Проблем центровка 2.5 ТДИ 6 цилиндъра AYM

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Phoenix9000
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 31 окт 2008 20:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Царево

Проблем центровка 2.5 ТДИ 6 цилиндъра AYM

Мнениеот Phoenix9000 » Сря 10 дек 2008 7:52


Здравейте колеги,
След проблема с тресенето който отстраних от обикалянето по много майстори и всякаквите идеи за това тресене някой от всичките майстори ми е разместил центровката на нафтовата помпа. Следствието е: трудно палене и висок разход. Закачих я колата на Vag-com 4.09 данните са следните:
Двигател: група 01 742 | 6.6 mg/str| |0.0 mg/str
група 04 742 | 2.4 ATDC | 0.00 БТДЦ | 40%
По това което показваше преди всички интервенции съдя че се е вдигнало количеството на горивото защото на група 1 показваше 3,5-4,2 mg/str. а в група 4 последната графа беше на 47 % Умната дюза която седи на 3 ти цилиндър не подава сигнал (но и преди не подаваше) а разхода наистина се е увеличил с 2 л/100 км а и това трудно палене е смърт. Центровката лично аз я докарвам на белези. През капачката на маслото следя за ОТ и забивам щифта в колелото на ГНП и притягам ремъка както пише във всички ръководства. Какво се е объркало та разхода и паленето са лоши? Помагайте!
mod edit: gr_kanev

Последна промяна от Phoenix9000 на Чет 22 сеп 2011 0:24, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Сря 10 дек 2008 8:16


това че щифта е на мястото си ,не означава че имаш центровка.като имаш повече свободно време и работни дрехи пак ми звънни.предполагам не знаеш кой ти пише-иво.
ако се развие темата и няма друга такава ще го обясним на всички ама си е доста писане...


Phoenix9000
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 31 окт 2008 20:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Царево

Мнениеот Phoenix9000 » Сря 10 дек 2008 8:22


Ще се хвана още днес най-вероятно с тази работа


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Сря 10 дек 2008 8:26


Ами да чакаме резлултата в темата. Само да не се проточи като с тресенето. :wink:

п.с. моята също се оправи след смяна онзи ден на вътрешно каре а си мислех че е от по силния чип който сложих, защото точно тогава се появи. :)


Phoenix9000
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 31 окт 2008 20:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Царево

Мнениеот Phoenix9000 » Сря 10 дек 2008 20:17


Значи извода до който стигнахме с другите колеги е:
Центровка на този тип двигател не може да се направи точно когато липсва информацията от централната (умната) дюза. Компютъра на колата смята че в момента настройката е 0.00 градуса в предварение и се стреми да намали градуса (в моя случай иска 2.4 ATDC - закъснение).
Извода е: Без датчик на положенито на иглата на дюзата на 3 ти цилиндър центровка на точката на запалване няма (точна центровка). Има центровка на късмет и добра воля от страна на помпата. Във връзка с горенаписаното търся да закупя централна дюза със следния ваг номер: 059130202F това е.
mod edit: gr_kanev


Phoenix9000
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 31 окт 2008 20:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Царево

Мнениеот Phoenix9000 » Съб 13 дек 2008 21:11


Колеги да се похваля стига на де са уруки :) Преди 2 дни направих една разходка до Варна. Купих си гореспоменатата дюза и заедно с колегата ifidik направихме точната центровка. Колата заспа. Пак си е мойта кола :)


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Съб 13 дек 2008 23:49


Ifidik е доктора на болните форумни ТДИ-та от Варна :bowdown :bowdown


Phoenix9000
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 31 окт 2008 20:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Царево

Re: Проблем центровка 2.5 ТДИ 6 цилиндъра AYM

Мнениеот Phoenix9000 » Чет 22 сеп 2011 0:29


Ох много добра центровка направихме във Варна с колегата Ifidik, но след поредната смяна на ангренажа центровка имаше докато не се търкулна ангренажното раздвижено колело на ГНП което седи на разпределителния вал :lol: Така както си стоях на светофара си угасна и бях толкова изненадан, че болтовете са се развили ей така сами.....
Центровката след смяната на ангренажа я правих в представителството на VW в Бургас. Те ми оставиха болтовете хлабави.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта