Здравейте колеги,
След проблема с тресенето който отстраних от обикалянето по много майстори и всякаквите идеи за това тресене някой от всичките майстори ми е разместил центровката на нафтовата помпа. Следствието е: трудно палене и висок разход. Закачих я колата на Vag-com 4.09 данните са следните:
Двигател: група 01 742 | 6.6 mg/str| |0.0 mg/str
група 04 742 | 2.4 ATDC | 0.00 БТДЦ | 40%
По това което показваше преди всички интервенции съдя че се е вдигнало количеството на горивото защото на група 1 показваше 3,5-4,2 mg/str. а в група 4 последната графа беше на 47 % Умната дюза която седи на 3 ти цилиндър не подава сигнал (но и преди не подаваше) а разхода наистина се е увеличил с 2 л/100 км а и това трудно палене е смърт. Центровката лично аз я докарвам на белези. През капачката на маслото следя за ОТ и забивам щифта в колелото на ГНП и притягам ремъка както пише във всички ръководства. Какво се е объркало та разхода и паленето са лоши? Помагайте!
mod edit: gr_kanev



Проблем центровка 2.5 ТДИ 6 цилиндъра AYM
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 31 окт 2008 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Царево
Проблем центровка 2.5 ТДИ 6 цилиндъра AYM
Последна промяна от Phoenix9000 на Чет 22 сеп 2011 0:24, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 31 окт 2008 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Царево
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 31 окт 2008 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Царево
Значи извода до който стигнахме с другите колеги е:
Центровка на този тип двигател не може да се направи точно когато липсва информацията от централната (умната) дюза. Компютъра на колата смята че в момента настройката е 0.00 градуса в предварение и се стреми да намали градуса (в моя случай иска 2.4 ATDC - закъснение).
Извода е: Без датчик на положенито на иглата на дюзата на 3 ти цилиндър центровка на точката на запалване няма (точна центровка). Има центровка на късмет и добра воля от страна на помпата. Във връзка с горенаписаното търся да закупя централна дюза със следния ваг номер: 059130202F това е.
mod edit: gr_kanev
Центровка на този тип двигател не може да се направи точно когато липсва информацията от централната (умната) дюза. Компютъра на колата смята че в момента настройката е 0.00 градуса в предварение и се стреми да намали градуса (в моя случай иска 2.4 ATDC - закъснение).
Извода е: Без датчик на положенито на иглата на дюзата на 3 ти цилиндър центровка на точката на запалване няма (точна центровка). Има центровка на късмет и добра воля от страна на помпата. Във връзка с горенаписаното търся да закупя централна дюза със следния ваг номер: 059130202F това е.
mod edit: gr_kanev
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 31 окт 2008 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Царево
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 31 окт 2008 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Царево
Re: Проблем центровка 2.5 ТДИ 6 цилиндъра AYM
Ох много добра центровка направихме във Варна с колегата Ifidik, но след поредната смяна на ангренажа центровка имаше докато не се търкулна ангренажното раздвижено колело на ГНП което седи на разпределителния вал
Така както си стоях на светофара си угасна и бях толкова изненадан, че болтовете са се развили ей така сами.....
Центровката след смяната на ангренажа я правих в представителството на VW в Бургас. Те ми оставиха болтовете хлабави.

Центровката след смяната на ангренажа я правих в представителството на VW в Бургас. Те ми оставиха болтовете хлабави.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: milench0, К.Одаджийски и 32 госта