Като отворя капачката на маслото духа... АБФ
- grandvizitor
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пон 30 юли 2007 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Golf 3 GTI 16v ABF 94'
Като отворя капачката на маслото духа... АБФ
Какво означава това, че като запаля и отворя капачката на маслото от там духа, а даже и хвърля капчици масло и как се отразява това на двигателя?
Благодаря предварително!
- designer1
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
- Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
- Двигател: CJZC 2015
- Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY
Дръж си капачката затворена. Нормално е да духа (смуче) от там. Това е !
Последна промяна от designer1 на Пон 08 дек 2008 20:08, променено общо 1 път.
-
andro_
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Варианти:
1.Духа,не гори масло.
2.Духа,гори масло,наливам до 1 литър на 10 000 км.
3.Духа,гори масло,наливам над 1,5-2 литра на 10 000 км.
4.Духа,гори масло,отзад е толкова синьо,че не виждам нищо в огледалата.
Ако 1=да - да не ти пука.
Ако 2 = да - смени си гумичките на клапаните,ако искаш.
Ако 3 = да - смени си гумичките на клапаните,профилактика на главата,вижте сегменти,износване,ако маслото е фалшиво да се смени с по-малко фалшиво и да се докладва какво е положението.
Ако 4 = да - лошо,лошо изтървали са гумичките на цилиндрите (сегменти).
1.Духа,не гори масло.
2.Духа,гори масло,наливам до 1 литър на 10 000 км.
3.Духа,гори масло,наливам над 1,5-2 литра на 10 000 км.
4.Духа,гори масло,отзад е толкова синьо,че не виждам нищо в огледалата.
Ако 1=да - да не ти пука.
Ако 2 = да - смени си гумичките на клапаните,ако искаш.
Ако 3 = да - смени си гумичките на клапаните,профилактика на главата,вижте сегменти,износване,ако маслото е фалшиво да се смени с по-малко фалшиво и да се докладва какво е положението.
Ако 4 = да - лошо,лошо изтървали са гумичките на цилиндрите (сегменти).
- grandvizitor
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пон 30 юли 2007 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Golf 3 GTI 16v ABF 94'
Първо благодаря на всички за бързите отговори!
Второ питам, защото тук във форума бях чел, че когато си купуваш кола трябва да провериш дали, когато при запален двигател отвориш капачката за маслото, от там НЕ трябва да духа!
Трето:
Мисля, че съм по точка 2
. Колкото до синия пушек отзад, излиза по-скоро бял в количества, достатъчни да ги видя на огледалата, но само при температури под 10 градуса. А това, че е така отразява ли се по някакъв начин на двигателя, смисъл загуба на мощност, по-висок разход на гориво и т.н. (изключвам разхода на масло, то е ясен) и дали това трябва да ме притеснява по някакъв начин?
Второ питам, защото тук във форума бях чел, че когато си купуваш кола трябва да провериш дали, когато при запален двигател отвориш капачката за маслото, от там НЕ трябва да духа!
Трето:
andro_ написа:Варианти:
1.Духа,не гори масло.
2.Духа,гори масло,наливам до 1 литър на 10 000 км.
3.Духа,гори масло,наливам над 1,5-2 литра на 10 000 км.
4.Духа,гори масло,отзад е толкова синьо,че не виждам нищо в огледалата.
Ако 1=да - да не ти пука.
Ако 2 = да - смени си гумичките на клапаните,ако искаш.
Ако 3 = да - смени си гумичките на клапаните,профилактика на главата,вижте сегменти,износване,ако маслото е фалшиво да се смени с по-малко фалшиво и да се докладва какво е положението.
Ако 4 = да - лошо,лошо изтървали са гумичките на цилиндрите (сегменти).
Мисля, че съм по точка 2
-
andro_
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Повечето VW,пък и повечето коли с хидравлични повдигачи (значи всички
) страдат от гумички на клапаните,които предпазват маслото от стичане от повдигачите през стеблото на клапаните към цилиндъра.Просто с времето гумичките (те са си семеринги) се втвърдяват,износват и започва да гори масълце.Освен това,маслата,които се продават у нас повечето са нискокачествени и това е другата причина да се изгаря масло.Освен това,сигурно чат-пат караш и по-бързичко на високи обороти и така.
Ако искаш,имаш време и средства и не си правил профилактика на главата,консултирай се с майстор и прецени дали да правиш.
VW рядко страда от сегменти,въпреки че е възможно.
Ако се сменят гумички най-добре е да се свали главата,да се почисти,да се припаснат клапани,ако трябва да се сменят водачи и така.
Пробвай и с друго масло.След 500км и аз ще сменям масла и мисля да заложа на Лики Моли.
Ако искаш,имаш време и средства и не си правил профилактика на главата,консултирай се с майстор и прецени дали да правиш.
VW рядко страда от сегменти,въпреки че е възможно.
Ако се сменят гумички най-добре е да се свали главата,да се почисти,да се припаснат клапани,ако трябва да се сменят водачи и така.
Пробвай и с друго масло.След 500км и аз ще сменям масла и мисля да заложа на Лики Моли.
- grandvizitor
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пон 30 юли 2007 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Golf 3 GTI 16v ABF 94'
- rahwin
- Мнения: 266
- Регистриран на: Нед 16 ное 2008 17:48
- Автомобил: VW Passat B5 1999г
- Двигател: AJM
- Местоположение: Пловдив/Раковски
Доколкото си спомням когато купувах колата ми казаха при запален двигател да отворя капачката и да си сложа ръката на дупката за половин-една минута и да видя после има ли масло по нея.Ако има-направо да я оставям- значи двигателя бил издухан.Пробвах и нямаше.Сега за почти 5000км маслото не е мръднало.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта
