1,9TDI не вдига повече от 70 градуса

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
mtm_golf
Мнения: 271
Регистриран на: Нед 20 апр 2008 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

1,9TDI не вдига повече от 70 градуса

Мнениеот mtm_golf » Пон 01 дек 2008 19:39


Здравейте, колеги голфаджии!!! Искам да ви попитам дали някой има такъв проблем като моя. Откак застудя времето забелязах, че двигателя не загрява повече от 70 градуса. Като оставя колата да работи на място вдига 90 градуса, но в момента в който потегля температурата рязко пада под 70 градуса. Искам да попитам според вас кофти ли е за двигателя да се кара при тази температура, защото съм чувал, че трябва да работи при 90 градуса. Според мен той така на практика все едно си е студен и си мисля, че не е добре да се кара така. Питах майстора който ми поддържа колата и той каза, че няма никакъв проблем за двигателя, а просто най-много да ми се вдигне разхода. Ако някой има същият проблем нека сподели. А също и от какво може да е. ПИШЕТЕ!!!




Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4434
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ABSOLUT » Пон 01 дек 2008 19:47


Според мене термостат ти е за смяна.
Виж с търсачката има много теми, там можеш да видиш какви са симптомите при не добре работеш термостат и сравни с твоята кола.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 01 дек 2008 19:59


Термостат, почти сто процента. Наистина, използвай търсачката.


Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Milanski » Пон 01 дек 2008 19:59


както каза колегата по - горе термостата потърси с търсачката как се проверява за да си сигурен че е той има доста писано по - въпроса :D
п. с. и аз миналата зима с моето поло бях с развален термостат и не вдигах повече от 70 - 75 градуса а вдигнех ли ги докато работи на място ( доста време ) вдигаше 90 и щом тръгнех след малко пак падаше на 70 общо взето не е много хубаво за мотора :roll:


mtm_golf
Мнения: 271
Регистриран на: Нед 20 апр 2008 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mtm_golf » Пон 01 дек 2008 21:34


Мерси за инфото колеги. Явно ще трябва да се сменя термостата.


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Luciano » Вто 02 дек 2008 9:49


До вчера и аз бях така. Смених термостата и съм ОК


Jijo_M
Мнения: 128
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Jijo_M » Вто 02 дек 2008 15:44


Колко струваше термостата и на колко градуса го дават да отваря, че и на мен май ми трябва един такъв за AHF.


Потребителски аватар
LiRiX
Мнения: 523
Регистриран на: Пет 02 май 2008 21:10
Автомобил: SEAT LEON
Двигател: AUS 2001
Местоположение: Търговище

Мнениеот LiRiX » Вто 02 дек 2008 16:40


Дано не преча на автора. Моята и на място не ги прави 90C ? :roll:
Само лятото 1 път я видях на 80 тая стрелка.

По-точно на място, ако не форсирам и само се "топля" не ги прави 90, ако форсирам вдига, но не съм си играл да я форсирам на място повече от 2 минути.

Горния маркуч е топличък, но долния си я студен :roll:

edit: @juve купих си мултицет с температурен датчик и той показваше 70 градуса в отклонение около 3 градуса.

Последна промяна от LiRiX на Вто 02 дек 2008 17:06, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Вто 02 дек 2008 16:49


Добре бе колеги , защо не вземете да си измерите температурата в разширителния съд и от там да получите ясен отговор на въпроса...... да се доверяваш на показанията на "стрелката" - това е вятър работа ! Първо докажете , че тя е вярна , па тогава се хващаите за ключовете ..... :wink:
Едит: А такаа ..това вече не е никакво гадаене и е ясно и точно ...грабвай ключовете .... :D

Последна промяна от juve на Вто 02 дек 2008 20:43, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Luciano » Вто 02 дек 2008 17:43


Jijo_M написа:Колко струваше термостата и на колко градуса го дават да отваря, че и на мен май ми трябва един такъв за AHF.

От Ауто+ го взех за 21,30лв май беше. На самия термостат има написано 87 градуса
P.S. Къде на клавиатурата се намира знака за градус, ако има изобщо :oops:


Jijo_M
Мнения: 128
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Jijo_M » Сря 03 дек 2008 9:26


И аз така премерих с термометър в казанчето на 60 градуса започва да отваря на 70 е напълно отворен термостата което съвпада с показанието на таблото следователно датчика показва реалната стойност на температурата.Но това не дозагряване не е толкова опасно лошо е ако термостата отваря по късно или не се включат вентилаторите, че тогава почва едно пукане на глави не е за разправяне.Някой може ли да ми каже кави са недостатъците ако се кара колата с недозагрял мотор (парното си работи доволно добре),маслото при по-ниска температура има по-добри характеристики, по-студеното гориво също е в плюс.Аз и без това карам колата само до центъра тя и без това не може да загрее за 10 км даже всичко да е наред.


Jijo_M
Мнения: 128
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Jijo_M » Пет 05 дек 2008 20:13


хайде и аз съм готов нов термостат и стрелката закова на 90 градуса на място големия кръг почти не отваря.Дано лятото да не прегряват че там белята е огромна.


Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4434
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ABSOLUT » Съб 06 дек 2008 2:55


Jijo_M написа:хайде и аз съм готов нов термостат и стрелката закова на 90 градуса на място големия кръг почти не отваря.Дано лятото да не прегряват че там белята е огромна.


няма да прегрява с този нов термостат. сега ще си супер работата на двигателя. грижи се за колата си



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mrsch66, pe6o__ и 51 госта