Като отворя капачката на маслото духа... АБФ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
grandvizitor
Мнения: 146
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Golf 3 GTI 16v ABF 94'

Като отворя капачката на маслото духа... АБФ

Мнениеот grandvizitor » Пон 08 дек 2008 18:48


Какво означава това, че като запаля и отворя капачката на маслото от там духа, а даже и хвърля капчици масло и как се отразява това на двигателя? :x Благодаря предварително!




Потребителски аватар
sali-juventus
Мнения: 61
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 13:14
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот sali-juventus » Пон 08 дек 2008 19:09


ако е капачката за двигателното масло, никак добре няма да се отрази, защото когато колата работи (до колкото зман) капачката не се отваря!!!


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Пон 08 дек 2008 19:10


Колега ти как искаш :shock Ясно е че ще хвърля масло, ама защо го отваряш като работи мотора :roll:


Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Мнениеот designer1 » Пон 08 дек 2008 19:38


Дръж си капачката затворена. Нормално е да духа (смуче) от там. Това е !

Последна промяна от designer1 на Пон 08 дек 2008 20:08, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5452
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пон 08 дек 2008 19:53


напълно естесвен процес.


peponiko
Мнения: 39
Регистриран на: Нед 07 дек 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Каварна

Мнениеот peponiko » Пон 08 дек 2008 19:55


че духа не е много добе може да ти харче масло.капчиците идват от разпределителния вал от варенето и духането ги качва горе.


Потребителски аватар
stoqnov_s
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 19:46
Автомобил: AUDI A4
Двигател:
Местоположение: Варна-Силистра 1.6D JP- Трак Трака Та Трак

Мнениеот stoqnov_s » Пон 08 дек 2008 20:18


Пробваи с лист хартия от тетрадка, запали мотора и като придържаш листът го постави на гърловината на капака.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 08 дек 2008 20:22


Варианти:
1.Духа,не гори масло.
2.Духа,гори масло,наливам до 1 литър на 10 000 км.
3.Духа,гори масло,наливам над 1,5-2 литра на 10 000 км.
4.Духа,гори масло,отзад е толкова синьо,че не виждам нищо в огледалата.

Ако 1=да - да не ти пука.
Ако 2 = да - смени си гумичките на клапаните,ако искаш.
Ако 3 = да - смени си гумичките на клапаните,профилактика на главата,вижте сегменти,износване,ако маслото е фалшиво да се смени с по-малко фалшиво и да се докладва какво е положението.
Ако 4 = да - лошо,лошо изтървали са гумичките на цилиндрите (сегменти).


Потребителски аватар
Rijo
Мнения: 842
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 19:57
Автомобил: BMW e39
Двигател: M54B22

Мнениеот Rijo » Пон 08 дек 2008 20:22


stoqnov_s написа:Пробваи с лист хартия от тетрадка, запали мотора и като придържаш листът го постави на гърловината на капака.


И? :039:


Потребителски аватар
stoqnov_s
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 19:46
Автомобил: AUDI A4
Двигател:
Местоположение: Варна-Силистра 1.6D JP- Трак Трака Та Трак

Мнениеот stoqnov_s » Пон 08 дек 2008 20:31


При мен се получава вакум" трептене на листът" Но при поставяне само на раката, на човек му се струва че духа!


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пон 08 дек 2008 23:56


ако запали моторя без капачка после ще се наложи да мие моторния отсег!!!!

нормално е да има джижение на въздуха..... но мисля че се заблуждаваш че духа..


Потребителски аватар
grandvizitor
Мнения: 146
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Golf 3 GTI 16v ABF 94'

Мнениеот grandvizitor » Вто 09 дек 2008 1:49


Първо благодаря на всички за бързите отговори! :)

Второ питам, защото тук във форума бях чел, че когато си купуваш кола трябва да провериш дали, когато при запален двигател отвориш капачката за маслото, от там НЕ трябва да духа!

Трето:
andro_ написа:Варианти:
1.Духа,не гори масло.
2.Духа,гори масло,наливам до 1 литър на 10 000 км.
3.Духа,гори масло,наливам над 1,5-2 литра на 10 000 км.
4.Духа,гори масло,отзад е толкова синьо,че не виждам нищо в огледалата.

Ако 1=да - да не ти пука.
Ако 2 = да - смени си гумичките на клапаните,ако искаш.
Ако 3 = да - смени си гумичките на клапаните,профилактика на главата,вижте сегменти,износване,ако маслото е фалшиво да се смени с по-малко фалшиво и да се докладва какво е положението.
Ако 4 = да - лошо,лошо изтървали са гумичките на цилиндрите (сегменти).

Мисля, че съм по точка 2 :wink:. Колкото до синия пушек отзад, излиза по-скоро бял в количества, достатъчни да ги видя на огледалата, но само при температури под 10 градуса. А това, че е така отразява ли се по някакъв начин на двигателя, смисъл загуба на мощност, по-висок разход на гориво и т.н. (изключвам разхода на масло, то е ясен) и дали това трябва да ме притеснява по някакъв начин?


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 09 дек 2008 7:53


Повечето VW,пък и повечето коли с хидравлични повдигачи (значи всички :D ) страдат от гумички на клапаните,които предпазват маслото от стичане от повдигачите през стеблото на клапаните към цилиндъра.Просто с времето гумичките (те са си семеринги) се втвърдяват,износват и започва да гори масълце.Освен това,маслата,които се продават у нас повечето са нискокачествени и това е другата причина да се изгаря масло.Освен това,сигурно чат-пат караш и по-бързичко на високи обороти и така.
Ако искаш,имаш време и средства и не си правил профилактика на главата,консултирай се с майстор и прецени дали да правиш.
VW рядко страда от сегменти,въпреки че е възможно.
Ако се сменят гумички най-добре е да се свали главата,да се почисти,да се припаснат клапани,ако трябва да се сменят водачи и така.
Пробвай и с друго масло.След 500км и аз ще сменям масла и мисля да заложа на Лики Моли.


Потребителски аватар
grandvizitor
Мнения: 146
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Golf 3 GTI 16v ABF 94'

Мнениеот grandvizitor » Вто 09 дек 2008 10:02


Това начинание ми се вижда скъпичкo или греша? Иначе 1-2 пъти съм сипвал не много качествени масла, но вече карам само с Кастрол Магнатек 10w40. Мисълта ми е освен, че ще харчи повече масло, някакъв друг проблем ще има ли?


Потребителски аватар
rahwin
Мнения: 266
Регистриран на: Нед 16 ное 2008 17:48
Автомобил: VW Passat B5 1999г
Двигател: AJM
Местоположение: Пловдив/Раковски

Мнениеот rahwin » Вто 09 дек 2008 11:28


Доколкото си спомням когато купувах колата ми казаха при запален двигател да отворя капачката и да си сложа ръката на дупката за половин-една минута и да видя после има ли масло по нея.Ако има-направо да я оставям- значи двигателя бил издухан.Пробвах и нямаше.Сега за почти 5000км маслото не е мръднало.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта