B4 combi - Дърпа ми волана наляво

Техническа и сервизна информация за Passat
Djivotnooo
Мнения: 41
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 0:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Djivotnooo » Пет 25 юли 2008 13:42


Тя цялата ни държава такава ... всеки оправа някой... както в аватара ми :patriot :seeex :yeaha:

А по въпроса с налягането в гумите , откакто я купих колата е така.Смених гумите с чисто нови , налягане всичко е наред ама явно по железата е проблема




Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Пет 25 юли 2008 14:54


а провери ли спирачните цилиндърчета за задържане ?


Потребителски аватар
MAKAROW
Мнения: 247
Регистриран на: Пон 04 сеп 2006 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Пловдив,В.Търново

a

Мнениеот MAKAROW » Пет 25 юли 2008 15:23


а провери ли си колата за удари?
отпред?
отзад?
усуквания?
а направи ли реглаж и на задния мост?
пробвай!!!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пет 25 юли 2008 21:52


Аз признавам реглажа на предница само на едно място - Хеед-91.Много съм плюл по сервиза понеже частите им не струват а и явно някои от монтьорите там си оставят ръцете по колите ама реглажа съм го признал.
Ходих на поне 10 места и чак там успяха да направят реглажа като хората.Има значение и това доколко е вертикална гумата (това се регулира от стеблото на амортисьора с два болта,които захващат главината).Ако не го проверят това реглажа на предницата си е чиста порнография.Много е важно стенда да е читав и да направят пълен реглаж а не само лява спрямо дясна и айде.
Според мен е от реглажа.Колкото и да е усукано купе и т.н. ако се качи на стенд това ще се види (лява ще е изместена спрямо задна лява или десните ще са така и т.н. и веднага се хваща разлика щом стенда е като хората).


Потребителски аватар
ВидиМС
Мнения: 165
Регистриран на: Вто 27 май 2008 14:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ВидиМС » Пет 25 юли 2008 22:10


[quote="zfa159"]Според мен е от реглажа.Колкото и да е усукано купе и т.н. ако се качи на стенд това ще се види (лява ще е изместена спрямо задна лява или десните ще са така и т.н. и веднага се хваща разлика щом стенда е като хората)
Човеко за какъв реглаж говориш дане е измерване на геометрията на автомобила не съм виждал някой да мери разстояние м/у предни и задни гуми на реглаж на предница.Пък може и да греша.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 25 юли 2008 22:25


ВидиМС написа:
zfa159 написа:Според мен е от реглажа.Колкото и да е усукано купе и т.н. ако се качи на стенд това ще се види (лява ще е изместена спрямо задна лява или десните ще са така и т.н. и веднага се хваща разлика щом стенда е като хората)
Човеко за какъв реглаж говориш дане е измерване на геометрията на автомобила не съм виждал някой да мери разстояние м/у предни и задни гуми на реглаж на предница.Пък може и да греша.
    Грешиш наистина, при измерване на геометрията се проверява точно съосието между предния и задния мост а не само сходимостта на предния :idea:


Потребителски аватар
ВидиМС
Мнения: 165
Регистриран на: Вто 27 май 2008 14:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ВидиМС » Пет 25 юли 2008 22:34


Това за геометрията го казах аз а може би Зфа159 под пълен преглед е имал точно това предвид което ти написа. Затова и другото се нарича реглаж на преденница а не измерване на геометрията и сходимоста на всички колела на автомобила.Както и да е дано човека си реши проблема.


Потребителски аватар
SISHON
Мнения: 10
Регистриран на: Вто 22 юли 2008 0:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот SISHON » Пет 25 юли 2008 23:06


Колега отиди в читав сервиз и обясни проблема,ако си разбират от работата ще го отстранят.Аз преди да купя колата я закарах при маистор да я прегледа,нещо трополеше от пред.Каза ми,че тампоните на предните носачи са за смяна,иначе всичко било наред по ходовата част.Купих я ,,но нещо се усъмних и после я закарах в читав сервиз.Изненада.........тия тампони си бяха съвсем наред,само смених амортисиори,тампони и биалетки,има счупена задна пружина ,а и задните амортисиори са доста зле,но ще ги оправям по натам.Щях да и отбия доста от цената,ако ми бяха казали тия неща на време.Бях бесен.Пази боже от калпави майстори


Djivotnooo
Мнения: 41
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 0:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Djivotnooo » Пет 25 юли 2008 23:48


В понеделник тръгвам да търся решението на проблема и ще пиша какъв е резултата :077:


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Съб 26 юли 2008 8:26


Нещо криво май ще се окаже.... :roll:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 26 юли 2008 8:46


ВидиМС написа:Това за геометрията го казах аз а може би Зфа159 под пълен преглед е имал точно това предвид което ти написа. Затова и другото се нарича реглаж на преденница а не измерване на геометрията и сходимоста на всички колела на автомобила.Както и да е дано човека си реши проблема.

Ами.....всъщност точно при реглаж на преден мост се гледа по задния.Има няколко начина :
-единия най-примитивния е с ролетка от центъра на колелото до центъра на другото.
-по-културния е с едни 4 глави така да ги нарека - те са лазерно-оптични и имат и радиовръзка с един комп със софтуер.Всяка глава се закача на едно от колелата и започват да се следят всички разстояния докато влезнат в допуск за съответния автомобил.
Много е важно стенда да е калибриран скоро понеже с времето дават отклонение.Аз излизам от реглаж в един сервиз и веднага вилзам в друг - около 6 градуса отклонение даде машинката - коя от двете е грешна иди разбери.
При мен такъв стенд успя да хване крив носач,който изместваше колелото назад с около 1см от което вече имах ядове с вървене на една страна.
Смени стенда колега ;)


Потребителски аватар
ВидиМС
Мнения: 165
Регистриран на: Вто 27 май 2008 14:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ВидиМС » Съб 26 юли 2008 19:32


Благодаря за изчерпателното разяснение колега zfa159 ,но аз като съм ходил (не ,че беше скоро) ми сложиха тези "глави" само на предните.Какво са свършили не знам. :D


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 27 юли 2008 9:15


ВидиМС написа:Благодаря за изчерпателното разяснение колега zfa159 ,но аз като съм ходил (не ,че беше скоро) ми сложиха тези "глави" само на предните.Какво са свършили не знам. :D

Ми...бих казал че нищо ама всъщност са ти взели парите така че не е съвсем нищо ;)
Идеята да се слагат и отпред и отзад е за да се спазят разстоянията на всяка предна гума от задната и да се нагласята да са успоредни една на друга двете гуми за да не оставяш 4 следи в снега :)
Иди някъде другаде където ще ти сложат и 4-те ;)
Успех :)


JamMasterJammin
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 13:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот JamMasterJammin » Сря 30 юли 2008 11:09


Може да се окаже криво магаре поради зблъсък от пред и едната ти гума да бяга малко по напред от другата за съжаление обаче ми казаха че това е непоправимо не съм много съгурен но ако са ме излъгали и аз ви лъжа.Ако някой може да поясни какво точно е това "магаре" ще е много добре щото и на мен не ми е ясно


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 674
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Мнениеот Krasi » Чет 04 дек 2008 19:34


Колеги, помагайте!

Извинявам се, че пиша в на колегата темата.И аз имам същия проблем с В4 комби. Досега минах на 3 стенда, правени са наклоните на предните колела от шенкелите, смених доста неща по предницата, всички майстори се кълнат че предницата няма проблем в окачването.

Има нещо което ме озадачава - единия майстор каза, че като е въртял волана от гумите, му направило впечатление че надясно е по тегаво завиването на гумите. В движение сякаш наистина волана се върти една идея по трудно надясно.
Възможно ли е да има проблем с кормилната рейка и хидравликата на рейката - според последния майстор това остава като вариант.

Забравих да кажа, че съм пробвал вече с 3 чифта различни предни гуми - проблема си стои!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта