нормално ли е да се усеща луфт в тях като хвана колелото и го раздрусам на страни.Значи ли това че лагерите са за смяна или е нужно да се стегнат?
Става въпрос за колата от гаража
въпрос за задните лагери на главината
- VW`VENTO
- Мнения: 584
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 21:34
- Автомобил: VW BORA 1.9TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Ловеч
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=86052
тука има за хлабината писано.Надявам се да ви е от полза
тука има за хлабината писано.Надявам се да ви е от полза
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
joker написа:Простичка работа.....шайбата под затягащата гайка трябва плътно но сравнително лесно да се мърда при бутане с отверка....иначе лагерите се стопяват за 1000 км...проверено на собствен гръб!!!!!!!!!
На тази шайба няма ли палче да го нарека,което влиза в улейя на оста,точно за да не се върти.На моята когато я взех бяха доста хлабави и тази шайба си имаше такъв палец и влиза в улея.Мисля,че идеята и е да не се разхлабва гайката.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
rosen79 написа:joker написа:Простичка работа.....шайбата под затягащата гайка трябва плътно но сравнително лесно да се мърда при бутане с отверка....иначе лагерите се стопяват за 1000 км...проверено на собствен гръб!!!!!!!!!
На тази шайба няма ли палче да го нарека,което влиза в улейя на оста,точно за да не се върти.На моята когато я взех бяха доста хлабави и тази шайба си имаше такъв палец и влиза в улея.Мисля,че идеята и е да не се разхлабва гайката.
Не няма!!!Даже шайбата е с много по-широк размер от главината точно с тази цел...да се пробва дали се плъзга под гайката!!!!!!!!!!
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
joker написа:rosen79 написа:joker написа:Простичка работа.....шайбата под затягащата гайка трябва плътно но сравнително лесно да се мърда при бутане с отверка....иначе лагерите се стопяват за 1000 км...проверено на собствен гръб!!!!!!!!!
На тази шайба няма ли палче да го нарека,което влиза в улейя на оста,точно за да не се върти.На моята когато я взех бяха доста хлабави и тази шайба си имаше такъв палец и влиза в улея.Мисля,че идеята и е да не се разхлабва гайката.
Не няма!!!Даже шайбата е с много по-широк размер от главината точно с тази цел...да се пробва дали се плъзга под гайката!!!!!!!!!!
Не съм много съгласен,но нищо няма да споря.
То си има начин за стягане на конусен лагер.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
rosen79 написа:joker написа:rosen79 написа:joker написа:Простичка работа.....шайбата под затягащата гайка трябва плътно но сравнително лесно да се мърда при бутане с отверка....иначе лагерите се стопяват за 1000 км...проверено на собствен гръб!!!!!!!!!
На тази шайба няма ли палче да го нарека,което влиза в улейя на оста,точно за да не се върти.На моята когато я взех бяха доста хлабави и тази шайба си имаше такъв палец и влиза в улея.Мисля,че идеята и е да не се разхлабва гайката.
Не няма!!!Даже шайбата е с много по-широк размер от главината точно с тази цел...да се пробва дали се плъзга под гайката!!!!!!!!!!
Не съм много съгласен,но нищо няма да споря.![]()
То си има начин за стягане на конусен лагер.
Има писано по въпроса във форума......просто го прочети.....
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
joker написа:rosen79 написа:joker написа:rosen79 написа:joker написа:Простичка работа.....шайбата под затягащата гайка трябва плътно но сравнително лесно да се мърда при бутане с отверка....иначе лагерите се стопяват за 1000 км...проверено на собствен гръб!!!!!!!!!
На тази шайба няма ли палче да го нарека,което влиза в улейя на оста,точно за да не се върти.На моята когато я взех бяха доста хлабави и тази шайба си имаше такъв палец и влиза в улея.Мисля,че идеята и е да не се разхлабва гайката.
Не няма!!!Даже шайбата е с много по-широк размер от главината точно с тази цел...да се пробва дали се плъзга под гайката!!!!!!!!!!
Не съм много съгласен,но нищо няма да споря.![]()
То си има начин за стягане на конусен лагер.
Има писано по въпроса във форума......просто го прочети.....
Няма нужда да го чета,това съм го правил стотици пъти и на тирове и на леки коли.И се прави по един и същи начин.Жокерче неискам да влизаме в излишен спор просто няма смисъл.Поздрави
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Не е въпроса за смисъла...просто не трябва да заблуждаваме колегите.....има си един,единствен начин за затягане на задните лагери на Голфа(ако нямаш данни за момента на затягане..ама никъде няма да ги намериш) и това е плъзгаща шайба....пише го и в руския сайт за техническа поддръжка на ФВ...
Моля те не ми говори с умалителни имена......сигурно съм поне 15 години по-възрастен от теб.......
Моля те не ми говори с умалителни имена......сигурно съм поне 15 години по-възрастен от теб.......
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 47 госта