Golf GT 1996 AFT - Изгасна в движение?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
tonto
Мнения: 23
Регистриран на: Нед 03 авг 2008 23:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костинброд
Контакти:

Golf GT 1996 AFT - Изгасна в движение?

Мнениеот tonto » Пет 05 дек 2008 22:02


Опитах с търсачката, но не намери нищо, което да ми помогне.

Веднъж ми се беше случило преди 2-3 месеца - изгасна ми в движение, но с връщане на ключа запали и тръгна. Днес ми изгасна в най-лявата лента на Сливница в прилично голямо задръстване. Със зор стигнах до най-дясно на стартер, където упорито въртях, намествах кабели, пак въртях - нищо. Почти беше пристигнал човека с въжето, когато завъртях и запали.

В сервиза, който посещавам, ми казаха два варианта: бобина + комутатор или горивна помпа. Някъде из форума бях срещал човек, на който му прекъсвал бушона на горивната помпа, та от там имал такива проблеми - утре ще правя проверка на рейката с бушоните.

Други идеи как да разбера къде е проблема? Защото и помпата, и комплекта бобина с комутатор струват доста.




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 05 дек 2008 22:06


Има и 3-ти вариант датчик на Хол в делкото :wink:


tonto
Мнения: 23
Регистриран на: Нед 03 авг 2008 23:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костинброд
Контакти:

Мнениеот tonto » Пет 05 дек 2008 22:08


Теодор написа:Има и 3-ти вариант датчик на Хол в делкото :wink:


А той има ли опция "саморемонт", та след като угасне да запали без външна намеса? :roll:

ПП: И той не е евтин, 60-70лв е в Костинброд...


malechko1981
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот malechko1981 » Пет 05 дек 2008 22:11


колега,моят същия номер ми направи и беше бобината.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 05 дек 2008 22:14


Все пак е по евтиния вариант от бобина или помпа :wink: Ремонт няма сменя се :idea: А може да помислиш и за вариант делко 2-ра употреба около 50-тина лв е.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 05 дек 2008 22:24


Теодор написа:Има и 3-ти вариант датчик на Хол в делкото :wink:

Гадта има датчик за положението на разпр.вал...не гасне от това.
Бобина+ком - най-честата причина...И мен ме остави на пътя заради това.


tonto
Мнения: 23
Регистриран на: Нед 03 авг 2008 23:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костинброд
Контакти:

Мнениеот tonto » Пет 05 дек 2008 22:40


andro_ написа:
Теодор написа:Има и 3-ти вариант датчик на Хол в делкото :wink:

Гадта има датчик за положението на разпр.вал...не гасне от това.
Бобина+ком - най-честата причина...И мен ме остави на пътя заради това.


А идеи как вървят втора ръка и дали мога да си намеря читави?


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 05 дек 2008 22:47


tonto написа:А идеи как вървят втора ръка и дали мога да си намеря читави?

Аз взех за четиредесет и нещо лева,някаква тайванска,вече не помня марката,вече над година се движа с нея.
Търсих оригинални втора ръка - предложиха ми 3 на брой и с трите двигателят не работеше добре...
Не зная какво да те посъветвам.Решавай сам.


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Luciano » Съб 06 дек 2008 3:56


Когато имах 3-ка ми изгасна със 120/130 на Цариградско...оказа се нещо си в стартера...


Потребителски аватар
member313
Мнения: 81
Регистриран на: Пон 18 сеп 2006 11:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот member313 » Съб 06 дек 2008 9:17


Има вариант и да е клеморед. Ако с чалъм - накланяне или по-силен натиск на ключа нагоре или надолу при опит за запалване успееш, приготви си 10 кинта и за нов клеморед, аз го гледах тоя филм с моя голф веднъж :)


Потребителски аватар
stanimir_st
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 16 юли 2008 23:30
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот stanimir_st » Нед 14 дек 2008 23:13


възможно е е имобилаизера да ти прави мизиерий. Аз също карам АФТ (но поло) при мен се получи почти същата изтория. Ако се окаже че не е бубината , отиди ж някои сервиз да ти обучат на ново ключа, но кажи им да ти запишат четирицифрения код , ако се наложи следвашия път по малко парички да те одрусат. Дано да е нещо дребно ....


Потребителски аватар
Ventci_abf
Мнения: 149
Регистриран на: Пет 09 май 2008 19:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ventci_abf » Пон 15 дек 2008 22:48


виж реле номер 30 да няма слаба спойка



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта