Връзка между 3 проблема?!?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Leppard
Мнения: 72
Регистриран на: Сря 13 дек 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево
Контакти:

Връзка между 3 проблема?!?

Мнениеот Leppard » Пон 01 дек 2008 15:45


Здравейте колеги, отскоро ми се събраха 3 проблема и то все по двигателя (Г3 1.4 АБД).
1. Скъсана гарнитура м/у главата и блока има слаб теч, ще се отремонтирва тез дни.
2.При спиране на наклон сравнително голям,(предницата е към по ниската част) и оставяне на скорост - задна, бубуто полека лека потегля с така да се каже прескачания.
3.Сравнително ниска работна температура на двигателя 70-75 макс. 80 градуса.
По точка 3 искам да поясня, че съм прегледал всичко по охладителната система и съм сигурен, че е изправно, включително и термостата (въпреки, че към него храня малки съмнения ако и да е нов).

Та въпросда ми е: възможно ли е да има връзка между трите проблема и къде е тя, или да търся на различно място за всеки един??

Предварително благодаря.




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Пон 01 дек 2008 16:01


Връзка има само между първите 2 проблема - заради скъсаната гарнитура влиза вода в цилиндрите и губи компресия, заради това ти прескача на наклон според мен, (може и да греша) иначе по т 3 - термостат :wink:


Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот luboveliki » Пон 01 дек 2008 17:13


Няма никаква връзка между проблемите!!!Гарнитурата се сменя с нова!!!Прескачането по наклон(особено голям)- не може да се направи нищо!!Температурата - или терсмостат или грешен уред на таблото(датчик на водата).......ако си караш така няма да имаш проблем(освен гарнитурата) но така ще се трупат още и още проблеми ,и така накрая ще извадиш на куп парите...........това е


Потребителски аватар
balamata
Мнения: 507
Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
Автомобил: Renault Laguna
Двигател: F3P720
Местоположение: Плевен

Мнениеот balamata » Пон 01 дек 2008 17:51


И на моето АБД,дали съм на първа/предницата нагоре/или на задна както ти пишеш,все ми се придвижваше колата.Според мен това е така,заради конструкцията на ск.кутия.Затова няма да се плашиш и да си мислиш,че това е проблем.Просто на по-голям наклон си имай едно на ум и си дърпай ръчната!А иначе ако си прогорил гарнитура,то тогава не би трябвало да имаш парно.Течът не е показателен на 100%,че трябва да сменяш гарнитурата.


Потребителски аватар
lamer4e
Мнения: 431
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 8:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот lamer4e » Пон 01 дек 2008 20:39


Колеги на моето АБД му сменях 3 пъти гарнитура на главата ,шалйфах я и кво ли още не и как та са казали ората кадето е текло пак ще тече тай ,че се примирих с тоя теч и си карам и хич не ми пука 8)


Потребителски аватар
Leppard
Мнения: 72
Регистриран на: Сря 13 дек 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево
Контакти:

Мнениеот Leppard » Вто 02 дек 2008 8:13


Благодаря за бързите отговори колеги, за гарнитурата ясно е, че ще я сменя. Относно изтърването на мотора доколкото ми обясниха идвало от това че двигателя е с малка кубатура и не можел да удържа купето (незнам до колко е вярно). А що се отнася до термостата за пореден път комай ще припкам до магазина и ще си взема поредния ментак :(

Поздрави на всички!!!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта