Здравейте колеги имам следния проблем. Карам Поло 1.4 АЕХ мотор със газов инжекцион на БСМ. Проблема ми е,че в единствения сервиз в Бургас където обслужват БСМ са такива некадърници, че нямам думи. От два месеца им приказвам, че ми обръща след 70 градуса вместу на 43 а те ми казват, че според компютъра им всичко е нормално. Как така обаче на 3 мултицета с термодвойки за по 70лв/Уреда и на свързан лаптоп с VagCom превключва на температура между 71-76градуса.
Въпроса ми е от къде взема сигнал компа каква е температурата за да мога да си изкарам едно допълнително копченце с което след 5-6мин на бензин да си обръщам на газ понеже сега от Меден руддник до Центъра не мога да обърна а колата гони 90 градуса още на сфетофара за Созопол което е на 1/4 от пътя.
Мерси предварително
лъгане на комютъра на ГИ БСМ
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 13:16
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1982
- Местоположение: Usa
- Контакти:
напрежение или съпротивление
Някаква идея какъв вид информация получава при промяна на температурата се променя съпротивлението както е с датчиците по радиатора които са закачени или се променя напрежението?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта