голфа счупи бутало?
- martveca
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пет 30 ное 2007 1:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
голфа счупи бутало?
колеги някой има ли си представа защо се е счупило буталото, със сигурност не е срещнало клапан защото ремъка си е ок не е прескочил а и да беше при отворени клапани буталото не може да ги докосне-това съм го пробвал.Става въпрос за 1.6 АЕЕ. 
- martveca
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пет 30 ное 2007 1:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Ами двигатела беше 96-та година и беше на 140000 км. наистина доста запазен беше ,обаче един ден сутринта тръгвах от вкъщи и в момента в които включих от първа на втора се чу някакво силно изхъркване и колата угасна,първо помислих че е от скоростите,пробвах да я запаля но не стана.Проверих ремъка как е да не е скъсан или прескочил,но и там сичко си беше ок и след като му свалих главата видях ето това- http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/1060/597388142.JPG
http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/1241/920184743.JPG
така и неможах да остановя причина да се счупи толкова зверски това бутало.В вдно съм сигурен че не е ударено от клапан защото на този мотор дори да са отворени клапаните и буталото да е в гмт. те влизат в горивната камера на буталото и не го докосват.
http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/1241/920184743.JPG
така и неможах да остановя причина да се счупи толкова зверски това бутало.В вдно съм сигурен че не е ударено от клапан защото на този мотор дори да са отворени клапаните и буталото да е в гмт. те влизат в горивната камера на буталото и не го докосват.
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
- martveca
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пет 30 ное 2007 1:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
ами мисля че буталото си е оригинално защото на него има релефен знак на vw и отдоло има някакъв сериен номер и пише Germany, ако беше менте миля че нямаше да ги има тези надписи.Апък за тази умора на метала ми се сртува странно защото стария ми мотор 1.4 абд беше на 250000 км и толкова беше юркан че му се чудя как неговите бутала са си още здрави а този уж на доста по малко км. с 5-години по нов и е каран нормално апък сега е със зверски строшено бутало.
- designer1
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
- Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
- Двигател: CJZC 2015
- Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY
Тука има една тема за 1.6 АФТ сега незнам при теб как стоят нещата
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=22097&highlight=%EC%EE%F2%EE%F0+aft
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=22097&highlight=%EC%EE%F2%EE%F0+aft
Това бутало като го гледам е срещнало нещо за да се деформира така . Как е челото на буталото , износено ли е?Възможно е де е от воден стълб как е гарнитурата имаше ли вода в маслото, биелата деформирана ли е.
Другият варянт шайба ,гайка болт или нещо друго да е засмукало виж колекторите да не е засмукало парче от таралежа или нещо от моното или инжекциона да липсва.
А по въпроса за среща на бутало с клапани има доста изписано че няма двигател на VW които да гарантира на 100% че това няма да стане.А и не знаеш дали някои преди теб не е свалял главата и да е взета повече от допустимите норми.
Другият варянт шайба ,гайка болт или нещо друго да е засмукало виж колекторите да не е засмукало парче от таралежа или нещо от моното или инжекциона да липсва.
А по въпроса за среща на бутало с клапани има доста изписано че няма двигател на VW които да гарантира на 100% че това няма да стане.А и не знаеш дали някои преди теб не е свалял главата и да е взета повече от допустимите норми.
-
Nkamenov
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 25 ное 2008 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
х
и аз та мисла
- StS
- Мнения: 2405
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
vladovelin написа:В техниката има едно понятие УМОРА НА МЕТАЛА . Ако не е удар остава да е това.
Аз лично виждам по предоставените данни че е или умора,както казва колегата или просто шупла- дефект в изработката на самото бутало. Според мен друго не би причинило такова деформиране а да коляновия как е ?
- martveca
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пет 30 ное 2007 1:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
designer1 написа:А пък според мен всички гадаем а martveca ни гледа сеира
колега незнам какво трябва да значи това,но все пак това си е твое мнение.
От изброените по горе критерии никой не съответства с този случай -коляновия вал си е добре,нямаше вода в маслото нито пък намерих нещо което да влязло в цилиндъра и да е ударило буталото,биелата също е добре.Интересно чеслед счупването дори цилиндъра не е надран,просто няма никаква видима или логична причина да се счупи буталото,вече и аз взех да се замислям дали не е от умора на метала,просто немога да си обясня какво друго може да е.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта