Айде пак съм аз и искам да попитам, имам проблем с оборотите на празен ход само на бензин, на гас си е ОК. Вчера един мой колега с Пежо му се появи същият проблем. Инъче си работи обаче когато съм на празен ход или спирам на светофар или кръстовищя двигателя почти и/ или изгасва. Направо ужас, нямам идея какво е. Помагайте....
Голф-а е 1,8 GTi, EV двигател, K Jetronik система за впръскване, 112 коня, 1986 год.
Това стана след като ми смениха потопяемата помпа в резервоара. Така стана и с колегата ми с Пежото.
Сега съм го дал да му проверят генератора, защото ми светна лампата на акумулатора. Но се съмнявам да е оттам. Оборотите на празен ход играят постоянно между 500 - 900 об/мин. Двигателят не пали без да му подавам гас. Абе ужас.....
Голф 2 GTi 1,8 проблем на бензин с оборотите на празен ход
- martinpetroff
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- martinpetroff
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
ново не се нагласяй да купуваш.
при нас е различно това моторче от тези за които се сещаш.
чети тук: http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=11531
пробвай да вдигнеш малко оборотите на празен ход и виж как ще е.
при нас е различно това моторче от тези за които се сещаш.
чети тук: http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=11531
пробвай да вдигнеш малко оборотите на празен ход и виж как ще е.
Re: Голф 2 GTi 1,8 проблем на бензин с оборотите на празен х
martinpetroff написа:Айде пак съм аз и искам да попитам, имам проблем с оборотите на празен ход само на бензин, на гас си е ОК. Вчера един мой колега с Пежо му се появи същият проблем. Инъче си работи обаче когато съм на празен ход или спирам на светофар или кръстовищя двигателя почти и/ или изгасва. Направо ужас, нямам идея какво е. Помагайте....
Голф-а е 1,8 GTi, EV двигател, K Jetronik система за впръскване, 112 коня, 1986 год.
Това стана след като ми смениха потопяемата помпа в резервоара. Така стана и с колегата ми с Пежото.
Сега съм го дал да му проверят генератора, защото ми светна лампата на акумулатора. Но се съмнявам да е оттам. Оборотите на празен ход играят постоянно между 500 - 900 об/мин. Двигателят не пали без да му подавам гас. Абе ужас.....
Колега, ако колата е гърмяла на ГАЗ е много вероятно да се е изкривила клапата на разходомера и оттам да ти играят оборотите!
п.п. и този мотор няма стъпков мотор, а клапан за допълнително подаване на въздух!!!
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Колегата mmv е прав ,щом ти го прави само на бензин най вероятно е от клапата на дебитомера.Одеве разглеждах на един пасат с механичен инжекцион клапата,крива отвсякъде
А газовата му е монтирана в сервиз
и нямаше "кихалка" ,от гърмежите се беше накъдрила цялата!Докога в тая наша държава всеки ще се занимава с това което не му е работа само и само да вземе някой лев!? 
- martinpetroff
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- golf_mania_jambol
- Мнения: 802
- Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- fucking_mind
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 07 яну 2008 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
здравей колега.Стъпково моторче не е,не пилей напразно пари.Разбира се никой неможе да каже с сигурност какво ен аедна кола докато лично не я огледа,но колегит емного правилно са се насочили към дебитомера.Той се намира точно до филтъра,по-точно е хванат към него с 4 дълги болта които не се виждат отвън.
Какво става когато гръмне газта в колекторите? - ами експлозия разбира се,а какво пражи тази експлозия? - надува всичко в всички посоки а клапата на дебитомера се оказва най-подвижното тяло в цялата система,засилва се навън и се криви.Резултатът е ако не заклещване и почти тотално отказване на бензин на нормална работа,влошаване на работата като цяло поради нарушено правилно измерване на входящия въздух,оттам и промяна в подаването на горивото,обаркване на сместта и ако двигателя все пак успее да запали - отвратителна работа.
Решението - най-лесно новичко,запазено но и парички доста бягащи от джоба,та номера е следния: сваля се дебитомера,отдолу е нитован,разнитва се и внимателно клпата където трябва изкривява,където трябва пили,така че да може да се движи спокойно в леглото си.След оправянето на дебитомера никой не казва,че ще бъде всичко 6 , по-скоро всичко ще изглежда напълно напразно,докато не се настрои цялата система наново.Тъй като не сме пипали друго освен дебитомера разумно е само него да човъркаме.В настройката му има две направления - обтегнатост на пружина,която като махнеш капака виждаш и обиколен въздуховот вътре в дебитомера.За да го настроиш трябва много играчка и накрая никога не е като заводски,но все пак могат да се достигнат задоволителни резултати.Спомена,че голфчето се кара на газ,така че припалваш на бенз и после газчица
.
Това е от мен колега,дано съм бил полезен ако има нещо неясно питай
Какво става когато гръмне газта в колекторите? - ами експлозия разбира се,а какво пражи тази експлозия? - надува всичко в всички посоки а клапата на дебитомера се оказва най-подвижното тяло в цялата система,засилва се навън и се криви.Резултатът е ако не заклещване и почти тотално отказване на бензин на нормална работа,влошаване на работата като цяло поради нарушено правилно измерване на входящия въздух,оттам и промяна в подаването на горивото,обаркване на сместта и ако двигателя все пак успее да запали - отвратителна работа.
Решението - най-лесно новичко,запазено но и парички доста бягащи от джоба,та номера е следния: сваля се дебитомера,отдолу е нитован,разнитва се и внимателно клпата където трябва изкривява,където трябва пили,така че да може да се движи спокойно в леглото си.След оправянето на дебитомера никой не казва,че ще бъде всичко 6 , по-скоро всичко ще изглежда напълно напразно,докато не се настрои цялата система наново.Тъй като не сме пипали друго освен дебитомера разумно е само него да човъркаме.В настройката му има две направления - обтегнатост на пружина,която като махнеш капака виждаш и обиколен въздуховот вътре в дебитомера.За да го настроиш трябва много играчка и накрая никога не е като заводски,но все пак могат да се достигнат задоволителни резултати.Спомена,че голфчето се кара на газ,така че припалваш на бенз и после газчица
Това е от мен колега,дано съм бил полезен ако има нещо неясно питай
- martinpetroff
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
И така, най-накрая проблема ми е решен. Първо наистина проблема е в инжекциона обаче ме предупредиха да не давам на никой да не пипа, закарах колата на електричар. Каза че ще ми пренавие намотката на генератора. Обаче след като я взех оттам не я карах 4 дена и на 5-тия ден нямам акумулатор - пак. Лелеее побурках се, хванах да меря откъде се губят тоците и познайте - от CD - ченджъра. Той ми консумира постоянно 0,5 mA това за 4 дена пражи 48 mA. Сега като заредих акумулатора нямам проблеми и с паленето и с оборотите на празен ход. Много благодаря на на всички който ми помогнахте.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], MyLens и 70 госта