Питане относно въздушен филър за голф 3 GTI мотор 2Е

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
batslav
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Я-л/София

Питане относно въздушен филър за голф 3 GTI мотор 2Е

Мнениеот batslav » Нед 30 ное 2008 20:12


Здравейте на всички имам следния въпрос.Преди 1 ден си смених въздушния филтър и останових,че клапата под филтъра е хваната с свинска опашка.Може ли някои да ми каже как действа и какъв е принципа на действие.




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 30 ное 2008 20:19


Това е клапа топъл/студен въздух.Командва се чрез вакуум.Трябва да се мотае там едно маркуче.

При мен няма такава клапа въобще.
Ако взима само студен въздух няма проблем :wink: .


Потребителски аватар
batslav
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Я-л/София

Мнениеот batslav » Нед 30 ное 2008 20:22


andro_ написа:Това е клапа топъл/студен въздух.Командва се чрез вакуум.Трябва да се мотае там едно маркуче.

При мен няма такава клапа въобще.
Ако взима само студен въздух няма проблем :wink: .
Добре но да я освободя ли защото тя е хваната кам как да го кажа от отвора от където постапва въздуха а не към тази страна където отива към колекторите.Трябва ли да се движи свободно.


Потребителски аватар
batslav
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Я-л/София

Мнениеот batslav » Нед 30 ное 2008 20:31


Няма ли някой колега които си е сменял филтъра и е забелязъл в какво положение е клапата.В свободно или е застопорена.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 30 ное 2008 20:34


Е,не е в свободно състояние принципно - не трябва да се мандахерца,командва я вакуум по принцип.
Обаче аз се сетих друго - моя мотор такова нещо няма.Ти също си инжекцион...може би стандартно нямаш (нека колегите с такъв мотор да напишат дали има такава клапа).Може някога в миналото кутията да е била сменена с такава от моноинжекция и затова да имаш такава клапа.


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Нед 30 ное 2008 21:10


Аз не те разбрах - сега само със студен или само с топъл въздух ти работи мотора?Имаш ли газова?А всички вакумни тръбички и маркучета на местата си ли са?


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 30 ное 2008 21:13


Да,само със студен въздух работи.При мен стандартно няма клапа студен/топъл въздух.


Потребителски аватар
batslav
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Я-л/София

Мнениеот batslav » Нед 30 ное 2008 21:25


Жоро написа:Аз не те разбрах - сега само със студен или само с топъл въздух ти работи мотора?Имаш ли газова?А всички вакумни тръбички и маркучета на местата си ли са?
Така обяснавам пак колата си работи и нямам проблеми но под въздушния филтър има две тръби грубо казано едната е тази от кадето влиза въздух в кутията между калника и фара и друга тръба където излиза от кутията и от там отива към колекторите,между тях има клапа поне на такова ми прилича която при мен е хваната от страната към студения въздух.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Нед 30 ное 2008 21:29


това е една простотия дето се комадва от вакум който пък идва от...... абе простотия! изскуби я и карай! няма какво да те притеснява! ако е постоянно отворена това вече е проблем защото използва само топъл въздух от колекторите и това променя сместа!

затвори го или изскуби тръбата която отива към колекторите !


Потребителски аватар
batslav
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Я-л/София

Мнениеот batslav » Нед 30 ное 2008 21:29


Жоро написа:Аз не те разбрах - сега само със студен или само с топъл въздух ти работи мотора?Имаш ли газова?А всички вакумни тръбички и маркучета на местата си ли са?
При теб как е тази клапа в свободно състояне или е по друк начин.


Потребителски аватар
batslav
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Я-л/София

Мнениеот batslav » Нед 30 ное 2008 21:32


Bobby_ написа:това е една простотия дето се комадва от вакум който пък идва от...... абе простотия! изскуби я и карай! няма какво да те притеснява! ако е постоянно отворена това вече е проблем защото използва само топъл въздух от колекторите и това променя сместа!

затвори го или изскуби тръбата която отива към колекторите !
Добре имам друго питане оказва ли някакво влияние на подаването на въздух,защото имам едни заглахване по принцип и възможно ли това да е проблема.


shantavelko
Мнения: 51
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 0:47
Автомобил:
Двигател:

дебитомер

Мнениеот shantavelko » Нед 30 ное 2008 21:52


Тва не е простотия, както се изрази ОНЗИ!
Това е клапа която се командва от вакуум който е нужен за правилното смесване на топлия и студения въздух.
Ако беше простотия нямаше да го измисли немеца.
А това че бачка и без нея няма никакво значение. А това колко ти харчи, как ти харчи.... А както знаете притока на въздух в този мотор е мнго важен, както и дебитомера който се командва от компютъра.


Потребителски аватар
batslav
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Я-л/София

Re: дебитомер

Мнениеот batslav » Нед 30 ное 2008 22:01


shantavelko написа:Тва не е простотия, както се изрази ОНЗИ!
Това е клапа която се командва от вакуум който е нужен за правилното смесване на топлия и студения въздух.
Ако беше простотия нямаше да го измисли немеца.
А това че бачка и без нея няма никакво значение. А това колко ти харчи, как ти харчи.... А както знаете притока на въздух в този мотор е мнго важен, както и дебитомера който се командва от компютъра.
Колата е на газ но нямам проблеми с харченето на газ и на бензин разхода си е нормален.


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Нед 30 ное 2008 22:27


Като отвориш кутията и махнеш филтъра клапата трябва да е в положение студен въздух,т.е. да е затворила достъпа на топъл въздух от изпускателния колектор,да си стои здраво и стегнато.Ако всмукнеш въздух (с уста) през долната тръбичка за вакум,която влиза в кутията на въздушния филтър ще видиш как се движи клапата.Обаче дали работи след като затвориш кутията можеш само да гадаеш,няма как да провериш.Клапата би трябвало да работи постоянно и доколкото знам освен,че осигурява по-топъл въздух при студено време,го осигурява и при рязко подаване на газ и при високи обороти,та ако искаш вървеж си осигури само студен въздух от калника или (по-добрия вариант само за зимата) махни гофрирания маркуч за топъл въздух от колектора ако мислиш,че клапата ти бачка.


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Нед 30 ное 2008 22:42


Трябваше да започнеш с газовата,която е обикновена,предполагам?Ако пуснеш въздух от калника ще трябва да пуснеш и повече газ,а и има вероятност да ти гасне колата по инерция.Но щом караш на газ имаш нужда само от студен въздух и трябва да измислиш вариант така,че да не влиза толкова пряко в кутията на филтъра - от калника с още някоя и друга кривка,завъртяна назад,не срещу посоката на движение.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 63 госта