до колкото разбрах нещо е загубила мощностsmash_ написа:ANTOV_MS написа:само от центровка (зацепване на ремъка) там стенд не тряаа провери белезите
Не казвам че трябва стенд, казвам, че след като смениха ремъците и наместиха делкото, настроиха и дросела и ламбда сондата на БОШ стенд. Колата е сто пъти по-тиха и скоростите се сменят по-плавно. Единствено сякаш набира малко по-бавно, но според мен е напълно възможно да е от филтрите, защото сега сложих хубави (МАЛЕ), а преди това бяха някакви евтини. И точно както каза колегата по-горе е "омекнала". Не мисля, че има проблем с центровката - пали от раз и полита - каква центровка?
След смяна на консумативи загуби мощност. Решено!
- ANTOV_MS
- Мнения: 121
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 5:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- BastunSelski
- Мнения: 600
- Регистриран на: Вто 20 мар 2007 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сеат Ибиза 1.4 АЕХ у Софето
- Контакти:
-
Cecko_Becko
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 30 авг 2008 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега аз знам май от какво иде проблема
...
Моя братовчед си смени сам преди време ангренажния ремък на Фиата . И колата вървеше доста мудно .. както ти го описваш (той каза ,че вече е изпята песен и за това така) , отиде при негов приятел , който доста разбира от коли и забеляза , че ангренажния ремък не беше зацепен както трябва !!! ... Оправи ремъка както трябва да е и колата почна да хвърчи
Моя братовчед си смени сам преди време ангренажния ремък на Фиата . И колата вървеше доста мудно .. както ти го описваш (той каза ,че вече е изпята песен и за това така) , отиде при негов приятел , който доста разбира от коли и забеляза , че ангренажния ремък не беше зацепен както трябва !!! ... Оправи ремъка както трябва да е и колата почна да хвърчи
Водих я на доктор преди малко и ми скриха шапката. Оказа се, че ремъка който смениха е бил зацепен с един зъб напред, но по интересното следва. Майстора смята, че има два варианта:
1. зацепването да е направено нарочно така, защото колелото е било сменено с по-голямо, за да бяга повече колата и това е наложило промяна на центровката
2. компа да е сдал багажа и затова да са компенсирали
Както и да е, днес мръднаха делкото и колата се поотпуши, но това не решава проблема и в понеделник ще сравним колелото от моето поло с това на друго поло, за да видим дали е същия размер и брой зъбци и според това, майстора ще действа.
Ще пиша какво се случва, ако има някой, на който му е интересно.
1. зацепването да е направено нарочно така, защото колелото е било сменено с по-голямо, за да бяга повече колата и това е наложило промяна на центровката
2. компа да е сдал багажа и затова да са компенсирали
Както и да е, днес мръднаха делкото и колата се поотпуши, но това не решава проблема и в понеделник ще сравним колелото от моето поло с това на друго поло, за да видим дали е същия размер и брой зъбци и според това, майстора ще действа.
Ще пиша какво се случва, ако има някой, на който му е интересно.
Днес ходих в сервиза, оставих я и като я взимах ми казаха следното:
Сравнили са зъбчатото колело с такова от друго поло и са 1 към 1 еднакви. Проблемът явно идвал от чипа на компа и при 4000 оборота спирал да променя предварението. Зацепиха ремъка през един зъб (както беше преди смяната), нагласиха делкото и софтуера и казаха да карам смело без да сменям компа. Колата полетя - голям кеф
Ще си я ръчкам така, не мисля да сменям комп.
Сравнили са зъбчатото колело с такова от друго поло и са 1 към 1 еднакви. Проблемът явно идвал от чипа на компа и при 4000 оборота спирал да променя предварението. Зацепиха ремъка през един зъб (както беше преди смяната), нагласиха делкото и софтуера и казаха да карам смело без да сменям компа. Колата полетя - голям кеф
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта

