Няколко въпроса за голф 4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
marchq
Мнения: 381
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Няколко въпроса за голф 4

Мнениеот marchq » Съб 29 ное 2008 14:41


Колеги днеска ходих до ключаря да ми направи втори ключ защото колата ми е с един. Всичко точно направи ключа обаче трябваше да настои и чипа за имобилайзера. Отвори там едно капаче пот климатроника и се показа буксата за диагностика свърза е с компа ама нещо не стана. Следователно свали таблото ми и от там свърза кабел с проблемната букса и така обучи чипа. Каза ми че има проблем по трасето от таблото до буксата. Та искам да попитам това ли е единствената букса за диагностика или има и друга. Един приятел ми каза че фолксвагените имат друга букса в двигателя под пасажерската чистачка аз имам ли такова чудо ? Нужна ми е защото в понеделник трябва да ходя на диагностика да проверят колата.

Втория ми въпрос е от джойстика от където си пускам чистачките имам копче ресет и отстрани 2 посоки които ми командват таблото. Като ги натисна на таблото ми са появяват моментни разходи, времена, километри и т.н. а като натисна ресет ми излиза горе в дясно 1 и 2 за какво служат тези опции някой да помогне.

Третия ми въпрос е че бордовия компютър ми пише на немски има ли вариант да се промени на английски примерно ? Когато светне лампата на горивото ми пише BITTE TANKEN.

И последния ми въпрос най-простичкия за климатроника кога да разбера че работи ? Това ECON каква роля играе? Забелязал съм че когато го пусна оборотите ми се качват и съответно падат когато го спра намалят. Няма значение на какви градуси съм LOW и HIGH.

10х предварително :)




Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Съб 29 ное 2008 15:10


1 въпрос: да,така се обучават новите ключове
2 Ресета е да занулиш стойностите на борда
3 Отиди при някой с Ваг-ком и щети смени езика за 2 мин.
4 Като имаш на дисплея EKON значи в момента си пуснал само парното,като го натиенеш пак и изчезне надписа се включва климатроника,или ако натиснеш АUTO също тръгва климатроника.Промяната на оборотите е от включването и изкл. на компресора
Почерпката е от теб ли викаш :beer :beer :D
п.с. Използвай търсачката ще намериш отговорите на всичките си въпроси :idea:


Потребителски аватар
kc_3011
Мнения: 88
Регистриран на: Пет 12 май 2006 23:54
Автомобил: VW Bora Variant
Двигател: AUS 2000
Местоположение: Варна

Мнениеот kc_3011 » Съб 29 ное 2008 22:16


Kолега да те питам къде и колко ти срува новия ключ. Че и аз искам да си направя още един ?


Потребителски аватар
VW Golf VR6
Мнения: 321
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 18:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот VW Golf VR6 » Съб 29 ное 2008 22:59


А на мен въпроса ми е колко даде за ключа, че на мене единия не ми работи и да имам някакво представа...? Мерси


Потребителски аватар
marchq
Мнения: 381
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот marchq » Нед 30 ное 2008 0:06


Ами направих го на ключаря на Краставицата излезе ми 80 лева ключа + обучаването на чипа. Ключа е обикновен без дистанционно за централното :wink: човека е много точен :wink:


Потребителски аватар
marchq
Мнения: 381
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот marchq » Нед 30 ное 2008 0:09


Dorian написа:1 въпрос: да,така се обучават новите ключове
2 Ресета е да занулиш стойностите на борда
3 Отиди при някой с Ваг-ком и щети смени езика за 2 мин.
4 Като имаш на дисплея EKON значи в момента си пуснал само парното,като го натиенеш пак и изчезне надписа се включва климатроника,или ако натиснеш АUTO също тръгва климатроника.Промяната на оборотите е от включването и изкл. на компресора
Почерпката е от теб ли викаш :beer :beer :D
п.с. Използвай търсачката ще намериш отговорите на всичките си въпроси :idea:


благодаря колега, но на първия ми въпрос не разбрах дали има друга букса за диагностика или тази е единствената (под климатроника) че трябва да се махат кори мори всичко :?


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Няколко въпроса за голф 4

Мнениеот morfei1 » Нед 30 ное 2008 8:17


marchq написа:Колеги днеска ходих до ключаря да ми направи втори ключ защото колата ми е с един. Всичко точно направи ключа обаче трябваше да настои и чипа за имобилайзера. Отвори там едно капаче пот климатроника и се показа буксата за диагностика свърза е с компа ама нещо не стана. Следователно свали таблото ми и от там свърза кабел с проблемната букса и така обучи чипа. Каза ми че има проблем по трасето от таблото до буксата. Та искам да попитам това ли е единствената букса за диагностика или има и друга. Един приятел ми каза че фолксвагените имат друга букса в двигателя под пасажерската чистачка аз имам ли такова чудо ? Нужна ми е защото в понеделник трябва да ходя на диагностика да проверят колата.

Втория ми въпрос е от джойстика от където си пускам чистачките имам копче ресет и отстрани 2 посоки които ми командват таблото. Като ги натисна на таблото ми са появяват моментни разходи, времена, километри и т.н. а като натисна ресет ми излиза горе в дясно 1 и 2 за какво служат тези опции някой да помогне.

Третия ми въпрос е че бордовия компютър ми пише на немски има ли вариант да се промени на английски примерно ? Когато светне лампата на горивото ми пише BITTE TANKEN.

И последния ми въпрос най-простичкия за климатроника кога да разбера че работи ? Това ECON каква роля играе? Забелязал съм че когато го пусна оборотите ми се качват и съответно падат когато го спра намалят. Няма значение на какви градуси съм LOW и HIGH.

10х предварително :)


Незнам дали имат втора букса, но тъй като и аз скоро правих втори ключ, цялата работа отне около 15мин. и ми струваше 170лв. Ключа е едно към едно с оригинала. За сръвнение в оторизиран VW сервиз ми искаха 300лв. в рамките на 10 дни.

Относно бордовият компютър, разликата между 1 и 2 е, че 1 е дневният километраж, който се занулява при по-голям престой на колата, около няколко часа. Тоест, с него можеш да си гледаш колко часа, какъв среден разход и колко километра си минал за деня. Докато на 2-ката ти показва информация за изминат пробег, часове на работа на двигателя, среден разход от последното зануляване, което става след задържане на RESET бутона, до следващото занулаване.

Компресора на климатика работи когато, на дисплея е изписано AUTO или нищо (за второто несъм на 100% сигурен). Когато пише ECON, компресора не работи.

Езика на борд. компа, може да бъде сменен, мисля че става с VAG-COM.

Недей да бъдеш на 100% сигурен, че буксата ти е прецакана. Изчакай да видиш дали при диагностиката, майсторите ще успеят да се свържат с компа през нея и тогава му мисли, защото има вероятност и майстора ключар, нещо да е объркал.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Нед 30 ное 2008 14:49


Тук е времето да благодаря на колегата Vladko,който идвайки на почивка лятото ми направи ключ напълно безплатно,а само му платих самото чипче и ключа(20лв.)нарязването на самия ключ е още 10лв. и на финала имах резервен ключ за 30лв.
Благодаря ти Vladko :bowdown :bowdown :bowdown



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта