1,9TDI не вдига повече от 70 градуса
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: Нед 20 апр 2008 18:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
1,9TDI не вдига повече от 70 градуса
Здравейте, колеги голфаджии!!! Искам да ви попитам дали някой има такъв проблем като моя. Откак застудя времето забелязах, че двигателя не загрява повече от 70 градуса. Като оставя колата да работи на място вдига 90 градуса, но в момента в който потегля температурата рязко пада под 70 градуса. Искам да попитам според вас кофти ли е за двигателя да се кара при тази температура, защото съм чувал, че трябва да работи при 90 градуса. Според мен той така на практика все едно си е студен и си мисля, че не е добре да се кара така. Питах майстора който ми поддържа колата и той каза, че няма никакъв проблем за двигателя, а просто най-много да ми се вдигне разхода. Ако някой има същият проблем нека сподели. А също и от какво може да е. ПИШЕТЕ!!!
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
както каза колегата по - горе термостата потърси с търсачката как се проверява за да си сигурен че е той има доста писано по - въпроса
п. с. и аз миналата зима с моето поло бях с развален термостат и не вдигах повече от 70 - 75 градуса а вдигнех ли ги докато работи на място ( доста време ) вдигаше 90 и щом тръгнех след малко пак падаше на 70 общо взето не е много хубаво за мотора

п. с. и аз миналата зима с моето поло бях с развален термостат и не вдигах повече от 70 - 75 градуса а вдигнех ли ги докато работи на място ( доста време ) вдигаше 90 и щом тръгнех след малко пак падаше на 70 общо взето не е много хубаво за мотора

- LiRiX
- Мнения: 523
- Регистриран на: Пет 02 май 2008 21:10
- Автомобил: SEAT LEON
- Двигател: AUS 2001
- Местоположение: Търговище
Дано не преча на автора. Моята и на място не ги прави 90C ?
Само лятото 1 път я видях на 80 тая стрелка.
По-точно на място, ако не форсирам и само се "топля" не ги прави 90, ако форсирам вдига, но не съм си играл да я форсирам на място повече от 2 минути.
Горния маркуч е топличък, но долния си я студен
edit: @juve купих си мултицет с температурен датчик и той показваше 70 градуса в отклонение около 3 градуса.

Само лятото 1 път я видях на 80 тая стрелка.
По-точно на място, ако не форсирам и само се "топля" не ги прави 90, ако форсирам вдига, но не съм си играл да я форсирам на място повече от 2 минути.
Горния маркуч е топличък, но долния си я студен

edit: @juve купих си мултицет с температурен датчик и той показваше 70 градуса в отклонение около 3 градуса.
Последна промяна от LiRiX на Вто 02 дек 2008 17:06, променено общо 2 пъти.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Добре бе колеги , защо не вземете да си измерите температурата в разширителния съд и от там да получите ясен отговор на въпроса...... да се доверяваш на показанията на "стрелката" - това е вятър работа ! Първо докажете , че тя е вярна , па тогава се хващаите за ключовете .....
Едит: А такаа ..това вече не е никакво гадаене и е ясно и точно ...грабвай ключовете ....

Едит: А такаа ..това вече не е никакво гадаене и е ясно и точно ...грабвай ключовете ....

Последна промяна от juve на Вто 02 дек 2008 20:43, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 22:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
И аз така премерих с термометър в казанчето на 60 градуса започва да отваря на 70 е напълно отворен термостата което съвпада с показанието на таблото следователно датчика показва реалната стойност на температурата.Но това не дозагряване не е толкова опасно лошо е ако термостата отваря по късно или не се включат вентилаторите, че тогава почва едно пукане на глави не е за разправяне.Някой може ли да ми каже кави са недостатъците ако се кара колата с недозагрял мотор (парното си работи доволно добре),маслото при по-ниска температура има по-добри характеристики, по-студеното гориво също е в плюс.Аз и без това карам колата само до центъра тя и без това не може да загрее за 10 км даже всичко да е наред.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта