Ламбда сонда NGK или Bosch - следва продължение...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
bobigenchev
Мнения: 127
Регистриран на: Пет 25 юли 2008 17:47
Автомобил: Passat B 5.5
Двигател: 1.8T AWT
Местоположение: София

Ламбда сонда NGK или Bosch - следва продължение...

Мнениеот bobigenchev » Нед 30 ное 2008 16:53


Здравейте съфорумци!!! Вчера ходих на диагностика, и ме сюрпризираха с ленива ламбда сонда. От сервиза ми препоръчаха NGK пред Бошовската с идеята, че имало по малко ментета. Какво е вашето мнение по въпроса за тези марки? Става въпрос за Голф ІІІ, 1,8 моно, ABS мотор 93г. Надявам се колегите, които са се сблъсквали с тази дилема да драснат два реда. Всяко мнение по въпроса ще ми е от полза. Благодаря Ви предварително!!! :banghead:

Последна промяна от bobigenchev на Сря 28 яну 2009 18:43, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Нед 30 ное 2008 19:25


NGK са добри аз лично ги предпочитам за свещи и т.н. Това за ментетата си е чист късмет на какво ще попаднеш. Ако цените им са горе-долу близки вземай NGK. Между другото да попитам само за информация, какви бяха симптомите, че излезна ленива ламбда сондата т.е. какъв и беше проблема на колата че влезна в сервиза :?:


Потребителски аватар
bobigenchev
Мнения: 127
Регистриран на: Пет 25 юли 2008 17:47
Автомобил: Passat B 5.5
Двигател: 1.8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот bobigenchev » Нед 30 ное 2008 21:20


Проблема, с който не мога да се преборя е ЧЕРНИ СВЕЩИ и като е студена като и подам по рязко газ първо се замисля и после се изтрелва. Първо смених свещите, после кабели, палец, дистрибуторна капачка, не ми работеше датчикът за температурата на входящия въздух / поправих си го сам след дълго четене в интернет /, центровка, смених и температурния датчик - няма оправия. Като го накарах оня в сервиза да ми замери ламбдата на монитора видяхме, че на моменти направо заспива, иначе всичко си е наред.


Потребителски аватар
BastunSelski
Мнения: 600
Регистриран на: Вто 20 мар 2007 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сеат Ибиза 1.4 АЕХ у Софето
Контакти:

Мнениеот BastunSelski » Нед 30 ное 2008 22:00


Аз имах проблем с ламбдата не беше ленива,а беше умрела и трябваше да се смени.Проблемът беше,че колата и играеха оборотите на празех ход когато е топла.И преди около 2 години си смених ламбда сондата с НЖК закупена от Аутохелп за 120лв и монтирана от В1.От тогава проблем няма.А да сондата ми е с 4 кабела и беше най-скъпата възможна,ако имаш късмет твоята може да е с 1 кабел и да е по-тънкана.


Потребителски аватар
bobigenchev
Мнения: 127
Регистриран на: Пет 25 юли 2008 17:47
Автомобил: Passat B 5.5
Двигател: 1.8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот bobigenchev » Нед 30 ное 2008 22:18


Моята е с един кабел и може да извадя късмет от към цена.


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Нед 30 ное 2008 22:49


Не съм сигурен,че твоята ламбда-сонда трябва да работи при студен мотор,така,че замислянето и изстрелването при рязко подаване на газ не е от нея.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Нед 30 ное 2008 22:53


Жоро написа:Не съм сигурен,че твоята ламбда-сонда трябва да работи при студен мотор,така,че замислянето и изстрелването при рязко подаване на газ не е от нея.

На ABS мотора сондата почва работа след около 60 градуса-...до този момент тя не влияе!Аз бих се замислил над реглаж на ТПС-а.......само,че не навсякъде го могат....


Потребителски аватар
valkilmera
Мнения: 800
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
Автомобил: Golf3 4 Audi A3
Двигател: ABS AZD 8P
Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g

!!!

Мнениеот valkilmera » Нед 30 ное 2008 23:14


Ламбда сонда преди месец -Бош- 95лв- един кабел!!!
От Даскалов!!!


Потребителски аватар
bobigenchev
Мнения: 127
Регистриран на: Пет 25 юли 2008 17:47
Автомобил: Passat B 5.5
Двигател: 1.8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот bobigenchev » Пон 01 дек 2008 0:00


За замислянето съм склонен да приема, че може да не е от сондата но за черните свещи няма от какво да е вече.


Потребителски аватар
bobigenchev
Мнения: 127
Регистриран на: Пет 25 юли 2008 17:47
Автомобил: Passat B 5.5
Двигател: 1.8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот bobigenchev » Пон 01 дек 2008 0:14


А някой правил ли е реглаж на ТПС, къде и съответно колко струва услугата в София.


Потребителски аватар
GolfGtI115
Мнения: 337
Регистриран на: Вто 16 сеп 2008 10:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот GolfGtI115 » Пон 01 дек 2008 1:19


колега на моя ГТИ също чернеше свещи.оказа се настроика на дебитомер и някои маркучи по вакуумната система.виж си добре всички възможни гумени маркучи да не санацепени или остарели.


Потребителски аватар
bobigenchev
Мнения: 127
Регистриран на: Пет 25 юли 2008 17:47
Автомобил: Passat B 5.5
Двигател: 1.8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот bobigenchev » Нед 07 дек 2008 16:50


Смених си сондата / NGK / но ефект нулев, същите симптоми - свещите черни и замислянето при студен мотор при рязко подаване на газ си остана.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Нед 07 дек 2008 23:14


bobigenchev написа:За замислянето съм склонен да приема, че може да не е от сондата но за черните свещи няма от какво да е вече.

Точно от ТПС-а!!!!


Потребителски аватар
simbion
Мнения: 42
Регистриран на: Сря 03 дек 2008 15:58
Автомобил: VW Golf 1.8 ABS
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот simbion » Нед 07 дек 2008 23:56


здравйте всички.. относно черните свещи незнам, но моя голф прави същотото нещо със замислянето и изтрелването, но само по някога.. първо забива муцуна и после подскача рязко, на празен ход ми падат оборотите и понякога гасне ако съм на скорост се получава все едно съм натиснал спирачка. несъм разбрал кога точно го прави защото ми го е правил и под и над 60 градуса. ходих на диагностика там до италянеца точно и хората ми държаха половин час и повече колата на компютъра и нищо симптоми няма.. всичко е ок.. уж, после незнам от каде им хрумна и ми разглобиха въздушния филтър от него има една тръба която отивана над моноинжекцията в неква овална пластмаса /незнам как се казва :oops: / от там ми махнаха горната част на моноинжекцията, която е с клапа отгоре а от дясно има една пластмасова капачка /и тва не го знам как се казва/ под тази капачка има две крачета които вървят по капачката която е с две електродни пътечки... оказа се че крачетата са прецакани драскат пътечките в долната им част /на ниските обороти/ и от там се бърка компютъра на колата и се получава това замисляне, може да се смени капачката около 20-30 лева е но ако са прецакани крачетата ще изкара максимум до две седмици и съм на същото дередже :( имах признаци за ленива ламбда но ми казаха да си сменя тази част с крачетата и след това пак на диагностика да ми кажат как ми е ламбдата. моя голф е като твоя 1.8 моно 92год... може да свалиш тази капачка сам и да погледнеш как са пътечките ако са надрани лошо. дано да съм ти бил полезен :059:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 08 дек 2008 0:03


simbion написа:здравйте всички.. относно черните свещи незнам, но моя голф прави същотото нещо със замислянето и изтрелването, но само по някога.. първо забива муцуна и после подскача рязко, на празен ход ми падат оборотите и понякога гасне ако съм на скорост се получава все едно съм натиснал спирачка. несъм разбрал кога точно го прави защото ми го е правил и под и над 60 градуса. ходих на диагностика там до италянеца точно и хората ми държаха половин час и повече колата на компютъра и нищо симптоми няма.. всичко е ок.. уж, после незнам от каде им хрумна и ми разглобиха въздушния филтър от него има една тръба която отивана над моноинжекцията в неква овална пластмаса /незнам как се казва :oops: / от там ми махнаха горната част на моноинжекцията, която е с клапа отгоре а от дясно има една пластмасова капачка /и тва не го знам как се казва/ под тази капачка има две крачета които вървят по капачката която е с две електродни пътечки... оказа се че крачетата са прецакани

драскат пътечките в долната им част /на ниските обороти/ и от там се бърка компютъра на колата и се получава това замисляне, може да се смени капачката около 20-30 лева е но ако са прецакани крачетата ще изкара максимум до две седмици и съм на същото дередже :( имах признаци за ленива ламбда но ми казаха да си сменя тази част с крачетата и след това пак на диагностика да ми кажат как ми е ламбдата. моя голф е като твоя 1.8 моно 92год... може да свалиш тази капачка сам и да погледнеш как са пътечките ако са надрани лошо. дано да съм ти бил полезен :059:

Ами точно това е ТПС-а!!!!!!!!!!!!!!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dtony, milench0 и 92 госта