Здравейте колеги, отскоро ми се събраха 3 проблема и то все по двигателя (Г3 1.4 АБД).
1. Скъсана гарнитура м/у главата и блока има слаб теч, ще се отремонтирва тез дни.
2.При спиране на наклон сравнително голям,(предницата е към по ниската част) и оставяне на скорост - задна, бубуто полека лека потегля с така да се каже прескачания.
3.Сравнително ниска работна температура на двигателя 70-75 макс. 80 градуса.
По точка 3 искам да поясня, че съм прегледал всичко по охладителната система и съм сигурен, че е изправно, включително и термостата (въпреки, че към него храня малки съмнения ако и да е нов).
Та въпросда ми е: възможно ли е да има връзка между трите проблема и къде е тя, или да търся на различно място за всеки един??
Предварително благодаря.
Връзка между 3 проблема?!?
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Няма никаква връзка между проблемите!!!Гарнитурата се сменя с нова!!!Прескачането по наклон(особено голям)- не може да се направи нищо!!Температурата - или терсмостат или грешен уред на таблото(датчик на водата).......ако си караш така няма да имаш проблем(освен гарнитурата) но така ще се трупат още и още проблеми ,и така накрая ще извадиш на куп парите...........това е
- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
И на моето АБД,дали съм на първа/предницата нагоре/или на задна както ти пишеш,все ми се придвижваше колата.Според мен това е така,заради конструкцията на ск.кутия.Затова няма да се плашиш и да си мислиш,че това е проблем.Просто на по-голям наклон си имай едно на ум и си дърпай ръчната!А иначе ако си прогорил гарнитура,то тогава не би трябвало да имаш парно.Течът не е показателен на 100%,че трябва да сменяш гарнитурата.
- Leppard
- Мнения: 72
- Регистриран на: Сря 13 дек 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Севлиево
- Контакти:
Благодаря за бързите отговори колеги, за гарнитурата ясно е, че ще я сменя. Относно изтърването на мотора доколкото ми обясниха идвало от това че двигателя е с малка кубатура и не можел да удържа купето (незнам до колко е вярно). А що се отнася до термостата за пореден път комай ще припкам до магазина и ще си взема поредния ментак
Поздрави на всички!!!
Поздрави на всички!!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта