
Притриса при палене + бяло сивкав пушек?
Притриса при палене + бяло сивкав пушек?
От едно известно време забелязвам като я паля притриса около минута и при всяко притрисане от ауспуха излиза бяло сив пушек все едно кашля колата, След минута се оправя и влиза в ритъм и си работи нормално колата? Някой има ли идея какво е това?
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
Хм...страшно ли е тва?? Май ще трябва да я нося по сервизи, което е лошо щото ще остана без кола докато е в сервиза. Че и бензиновия си голф пазарих утре да го продавам ....съвсем ще остана без кола.
Колата е голф 3 GTD 1.9 '92ра
Колата е голф 3 GTD 1.9 '92ра
Последна промяна от GTD3 на Вто 09 дек 2008 22:41, променено общо 1 път.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
GTD3 написа:Хм...страшно ли е тва?? Май ще трябва да я нося по сервизи, което е лошо щото ще остана без кола докато е в сервиза. Че и бензиновия си голф пазарих утре да го продавам ....съвсем ще остана без кола.
Колата е голф 3 GTD 1.9 '92ра
Ми има една добавка на Лъки Моли(за първата дума не съм много сигурен дали е правилно)за прочистване на дюзи, сипваш от нея и ако не се оправи, тогава я карай на сервиз.Добавката е за един резервоар.Дават я за 75л,но на пълен резервоар няма проблем.Аз имах проблем с дюзите имаха голяма разлика в налягането сипах от тази добавка и се оправиха.Към 15лв струва има я на всяка бензиностанция.
- komitov
- Мнения: 176
- Регистриран на: Нед 23 дек 2007 19:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
А аз си мисля 'че на този ААZ има изгоряла някоя подгревна свещичкаrosen79 написа:kombito-tdi написа:зависи от колата ся на мен ми е интересно с какьв двигател е и каква е колата ма нищо ша почакам малко преди да гадая
Имали значение в случая каква е колата(стига да е дизел),признаците за пикаеща,или запушена дюза са едни и същи.Поне според мен.

- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Свещ, свещ и пак свещ...
Малко по-надолу е темата на Коко Георгиев:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=118868
Според мен проблемите са идентични
Малко по-надолу е темата на Коко Георгиев:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=118868
Според мен проблемите са идентични

Дано да е само това щото ще е голяма ирония ако голфчето се окаже за по голям ремонт. Имах избор да си оставя бензинката ( в перфектно състояние ) или дизела ( и той до оня ден си беше ОК ) и реших да продавам бензиновия голф
, даже вече и купувач имам.
rosen79 , мерси ! Вече в две теми ми помагаш с полезно инфо! Благодаря и на останалите които ми помагат със съвети!


rosen79 , мерси ! Вече в две теми ми помагаш с полезно инфо! Благодаря и на останалите които ми помагат със съвети!
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
rosen79 написа:kombito-tdi написа:зависи от колата ся на мен ми е интересно с какьв двигател е и каква е колата ма нищо ша почакам малко преди да гадая
Имали значение в случая каква е колата(стига да е дизел),признаците за пикаеща,или запушена дюза са едни и същи.Поне според мен.
според мен има
но ако ти мислиш че няма вьобще няма да споря
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], CECOTO111 1, Google [Bot] и 54 госта