
Г3 1,9TDI 1Z двигател подгряване на антифриза
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
bay mip да не ти се налага да сменяш тва реле струва 170лв и няма аналог виж тва 0.4 ома мн малко ми се види но може и така да е щот ампеража е 15 А на бройка а те като са студени имат по малко съпротивление
обаче никой си няма на идея кой подава команда към релето в смисъл ебу то и нещо друго ми дойде на ум някой по чат с ел системите ''разбирай квалифициран ел техник'' може ли ми каза тай като компа определя колко свещи да включи според свободната мощност той аджеба как разбира колко е свободната мощност и ваобще как може да знае колко ток тече в момента

- bay mip
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
fox_vt при мен проблема е че релето работи, а нагревателите /свещите/ не.При мерене показват 0,4ома, но при подаване на директен + на свеща тока е под 1А и то на всички свещи което значи че не работят.Ако някога ми се наложи да купувам реле бих предпочел тези 170лв., да ги дам за нещо друго .Знам, че датчика за температурата на въздуха дава разрешение за включване на свещите на антифриза, а за изключването не знам.А за това как ЕБУ-то управлява броя на включените свещи остави на него да мисли.Ако не го прави има опасност да изгори нещо по алтернатора въпреки, че дава повече ток в сравнение с тези двигатели без такива свещи.
- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
е даде то е ясно само нз как може да ти дава 0.4 ома а тока да е 1А
аз сам си сложил диод да свети когато релето подаде ток независимо дали свеща е здрава или не но ток не идва ти знаеш ли каде е този датчик за температура на въздуха и ебу то хубао ще мисли ами ако си мисли че няма свободна мощност и затва не ги пуска за тва замислял ли си се може всичко да си работи с изключение на точно това нещо по което ебу смята че има мощност или в дадения случай няма а доколкото сам чел свещите изключвали когато темп на антифриза стигне 43градуса демек сигурно датчика на антифриза подава тоя сигнал


- bay mip
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Мотора ми е 1,9ТДИ 1з.Датчика за въздуха е монтиран на тръбите след интеркулера.Ако изключиш буксата на датчика мисля, че ще "излъжеш" ЕБУ, защото колкото е по-ниска температура съпротивлението на датчика е по-голямо / при 0 градуса 5-6 килоома/.Това е задължително условие преди да правиш пробите. А 0,4ома ми показва мултицета, през който минава малко ток.Ама в работно положение стойностите са други.fox_vt написа:е даде то е ясно само нз как може да ти дава 0.4 ома а тока да е 1А![]()
аз сам си сложил диод да свети когато релето подаде ток независимо дали свеща е здрава или не но ток не идва ти знаеш ли каде е този датчик за температура на въздуха и ебу то хубао ще мисли ами ако си мисли че няма свободна мощност и затва не ги пуска за тва замислял ли си се може всичко да си работи с изключение на точно това нещо по което ебу смята че има мощност или в дадения случай няма а доколкото сам чел свещите изключвали когато темп на антифриза стигне 43градуса демек сигурно датчика на антифриза подава тоя сигнал
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
лъгането на ебу то става само с датчика на антифлиза като откачиш буксата и копа си мисли че навън е -50 градуса и оставя включени свещите нацилиндрите кам 30-40 сек ама тея другите не става а колкото до допълнително съпротивление някой си бил направил и му изключвали свещите чак когато стигне до 80 градуса ама кат не го знам тоя датчик кой точно е как да експериментирам
- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
Пътя от нас до работата ми е 5 мин. + работа на място 4-5 мин.(за да почистя джамовете ) Като пристигнах все още работеше.ЕКУ -то тази сутрин пусна само една свещ.Докато работеше на място нямах включени никакви консуматори това ме навява на мисълта че броя свещи зависи от температурата на вън.Опитите ще продължават!
- BRUKLLIN
- Мнения: 363
- Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN
Хайде и аз да споделя...
Вчера сутринта,при -1 ми се включи най-напред едната свещ(най отгоре която е-имам диодчета в купето и следя).Тръгвам и на климатроника ми пада температурата на -3,сработват другите две,като първата сработила гасне.
Без промяна във външната температура,и без друга видима причина(поне според мен,а то може би има)сработва и третата свещ-работят и трите.Карам под 2000 оборота с включени къси и подгрев на задното стъкло.Температурата на антифриза се вдигна определено по-бързо отколкото примерно при 2 градуса без работещи свещи.Свещите престанаха да работят при достигане на 30-40 градуса на антифриза(третата черта на уреда).Става въпрос за колата от гаража.Успех колеги с топлото......
Вчера сутринта,при -1 ми се включи най-напред едната свещ(най отгоре която е-имам диодчета в купето и следя).Тръгвам и на климатроника ми пада температурата на -3,сработват другите две,като първата сработила гасне.
Без промяна във външната температура,и без друга видима причина(поне според мен,а то може би има)сработва и третата свещ-работят и трите.Карам под 2000 оборота с включени къси и подгрев на задното стъкло.Температурата на антифриза се вдигна определено по-бързо отколкото примерно при 2 градуса без работещи свещи.Свещите престанаха да работят при достигане на 30-40 градуса на антифриза(третата черта на уреда).Става въпрос за колата от гаража.Успех колеги с топлото......

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 57 госта