разменени биели на Passat18t /20v

Техническа и сервизна информация за Passat
wesko100
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 07 дек 2008 9:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

разменени биели на Passat18t /20v

Мнениеот wesko100 » Нед 07 дек 2008 9:51


разменнени биели ,проблем ли е????




Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Нед 07 дек 2008 9:55


ако ги беше сменил с нови,как щеше да знаеш коя за кой цилиндър е :lol: проблема е да не са разменени буталата.
определено не е желателно,но ще живее


wesko100
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 07 дек 2008 9:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот wesko100 » Нед 07 дек 2008 9:59


грешно зададох въпороса ,имам в предвид петите


angel1250p
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот angel1250p » Нед 07 дек 2008 10:11


Ами да ти кажа не е хубаво че са разменени .Всяка биела трябва да е със своята си пета има възможност да ти затегнат лагерите което не ти го пожелавам.Биелата е разстъргана заедно с петата и ако сложиш друга лагерите може да не легнат както трябва и оттам вече
идва проблема .


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Нед 07 дек 2008 10:13


това вече е сериозен проблем.вала може да затегне още при зглобяването


wesko100
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 07 дек 2008 9:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот wesko100 » Нед 07 дек 2008 10:18


как можем да разберм коя пета от коя биела е . то нии сме си виновни защото неги белязахме ,а само ги подредихме,и после се наложида се разместим и така...


wesko100
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 07 дек 2008 9:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот wesko100 » Нед 07 дек 2008 10:20


той вала се въри след монтажа


Потребителски аватар
BOOKER
Мнения: 19
Регистриран на: Нед 02 мар 2008 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот BOOKER » Нед 07 дек 2008 22:37


wesko100 написа:как можем да разберм коя пета от коя биела e

:bowdown EВАЛА майстори!!!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 08 дек 2008 15:03


Ми на моя двигател и на единд руг,който съм отварял (не на VW) имаше номерация на биелите и на черупките (петите) им от 1 до 4.
По принцип не е желателно да се случва така и да разменяш петите ама.....вече си го направил.Или си го карай така докато/ако/ нещо се случи или си го разглоби и смени биелите - няма иначе как да разбереш коя пета за коя биела е щом не сте ги надписали а и на тях не е пишело нищо.
Успех!


Потребителски аватар
RAD&KO
Мнения: 132
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 14:42
Автомобил: Passat Variant B3 [3A5 35I]
Двигател: PB 1990
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:

Мнениеот RAD&KO » Пон 08 дек 2008 18:48


На самите "пети" и на биелите има заводски "черти". Поне така при мен ги "оженихме" ... Тези чертички са от заводския шлайф (разположени са диагонално, там където са лагерували ). Като се погледне под наклон и на добра светлина, се вижда как чертите от петата преминават в основата на биелата ... Упех! :D



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tyhrh и 19 госта