Голф 2 GTi 1,8 проблем на бензин с оборотите на празен ход

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
martinpetroff
Мнения: 31
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 21:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Голф 2 GTi 1,8 проблем на бензин с оборотите на празен ход

Мнениеот martinpetroff » Пет 05 дек 2008 21:52


Айде пак съм аз и искам да попитам, имам проблем с оборотите на празен ход само на бензин, на гас си е ОК. Вчера един мой колега с Пежо му се появи същият проблем. Инъче си работи обаче когато съм на празен ход или спирам на светофар или кръстовищя двигателя почти и/ или изгасва. Направо ужас, нямам идея какво е. Помагайте....
Голф-а е 1,8 GTi, EV двигател, K Jetronik система за впръскване, 112 коня, 1986 год.
Това стана след като ми смениха потопяемата помпа в резервоара. Така стана и с колегата ми с Пежото.
Сега съм го дал да му проверят генератора, защото ми светна лампата на акумулатора. Но се съмнявам да е оттам. Оборотите на празен ход играят постоянно между 500 - 900 об/мин. Двигателят не пали без да му подавам гас. Абе ужас.....




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Пет 05 дек 2008 21:54


Провери стъпковото моторче :wink:


Потребителски аватар
martinpetroff
Мнения: 31
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 21:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот martinpetroff » Пет 05 дек 2008 22:33


Незнаех че моя Голф има стъпково моторче, ако може да ми кажеш къде мога да го намеря - ще съм много благодарен. И ако знаеш някаква цена - приблизително....


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Пет 05 дек 2008 22:53


Честно казано хич не съм в час къде се намира гадта :oops: Иначе за цена, до колкото помня от четенето по форума, някъде около 50-60лв но не съм сигурен :roll: Нека и по-запознатите колеги помагат :)


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пет 05 дек 2008 23:17


ново не се нагласяй да купуваш.
при нас е различно това моторче от тези за които се сещаш.
чети тук: http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=11531
пробвай да вдигнеш малко оборотите на празен ход и виж как ще е.


Потребителски аватар
mmv
Мнения: 82
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 0:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Голф 2 GTi 1,8 проблем на бензин с оборотите на празен х

Мнениеот mmv » Съб 06 дек 2008 17:11


martinpetroff написа:Айде пак съм аз и искам да попитам, имам проблем с оборотите на празен ход само на бензин, на гас си е ОК. Вчера един мой колега с Пежо му се появи същият проблем. Инъче си работи обаче когато съм на празен ход или спирам на светофар или кръстовищя двигателя почти и/ или изгасва. Направо ужас, нямам идея какво е. Помагайте....
Голф-а е 1,8 GTi, EV двигател, K Jetronik система за впръскване, 112 коня, 1986 год.
Това стана след като ми смениха потопяемата помпа в резервоара. Така стана и с колегата ми с Пежото.
Сега съм го дал да му проверят генератора, защото ми светна лампата на акумулатора. Но се съмнявам да е оттам. Оборотите на празен ход играят постоянно между 500 - 900 об/мин. Двигателят не пали без да му подавам гас. Абе ужас.....



Колега, ако колата е гърмяла на ГАЗ е много вероятно да се е изкривила клапата на разходомера и оттам да ти играят оборотите!

п.п. и този мотор няма стъпков мотор, а клапан за допълнително подаване на въздух!!!


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Съб 06 дек 2008 17:57


Колегата mmv е прав ,щом ти го прави само на бензин най вероятно е от клапата на дебитомера.Одеве разглеждах на един пасат с механичен инжекцион клапата,крива отвсякъде :evil: А газовата му е монтирана в сервиз :evil: и нямаше "кихалка" ,от гърмежите се беше накъдрила цялата!Докога в тая наша държава всеки ще се занимава с това което не му е работа само и само да вземе някой лев!? :roll:


Потребителски аватар
martinpetroff
Мнения: 31
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 21:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот martinpetroff » Вто 09 дек 2008 8:38


Мисля че сте прави, през лятото на няколко пъти на магистралата за Варна като бях на гас със около 130 км/ч. се чу едно бум - бум отпред в ляво (когато си срещу автомобила отпред). И ако ми кажете къде се намира това нещо и колко струва ще сте супер. Мнного благодаря на всички за помощта.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Вто 09 дек 2008 13:09


кутията на филтъра
като махнеш грозния тампон отгоре се вижда клапата
отиваш в моргата и си вземаш цялата за 40-50 лв.


Потребителски аватар
veekoo
Мнения: 108
Регистриран на: Съб 26 яну 2008 12:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот veekoo » Вто 09 дек 2008 18:21


ами ако е накривена клапата ,нямаше ли и във вървежа да има разлика?И този проблем при студен или загрял двг. го прави или и при двата случая


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот rudoni » Вто 09 дек 2008 20:15


възможно е да му поема повече въздух и от там да му обеднява сместа. да се проверят всички въздуховоди след дебитомера!


Потребителски аватар
golf_mania_jambol
Мнения: 802
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот golf_mania_jambol » Вто 09 дек 2008 22:43


клапата е ....аз бях така след като ми гръмна 2 пъти.....свалях таа клапа 20 пъти да я гледам да неее крива и си се оправи не сменяи мотор4ето ни6ту му нема :wink:


Потребителски аватар
fucking_mind
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот fucking_mind » Сря 10 дек 2008 3:05


здравей колега.Стъпково моторче не е,не пилей напразно пари.Разбира се никой неможе да каже с сигурност какво ен аедна кола докато лично не я огледа,но колегит емного правилно са се насочили към дебитомера.Той се намира точно до филтъра,по-точно е хванат към него с 4 дълги болта които не се виждат отвън.
Какво става когато гръмне газта в колекторите? - ами експлозия разбира се,а какво пражи тази експлозия? - надува всичко в всички посоки а клапата на дебитомера се оказва най-подвижното тяло в цялата система,засилва се навън и се криви.Резултатът е ако не заклещване и почти тотално отказване на бензин на нормална работа,влошаване на работата като цяло поради нарушено правилно измерване на входящия въздух,оттам и промяна в подаването на горивото,обаркване на сместта и ако двигателя все пак успее да запали - отвратителна работа.
Решението - най-лесно новичко,запазено но и парички доста бягащи от джоба,та номера е следния: сваля се дебитомера,отдолу е нитован,разнитва се и внимателно клпата където трябва изкривява,където трябва пили,така че да може да се движи спокойно в леглото си.След оправянето на дебитомера никой не казва,че ще бъде всичко 6 , по-скоро всичко ще изглежда напълно напразно,докато не се настрои цялата система наново.Тъй като не сме пипали друго освен дебитомера разумно е само него да човъркаме.В настройката му има две направления - обтегнатост на пружина,която като махнеш капака виждаш и обиколен въздуховот вътре в дебитомера.За да го настроиш трябва много играчка и накрая никога не е като заводски,но все пак могат да се достигнат задоволителни резултати.Спомена,че голфчето се кара на газ,така че припалваш на бенз и после газчица :D .
Това е от мен колега,дано съм бил полезен ако има нещо неясно питай :)


Потребителски аватар
martinpetroff
Мнения: 31
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 21:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот martinpetroff » Сря 17 дек 2008 16:58


И така, най-накрая проблема ми е решен. Първо наистина проблема е в инжекциона обаче ме предупредиха да не давам на никой да не пипа, закарах колата на електричар. Каза че ще ми пренавие намотката на генератора. Обаче след като я взех оттам не я карах 4 дена и на 5-тия ден нямам акумулатор - пак. Лелеее побурках се, хванах да меря откъде се губят тоците и познайте - от CD - ченджъра. Той ми консумира постоянно 0,5 mA това за 4 дена пражи 48 mA. Сега като заредих акумулатора нямам проблеми и с паленето и с оборотите на празен ход. Много благодаря на на всички който ми помогнахте.


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Сря 17 дек 2008 18:52


martinpetroff написа:И така, най-накрая проблема ми е решен. Първо наистина проблема е в инжекциона ......
Но поне казаха ли ти какъв е бил проблема в инжекциона!?Интересно ми е,а би ни било полезно да знаем къде и как е бил отстранен проблема! :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MyLens и 70 госта