Относно Пасат Б5, 1.8 20в, 125 к.с.

Техническа и сервизна информация за Passat
FLaWLeSS
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 26 окт 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Относно Пасат Б5, 1.8 20в, 125 к.с.

Мнениеот FLaWLeSS » Вто 02 дек 2008 2:15


Има ли колега с такава кола. Все още не съм я регистрирал но до седмица ще е вече моя и ме интересуват основните неща за нея. Дали е надеждна, троши ли се много, разход и т.н.
Благодаря предварително!




Потребителски аватар
KGL
Мнения: 800
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот KGL » Вто 02 дек 2008 10:00


Най-общо, всичко зависи от задкормилното устройство, но си има и болежки. Успехи и много безаварийни километри.


Потребителски аватар
tresto
Мнения: 188
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков-Бургас

Мнениеот tresto » Вто 02 дек 2008 13:33


Ами то е късмет,аз съм сменил само някой от носачите,ама за нашите пътища е нормално,сменил съм и други дребни работи който са си здължителни,разхода гори,не е да не гори ама се свиква :lol: и пак зависи как я настъпваш.


Потребителски аватар
asio4658
Мнения: 27
Регистриран на: Чет 11 сеп 2008 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asio4658 » Вто 02 дек 2008 19:30


ЧЕСТИТО колега. да ти кажа най-големата болка: ЛАМЯ ЛАМЯ И ПАК ЛАМЯ. поне моята де. в софия ми удряше над 16/100 с моето каране. поуспокоих карането и падна разхода, но под 13 не се и надявай. Карай като бабичка и има шанс да съм го смъкнал на 12.5, и нито грамче по-надолу. не знам другите колеги с този двигател така ли са, но тая е*е и не пита. ина4е съм чистил дросел, колата полетя. оправял съм зада врата и стъкло (задна лява), но стъклото пак се откачило. тежки са вратите и като я прасне некой пътник - без едно отварящо се прозорче (не е болка за умиране). сменях и преден лагер, за смяна са ми амортисьори задни (от доста време вече), предполагам и на теб ще ти се наложи. Само да ти кажа за зимата с тоя АБС да внимаваш и да не се шашкаш ако нещо се разписука и светнат лампетата, отиваш на автомивка да ти промият около колелата датчиците добре и всичко спира и лампички и аларми и всичко. Това се сещам. Дано съм помогнал с глупостите си.


Потребителски аватар
emillll
Мнения: 89
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 9:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот emillll » Пет 05 дек 2008 10:23


Аз съм със същия-комби.Сменял съм задни амортисьори, въздушен дебитомер, 2 предни носача, една биалетка, чистил съм дросел (задължително го направи ще усетиш разликата), предни накладки. След почистването на дросела разхода ми е 13 градско, 8 извън градско. Иначе честито и със здраве да си я караш, ще и се изкефиш (като си я по-стегнеш) поне при мен беше така. :wink:
mod edit: gr_kanev


Потребителски аватар
Gal
Мнения: 1483
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
Автомобил: МК7
Двигател: DCYA 2018
Местоположение: София

Мнениеот Gal » Пет 05 дек 2008 11:15


чак 16 ми се вижда прекалено-10-11 градско максимум, извънградско 7-8
и аз не я жаля
уф а за сменянето... ролки,ремъци и т.н.
хидравлична рейка
горна помпа на съединителя


Потребителски аватар
veritas
Капитан пустиняк
Мнения: 2565
Регистриран на: Чет 26 апр 2007 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот veritas » Пет 05 дек 2008 11:19


Gal написа:чак 16 ми се вижда прекалено-10-11 градско максимум, извънградско 7-8
и аз не я жаля
уф а за сменянето... ролки,ремъци и т.н.
хидравлична рейка
горна помпа на съединителя
Както каза колегата KGL всичко зависи от задкормилното устройство :idea: :idea: :idea:


Потребителски аватар
Gal
Мнения: 1483
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
Автомобил: МК7
Двигател: DCYA 2018
Местоположение: София

Мнениеот Gal » Пет 05 дек 2008 11:50


veritas написа:
Gal написа:чак 16 ми се вижда прекалено-10-11 градско максимум, извънградско 7-8
и аз не я жаля
уф а за сменянето... ролки,ремъци и т.н.
хидравлична рейка
горна помпа на съединителя
Както каза колегата KGL всичко зависи от задкормилното устройство :idea: :idea: :idea:

а най-вече от "майсторите"
и аз съм карала кола, дето ми харчи 18 при максимален разход 12, ама си имаше причини


Потребителски аватар
toschomacher
Мнения: 84
Регистриран на: Нед 23 ное 2008 12:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот toschomacher » Пет 05 дек 2008 12:12


колеги може ли уточните процедурите по чистенето на дроселите, добре ще е и снимки ако успеете да покажете. В смисъл с добавки ли го правите или ръчно? Малко повече инфо ще е полезно :D :wink:
А и също да споменете съответо с какъв бензин я карате и от къде, че да ви се налага такова чистене :roll:


Потребителски аватар
dimoboy
Мнения: 287
Регистриран на: Сря 11 яну 2006 12:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimoboy » Пет 05 дек 2008 13:43


Gal написа:чак 16 ми се вижда прекалено-10-11 градско максимум, извънградско 7-8
и аз не я жаля
уф а за сменянето... ролки,ремъци и т.н.
хидравлична рейка
горна помпа на съединителя

Подкрепям напълно и за разхода и за рейката!
Колкото за чистенето на дросела - не се бАЗИКАЙ с дросела, освен ако не ти играят оборотите на празен ход или не ти го диагностицира майстор със софтуер(и ест. да си разбира от работата).
Как ги давате тия съвети бе колеги...


Потребителски аватар
emillll
Мнения: 89
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 9:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот emillll » Пон 08 дек 2008 17:45


Отностно дросела първо на диагностика и после ако отчете някакви грешки отностно него има си майстори които си го чистят с препарати и тн.

Ето аз каде го направих- 50лв. с диагностиката
http://www.rbbg-partner.com/service/ser ... =41#images



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: petrovi4_bg и 34 госта