


разменени биели на Passat18t /20v
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 23:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ми на моя двигател и на единд руг,който съм отварял (не на VW) имаше номерация на биелите и на черупките (петите) им от 1 до 4.
По принцип не е желателно да се случва така и да разменяш петите ама.....вече си го направил.Или си го карай така докато/ако/ нещо се случи или си го разглоби и смени биелите - няма иначе как да разбереш коя пета за коя биела е щом не сте ги надписали а и на тях не е пишело нищо.
Успех!
По принцип не е желателно да се случва така и да разменяш петите ама.....вече си го направил.Или си го карай така докато/ако/ нещо се случи или си го разглоби и смени биелите - няма иначе как да разбереш коя пета за коя биела е щом не сте ги надписали а и на тях не е пишело нищо.
Успех!
- RAD&KO
- Мнения: 132
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 14:42
- Автомобил: Passat Variant B3 [3A5 35I]
- Двигател: PB 1990
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
На самите "пети" и на биелите има заводски "черти". Поне така при мен ги "оженихме" ... Тези чертички са от заводския шлайф (разположени са диагонално, там където са лагерували ). Като се погледне под наклон и на добра светлина, се вижда как чертите от петата преминават в основата на биелата ... Упех! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта