Питане относно въздушен филър за голф 3 GTI мотор 2Е
- batslav
- Мнения: 159
- Регистриран на: Чет 30 ное 2006 18:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Я-л/София
Питане относно въздушен филър за голф 3 GTI мотор 2Е
Здравейте на всички имам следния въпрос.Преди 1 ден си смених въздушния филтър и останових,че клапата под филтъра е хваната с свинска опашка.Може ли някои да ми каже как действа и какъв е принципа на действие.
- batslav
- Мнения: 159
- Регистриран на: Чет 30 ное 2006 18:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Я-л/София
Добре но да я освободя ли защото тя е хваната кам как да го кажа от отвора от където постапва въздуха а не към тази страна където отива към колекторите.Трябва ли да се движи свободно.andro_ написа:Това е клапа топъл/студен въздух.Командва се чрез вакуум.Трябва да се мотае там едно маркуче.
При мен няма такава клапа въобще.
Ако взима само студен въздух няма проблем.
-
andro_
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Е,не е в свободно състояние принципно - не трябва да се мандахерца,командва я вакуум по принцип.
Обаче аз се сетих друго - моя мотор такова нещо няма.Ти също си инжекцион...може би стандартно нямаш (нека колегите с такъв мотор да напишат дали има такава клапа).Може някога в миналото кутията да е била сменена с такава от моноинжекция и затова да имаш такава клапа.
Обаче аз се сетих друго - моя мотор такова нещо няма.Ти също си инжекцион...може би стандартно нямаш (нека колегите с такъв мотор да напишат дали има такава клапа).Може някога в миналото кутията да е била сменена с такава от моноинжекция и затова да имаш такава клапа.
- batslav
- Мнения: 159
- Регистриран на: Чет 30 ное 2006 18:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Я-л/София
Така обяснавам пак колата си работи и нямам проблеми но под въздушния филтър има две тръби грубо казано едната е тази от кадето влиза въздух в кутията между калника и фара и друга тръба където излиза от кутията и от там отива към колекторите,между тях има клапа поне на такова ми прилича която при мен е хваната от страната към студения въздух.Жоро написа:Аз не те разбрах - сега само със студен или само с топъл въздух ти работи мотора?Имаш ли газова?А всички вакумни тръбички и маркучета на местата си ли са?
това е една простотия дето се комадва от вакум който пък идва от...... абе простотия! изскуби я и карай! няма какво да те притеснява! ако е постоянно отворена това вече е проблем защото използва само топъл въздух от колекторите и това променя сместа!
затвори го или изскуби тръбата която отива към колекторите !
затвори го или изскуби тръбата която отива към колекторите !
- batslav
- Мнения: 159
- Регистриран на: Чет 30 ное 2006 18:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Я-л/София
Добре имам друго питане оказва ли някакво влияние на подаването на въздух,защото имам едни заглахване по принцип и възможно ли това да е проблема.Bobby_ написа:това е една простотия дето се комадва от вакум който пък идва от...... абе простотия! изскуби я и карай! няма какво да те притеснява! ако е постоянно отворена това вече е проблем защото използва само топъл въздух от колекторите и това променя сместа!
затвори го или изскуби тръбата която отива към колекторите !
-
shantavelko
- Мнения: 51
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 0:47
- Автомобил:
- Двигател:
дебитомер
Тва не е простотия, както се изрази ОНЗИ!
Това е клапа която се командва от вакуум който е нужен за правилното смесване на топлия и студения въздух.
Ако беше простотия нямаше да го измисли немеца.
А това че бачка и без нея няма никакво значение. А това колко ти харчи, как ти харчи.... А както знаете притока на въздух в този мотор е мнго важен, както и дебитомера който се командва от компютъра.
Това е клапа която се командва от вакуум който е нужен за правилното смесване на топлия и студения въздух.
Ако беше простотия нямаше да го измисли немеца.
А това че бачка и без нея няма никакво значение. А това колко ти харчи, как ти харчи.... А както знаете притока на въздух в този мотор е мнго важен, както и дебитомера който се командва от компютъра.
- batslav
- Мнения: 159
- Регистриран на: Чет 30 ное 2006 18:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Я-л/София
Re: дебитомер
Колата е на газ но нямам проблеми с харченето на газ и на бензин разхода си е нормален.shantavelko написа:Тва не е простотия, както се изрази ОНЗИ!
Това е клапа която се командва от вакуум който е нужен за правилното смесване на топлия и студения въздух.
Ако беше простотия нямаше да го измисли немеца.
А това че бачка и без нея няма никакво значение. А това колко ти харчи, как ти харчи.... А както знаете притока на въздух в този мотор е мнго важен, както и дебитомера който се командва от компютъра.
Като отвориш кутията и махнеш филтъра клапата трябва да е в положение студен въздух,т.е. да е затворила достъпа на топъл въздух от изпускателния колектор,да си стои здраво и стегнато.Ако всмукнеш въздух (с уста) през долната тръбичка за вакум,която влиза в кутията на въздушния филтър ще видиш как се движи клапата.Обаче дали работи след като затвориш кутията можеш само да гадаеш,няма как да провериш.Клапата би трябвало да работи постоянно и доколкото знам освен,че осигурява по-топъл въздух при студено време,го осигурява и при рязко подаване на газ и при високи обороти,та ако искаш вървеж си осигури само студен въздух от калника или (по-добрия вариант само за зимата) махни гофрирания маркуч за топъл въздух от колектора ако мислиш,че клапата ти бачка.
Трябваше да започнеш с газовата,която е обикновена,предполагам?Ако пуснеш въздух от калника ще трябва да пуснеш и повече газ,а и има вероятност да ти гасне колата по инерция.Но щом караш на газ имаш нужда само от студен въздух и трябва да измислиш вариант така,че да не влиза толкова пряко в кутията на филтъра - от калника с още някоя и друга кривка,завъртяна назад,не срещу посоката на движение.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 62 госта