



Ламбда сонда NGK или Bosch - следва продължение...
- bobigenchev
- Мнения: 127
- Регистриран на: Пет 25 юли 2008 17:47
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.8T AWT
- Местоположение: София
Ламбда сонда NGK или Bosch - следва продължение...
Здравейте съфорумци!!! Вчера ходих на диагностика, и ме сюрпризираха с ленива ламбда сонда. От сервиза ми препоръчаха NGK пред Бошовската с идеята, че имало по малко ментета. Какво е вашето мнение по въпроса за тези марки? Става въпрос за Голф ІІІ, 1,8 моно, ABS мотор 93г. Надявам се колегите, които са се сблъсквали с тази дилема да драснат два реда. Всяко мнение по въпроса ще ми е от полза. Благодаря Ви предварително!!! 

Последна промяна от bobigenchev на Сря 28 яну 2009 18:43, променено общо 1 път.
NGK са добри аз лично ги предпочитам за свещи и т.н. Това за ментетата си е чист късмет на какво ще попаднеш. Ако цените им са горе-долу близки вземай NGK. Между другото да попитам само за информация, какви бяха симптомите, че излезна ленива ламбда сондата т.е. какъв и беше проблема на колата че влезна в сервиза 

- bobigenchev
- Мнения: 127
- Регистриран на: Пет 25 юли 2008 17:47
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.8T AWT
- Местоположение: София
Проблема, с който не мога да се преборя е ЧЕРНИ СВЕЩИ и като е студена като и подам по рязко газ първо се замисля и после се изтрелва. Първо смених свещите, после кабели, палец, дистрибуторна капачка, не ми работеше датчикът за температурата на входящия въздух / поправих си го сам след дълго четене в интернет /, центровка, смених и температурния датчик - няма оправия. Като го накарах оня в сервиза да ми замери ламбдата на монитора видяхме, че на моменти направо заспива, иначе всичко си е наред.
- BastunSelski
- Мнения: 600
- Регистриран на: Вто 20 мар 2007 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сеат Ибиза 1.4 АЕХ у Софето
- Контакти:
Аз имах проблем с ламбдата не беше ленива,а беше умрела и трябваше да се смени.Проблемът беше,че колата и играеха оборотите на празех ход когато е топла.И преди около 2 години си смених ламбда сондата с НЖК закупена от Аутохелп за 120лв и монтирана от В1.От тогава проблем няма.А да сондата ми е с 4 кабела и беше най-скъпата възможна,ако имаш късмет твоята може да е с 1 кабел и да е по-тънкана.
- bobigenchev
- Мнения: 127
- Регистриран на: Пет 25 юли 2008 17:47
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.8T AWT
- Местоположение: София
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Жоро написа:Не съм сигурен,че твоята ламбда-сонда трябва да работи при студен мотор,така,че замислянето и изстрелването при рязко подаване на газ не е от нея.
На ABS мотора сондата почва работа след около 60 градуса-...до този момент тя не влияе!Аз бих се замислил над реглаж на ТПС-а.......само,че не навсякъде го могат....
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
!!!
Ламбда сонда преди месец -Бош- 95лв- един кабел!!!
От Даскалов!!!
От Даскалов!!!
- bobigenchev
- Мнения: 127
- Регистриран на: Пет 25 юли 2008 17:47
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.8T AWT
- Местоположение: София
- bobigenchev
- Мнения: 127
- Регистриран на: Пет 25 юли 2008 17:47
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.8T AWT
- Местоположение: София
- GolfGtI115
- Мнения: 337
- Регистриран на: Вто 16 сеп 2008 10:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- bobigenchev
- Мнения: 127
- Регистриран на: Пет 25 юли 2008 17:47
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.8T AWT
- Местоположение: София
- simbion
- Мнения: 42
- Регистриран на: Сря 03 дек 2008 15:58
- Автомобил: VW Golf 1.8 ABS
- Двигател:
- Местоположение: София
здравйте всички.. относно черните свещи незнам, но моя голф прави същотото нещо със замислянето и изтрелването, но само по някога.. първо забива муцуна и после подскача рязко, на празен ход ми падат оборотите и понякога гасне ако съм на скорост се получава все едно съм натиснал спирачка. несъм разбрал кога точно го прави защото ми го е правил и под и над 60 градуса. ходих на диагностика там до италянеца точно и хората ми държаха половин час и повече колата на компютъра и нищо симптоми няма.. всичко е ок.. уж, после незнам от каде им хрумна и ми разглобиха въздушния филтър от него има една тръба която отивана над моноинжекцията в неква овална пластмаса /незнам как се казва
/ от там ми махнаха горната част на моноинжекцията, която е с клапа отгоре а от дясно има една пластмасова капачка /и тва не го знам как се казва/ под тази капачка има две крачета които вървят по капачката която е с две електродни пътечки... оказа се че крачетата са прецакани драскат пътечките в долната им част /на ниските обороти/ и от там се бърка компютъра на колата и се получава това замисляне, може да се смени капачката около 20-30 лева е но ако са прецакани крачетата ще изкара максимум до две седмици и съм на същото дередже
имах признаци за ленива ламбда но ми казаха да си сменя тази част с крачетата и след това пак на диагностика да ми кажат как ми е ламбдата. моя голф е като твоя 1.8 моно 92год... може да свалиш тази капачка сам и да погледнеш как са пътечките ако са надрани лошо. дано да съм ти бил полезен 



- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
simbion написа:здравйте всички.. относно черните свещи незнам, но моя голф прави същотото нещо със замислянето и изтрелването, но само по някога.. първо забива муцуна и после подскача рязко, на празен ход ми падат оборотите и понякога гасне ако съм на скорост се получава все едно съм натиснал спирачка. несъм разбрал кога точно го прави защото ми го е правил и под и над 60 градуса. ходих на диагностика там до италянеца точно и хората ми държаха половин час и повече колата на компютъра и нищо симптоми няма.. всичко е ок.. уж, после незнам от каде им хрумна и ми разглобиха въздушния филтър от него има една тръба която отивана над моноинжекцията в неква овална пластмаса /незнам как се казва/ от там ми махнаха горната част на моноинжекцията, която е с клапа отгоре а от дясно има една пластмасова капачка /и тва не го знам как се казва/ под тази капачка има две крачета които вървят по капачката която е с две електродни пътечки... оказа се че крачетата са прецакани
драскат пътечките в долната им част /на ниските обороти/ и от там се бърка компютъра на колата и се получава това замисляне, може да се смени капачката около 20-30 лева е но ако са прецакани крачетата ще изкара максимум до две седмици и съм на същото дереджеимах признаци за ленива ламбда но ми казаха да си сменя тази част с крачетата и след това пак на диагностика да ми кажат как ми е ламбдата. моя голф е като твоя 1.8 моно 92год... може да свалиш тази капачка сам и да погледнеш как са пътечките ако са надрани лошо. дано да съм ти бил полезен
Ами точно това е ТПС-а!!!!!!!!!!!!!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Краси брест и 80 госта