Колата се форсира при стартиране за момент. 1,9 TDI AHU

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
didogeri
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 16 ное 2008 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Колата се форсира при стартиране за момент. 1,9 TDI AHU

Мнениеот didogeri » Пон 01 дек 2008 1:57


Колеги, колата леко пали и топла и студена, но когато е загряла над 70 градуса се форсира при старта до 2100 оборота.Също загуби и мощноста си ми се струва, бавно се наема.Закачих я с VAGCOM , изписа механичен проблем с shut/off клапана N209 мисля че го означи .Смених го с нов, същата работа и грешката пак си се появява.Даже като е загряла не се и изтрива затова си мисля ,че не що температурен датчик.Изкарах буксата на този за охладителната течност с четирите крачета, но при стартиране пак се форсира.Моля по могнете ми със съвет на какво може да се дължи и какво да направя.Благодаря предварително на тези които ще се обадят.




Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scarchu » Пон 01 дек 2008 9:02


Ти кое смени, самият клапан или управлението на вакуума за този клапан?


didogeri
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 16 ное 2008 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот didogeri » Вто 02 дек 2008 9:19


То този клапън е електромагнитен, но се извинявам че съм му объркал номера сега намерих разпечатката от теста с вагком.

01237- Fuel SHUT-off Valve (N109) 04-00 Mechanical Malfunction
Това изписва.


didogeri
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 16 ное 2008 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот didogeri » Вто 02 дек 2008 20:17


Някои няма ли идея на какво се дължи това форсиране, при старт след като е загряла.


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Вто 02 дек 2008 20:39


На мен лично ми прилича на температурния датчик или окабеляването!Виж голямата букса(кръгла,черна) през която минават кабелите към двигателя.Изпушва ли като запали?


didogeri
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 16 ное 2008 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот didogeri » Вто 02 дек 2008 22:25


Утре непременно ще проверя!Съмнения за късо ли имаш?


didogeri
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 16 ное 2008 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот didogeri » Вто 02 дек 2008 22:37


Днес пак я закачах имаше живи данни от трите температурни датчика,на горивото ,на входящия въздух и на охладителната течност.При това съвсем адекватни (реални), но съм сигурен, че информацията за нечия температура е на бъркана тука.Сложих и нов дебитомер за проба, но форсирането си остана на топло.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Вто 02 дек 2008 22:46


Вижте колко показва като температура на антифриза на 5 канал примерно, когато е топла. Дали когато е загряла по табло към 90 градуса, там ще ти покаже между 80 и 90 и пиши пак.


didogeri
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 16 ное 2008 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот didogeri » Вто 02 дек 2008 23:20


Да показва 92градуса на вагкома и на таблото.Преди малко баща ми ми призна, че преди месец колата не искала да запали и той и пуснал директен плюс от акумулатора до клапана за отваряне на горивото и колата запалила.Възможно ли е тогава да се е повредило нещо , защото като се замисля този проблем е от около месец.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 02 дек 2008 23:31


на Вагком разбираш ли?
ако не намери някои с програмата и ми звънни(тел ще ти дам на ли4ни)в следствие на ел.шок компа смята 4е е в режим на тест на egr клапана


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Сря 03 дек 2008 8:23


проблема ти е в реле 109.имаш студена спойка.откачаш допълнително пуснатия кабел и си поправяш релето и колата ще върви и пали без проблем.съжалявам че не видях по рано темата.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта