Проект АБФ турбо - проблем

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
divaka
Мнения: 610
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 11:45
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 16vG60
Местоположение: София (Красна поляна)

Мнениеот divaka » Сря 03 дек 2008 10:10


martineli написа:просто когато турбината е с малък горещ охлюв а храни тайъв голям мотор бууста излиза много бързо извън картата и се получава така наречената тапа и почва спада на налягането.тва се получава и при турбините с променклива геометрия когато соленоида се повреди и тея лопадчици вътре не работят и не се затворт за да овеличт геометрията.буста идва бързио но в по високите обороти направо забива. с две думи не ти е сметната турбината за мотора.на теб си ти трябва бензинова турбина щото едва ли ше намериш подходяща дизелова която да не е с променлива геометрия.

поне така си мисля аз ма може и мойте сметки да са грешни :D


точно така е колегата е прав трябва ти друга турбина :wink:




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 03 дек 2008 10:10


Cordoba16vt написа:
Vizor написа:
G60 написа:Дизеловата турбина :No един приятел също беше сложил такава и имаше проблеми с нея след 5000 об/мин прекъсваше


обясни ми каква е разликата между дизеловата и бензиновата :)
също така я виж на ц20лет турбината на какви дизели я слагат ;)
просто твоя приятел не си е направил правилно сметката ;)


ама ти сериозно ли ?


да напълно
аз съм с дизелова турбина и нямам такъв проблем.. е да ама съм 1,3 ;)
ако имаш нещо да кажеш е хубаво да не се правиш на пишман разбирач а да обясниш вместо да се заяждаш
може и да бъркам.. ако е така .. обясни а не се прави на стандартен тунинг.бг потребител :)
на мене дизеловата турбина изобщо не ми пречи :) ама изобщо ;) замисли се защо


http://www.turboost.lt/eng/catalog.php?m=KKK&fam=K16

ето и какво имам в предвид с к16-ската на ц20лет ;)


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Сря 03 дек 2008 11:02


не се правя на пишман разбирач а съм баш такъв, не съм виждал турбина през живота си и сам форумния ламер , от най застрашителния вид :)

1. на дизеловите турбини диапазон за обороти е от 1 200 до 4 000 макс с степен на сгъстяване около 19:1 - 20:1 . - бензиновия мотор има съвсем различни характеристики от 2 500 до 5 000 или перформанс мотор - 4 000 до 7 500 и нагоре със степен на сгустяване от 7.5 до 9.5 макс ( говорим за турбо мотори ) . сам виждаш че работните диапазони са различни.

2. това което си направил ти е, че съвсем късметлийската си уцелил дебита на турбината ( за което силно се съмнявам ,че е точно така , но щом казваш, че при теб дизелова турбина работи перфектно , няма как да те оборя) и това турбинирано 1.3 работи свястно при теб. Какъв работен диапазон има мотора ти ? държи ли стабилно налягане в целия си работен диапазон?

3. Това което се случва на колегата е срив на налягането поради несъразмерна турбина която не може да поддържа налягане след 5 000 об /мин.

4 . Дизеловите тубинки имат малки задни перчици , което от самосебе си говори за запушване на мотора ( т.е. предницата може да е с правилния горе долу дебит , но задната перка да действа като тапа , и тогава имаме борба между налягания преди и след турбината ( входящо и изходящо налягане съотношение е 1:2 или в тези граници ) и съответно невървеж след постигане на определени обороти.
5. Борбата на наляганията води до неотвеждане на нагорещени газове - топлина в мотора и турбината , и съответно не-ефективна работа.

6. сравнението с К16 табелата е несериозно защото това е все едно да кажеш Т3 турбина на гарет - има от 150 до 500 кс Т3 ки.

Препоръчвам на колегата да си вземе Т3 супер 60 ( по-евтиния вариант - която ще държи 1 бар стабилно до над 6 500 об/мин ) или лагерница 2860РС която ще му свърши перфектната работа до 2 бара :)

Последна промяна от Cordoba16vt на Сря 03 дек 2008 11:05, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 03 дек 2008 11:04


:wink: евала.. ето това се опитах да те накарам да напишеш ;) можеше да го направиш още отначалото ама първо трябва да се почувстваш обиден за да напишеш нещо толкова добре обяснено ;)
и пак ти казвам .. евала ;)


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Сря 03 дек 2008 11:30


аве не е баш така ...
За пример ще дам Мерцедес 350ТД на него е монтирана Т3-ка с AR42 на студения охлиув , и AR48 на 4угуна ....
Това същото турбо се слага и на малкото интеграле 8 клапановото , на лан4а капа , и сигурно на още една камара коли за които не се сещам сега :wink:
Аз съм монтирал въпросното по горе турбо на 1.8 16В мотор на ФВ и няма никакви грижи до към 6500-6800

А и друго ... това 4е една кола се е затапила в 5000 оборота заради малко турбо няма да я накара да прекъсва
може да и пада налягането ... ама кфо общо има тфа с прекъсването


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Сря 03 дек 2008 11:58


Ванка (Corddoba 16VT) не можеш да кажеш на дизеловото турбо работния му диапазон му е м/у 1200 и 4500 ... щото ако се сложи на малак мотор диапазона му ще е савсем друг , както и ако се сложи на голям ще бъде обратното ...
Така 4е по скоро става дума за неправилно подбрани елементи ... на които работния им диапазон зависи от това на какъв мотор ще бъдат монтирани ....
Дизелово турбо гледам го ползвате като общо понятие ... а то не трябва да е така ... щото има турбини и от 1.9ТД има и от 3.5 ТД а има и камионски от 5.0ТД и на горе ... така 4е тамата е много разтеглива

А на 4овека по темата налягането може да му пада от сумати неща ... ама тои много ламерско си е задал въпроса ... нито е казал на какво налягане е , нито с колко пада нито нищо :idea:


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Сря 03 дек 2008 12:51


Саше турбото му е от 524 ТД некакъв архив най страшен , като знам за какви коне става върпос просто няма начин да стане . Големината е фактор да , но пак ще е с грешна флоу карта на 100% ,и ще го тапи отзад 100%. факт е , че може да се уцели но мисля че не си заслужава риска , ако правиш сериозен проект де.

ако някой ми покаже дино графика с налягане права черта на бензинов автомобил с дизелова турбина , ще се съглася .


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Сря 03 дек 2008 13:11


Cordoba16vt написа:Саше турбото му е от 524 ТД некакъв архив най страшен , като знам за какви коне става върпос просто няма начин да стане . Големината е фактор да , но пак ще е с грешна флоу карта на 100% ,и ще го тапи отзад 100%. факт е , че може да се уцели но мисля че не си заслужава риска , ако правиш сериозен проект де.

ако някой ми покаже дино графика с налягане права черта на бензинов автомобил с дизелова турбина , ще се съглася .


Е ти кат 4етеш първия пост на темата тфа прили4а ли ти на сериозен проект :lol: :lol: :lol:

А дино графика с права 4ерта на налягането можеш да разгледаш темата на Пацо ... то на първия си мотор беше ка4ил то4но Т3 с 42/48 АР-и която се монтира също и на 350ТД Мерцедес .... :wink:

Сега няма да казваме каква е разликата м/у 2.4 БМВ и 3.5МБ ... ама като гледам колегата ще продължи да си експериментира ... и аз за това му препоръ4вам на този АБФ да пробва с турбо от некои Бус поне 3.5 :lol:
Щото като гледам проекта е сбирщаин нискобиуджетен ... и нито ше си купи ГТ 2876 нито Т3 Супер 60 :wink:


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Сря 03 дек 2008 14:19


Sachko написа:... Т3 с 42/48 АР-и



туй малее на 1.8 камо ли за два литра ;)


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Сря 03 дек 2008 22:44


Cordoba16vt написа:
Sachko написа:... Т3 с 42/48 АР-и



туй малее на 1.8 камо ли за два литра ;)


По горе съм посо4ил въросното турбо за 1.8 16В мотор на ФВ ... разгледаи :wink:
Турбото изобщо не малее ... до към 230-250 коня на гумите е екстра на налягане МАЛКО над 1 бар :wink:
С него мотора е прили4но лагав за всекидневка ... и ако нямаме някакви спортни драгстерски и т.н. амбиции колата си става 4удесна с въпросно турбо .... каквато би била и с много други турбини разбира се :wink:
Тфа беше малко извън темата .. и с него исках да дам пример как едно турбо което се монтира на 350TD Mercedes може да стане 4удесно на 1.8 16V
:D


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Чет 04 дек 2008 10:02


ок едвам ме нави , така да се каже.

:lol:

ей ама и ти си един чепат :) дизелово турбо та дизелово турбо !

Според мен 2 литровия мотор ще се затапи , защото дебита му е по-голям и ще трябва да търси нещо 400-450 ТД на мерцедес ( ако има такова и държи да е дизелова турбината )



:D


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Чет 04 дек 2008 21:06


еми от сичките приказки се разбра че ако се слага турбина от дизел на бензинов мотор трябва да е от доста по голям като кубици мотор от кокото е бензиновия мотор на който ше се слага.но продължавам да съм на мнение че за да има по голямо кпд и мощност в по-голям диапазон от обороти щще е по добре да се сложи турбина от сходен по кубици бензинов мотор

нека по опитните да разяснят
а на колегата мога да кажа да даде повече инфо


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Пет 05 дек 2008 21:43


Абе не знам защо всички само си чешат пръстите да пишат. Все едно хората, които конструират турбини правят турбо MAP-ове само колкото да се намират на работа. Всичко произлиза от това какво се иска да се постигне. И сметки, сметки... Не само някакви хипотетични предположения...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта