marchq написа:Колеги днеска ходих до ключаря да ми направи втори ключ защото колата ми е с един. Всичко точно направи ключа обаче трябваше да настои и чипа за имобилайзера. Отвори там едно капаче пот климатроника и се показа буксата за диагностика свърза е с компа ама нещо не стана. Следователно свали таблото ми и от там свърза кабел с проблемната букса и така обучи чипа. Каза ми че има проблем по трасето от таблото до буксата. Та искам да попитам това ли е единствената букса за диагностика или има и друга. Един приятел ми каза че фолксвагените имат друга букса в двигателя под пасажерската чистачка аз имам ли такова чудо ? Нужна ми е защото в понеделник трябва да ходя на диагностика да проверят колата.
Втория ми въпрос е от джойстика от където си пускам чистачките имам копче ресет и отстрани 2 посоки които ми командват таблото. Като ги натисна на таблото ми са появяват моментни разходи, времена, километри и т.н. а като натисна ресет ми излиза горе в дясно 1 и 2 за какво служат тези опции някой да помогне.
Третия ми въпрос е че бордовия компютър ми пише на немски има ли вариант да се промени на английски примерно ? Когато светне лампата на горивото ми пише BITTE TANKEN.
И последния ми въпрос най-простичкия за климатроника кога да разбера че работи ? Това ECON каква роля играе? Забелязал съм че когато го пусна оборотите ми се качват и съответно падат когато го спра намалят. Няма значение на какви градуси съм LOW и HIGH.
10х предварително

Незнам дали имат втора букса, но тъй като и аз скоро правих втори ключ, цялата работа отне около 15мин. и ми струваше 170лв. Ключа е едно към едно с оригинала. За сръвнение в оторизиран VW сервиз ми искаха 300лв. в рамките на 10 дни.
Относно бордовият компютър, разликата между 1 и 2 е, че 1 е дневният километраж, който се занулява при по-голям престой на колата, около няколко часа. Тоест, с него можеш да си гледаш колко часа, какъв среден разход и колко километра си минал за деня. Докато на 2-ката ти показва информация за изминат пробег, часове на работа на двигателя, среден разход от последното зануляване, което става след задържане на RESET бутона, до следващото занулаване.
Компресора на климатика работи когато, на дисплея е изписано AUTO или нищо (за второто несъм на 100% сигурен). Когато пише ECON, компресора не работи.
Езика на борд. компа, може да бъде сменен, мисля че става с VAG-COM.
Недей да бъдеш на 100% сигурен, че буксата ти е прецакана. Изчакай да видиш дали при диагностиката, майсторите ще успеят да се свържат с компа през нея и тогава му мисли, защото има вероятност и майстора ключар, нещо да е объркал.