лъгане на комютъра на ГИ БСМ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
bascho
Мнения: 37
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 13:16
Автомобил: bmw
Двигател: 1982
Местоположение: Usa
Контакти:

лъгане на комютъра на ГИ БСМ

Мнениеот bascho » Вто 02 дек 2008 20:28


Здравейте колеги имам следния проблем. Карам Поло 1.4 АЕХ мотор със газов инжекцион на БСМ. Проблема ми е,че в единствения сервиз в Бургас където обслужват БСМ са такива некадърници, че нямам думи. От два месеца им приказвам, че ми обръща след 70 градуса вместу на 43 а те ми казват, че според компютъра им всичко е нормално. Как така обаче на 3 мултицета с термодвойки за по 70лв/Уреда и на свързан лаптоп с VagCom превключва на температура между 71-76градуса.
Въпроса ми е от къде взема сигнал компа каква е температурата за да мога да си изкарам едно допълнително копченце с което след 5-6мин на бензин да си обръщам на газ понеже сега от Меден руддник до Центъра не мога да обърна а колата гони 90 градуса още на сфетофара за Созопол което е на 1/4 от пътя.

Мерси предварително




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 02 дек 2008 20:52


Има един термодатчик на изпарителя - от него взима данни...


bascho
Мнения: 37
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 13:16
Автомобил: bmw
Двигател: 1982
Местоположение: Usa
Контакти:

напрежение или съпротивление

Мнениеот bascho » Вто 02 дек 2008 21:00


Някаква идея какъв вид информация получава при промяна на температурата се променя съпротивлението както е с датчиците по радиатора които са закачени или се променя напрежението?


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 02 дек 2008 21:12


Честно казано не зная, с два кабела е датчика и няма пряка връзка с антифриза, поне на тези изпарители, на които съм гледал :)


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Вто 02 дек 2008 23:33


Ти с "мултицета"къде мери температурата ? Мерни на корпуса на изпарителят, да не се окаже, че циркулацията на водата през него е твърде слаба, а датчика да си е ОК .



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта