло, но не бих ги пипал, някак по-комфортно е откъм вибрация.При изтеглен авансатор(ръчен е) са някъде 1100.Иначе на топло трябва да са 950+/- 50, т.е. в норма си, не си струва пипане за 50об/мин.Причини разни, най-гадната е при смяната на ангр.ремък да не е спазена процедурата и оттам да има леко измествана на ъгъла на впръскване в +(говоря за прости дизели!)
- petyo_k
- Мнения: 110
- Регистриран на: Пон 11 фев 2008 16:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Обороти след палене при минусови температури
Значи сутрин,когато е по-студено колата държи по-високи обороти известно време защото има "автоматичен смукач" образно казано-обогатител ли му викат там при тд-то е ръчен,а при тди автоматичен.
Re: Обороти след палене при минусови температури
аз мисля,че като запали едно тди на 800или 900обор ,топла студена да не марда на никаде поне сам сменил 4 тдита и това е моето заключение,
лично мое мнение

- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Обороти след палене при минусови температури
didi7777 написа:аз мисля,че като запали едно тди на 800или 900обор ,топла студена да не марда на никаде поне сам сменил 4 тдита и това е моето заключение,лично мое мнение
Andonov написа:...А при още по-ниски температури ще държи още малко по-високи обороти.
Така е заложено в ЕКУ-то.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Stif и 49 госта