Автоматичния превкл.ме връща самоволно на бензин. РЕШЕНО

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Сря 10 дек 2008 7:43


смяната на ключа е стъпка но не и решение на проблема ....при положение че не съм убеден че той е прецакан....нямам излишни едни 50-60лв за нов ключ(искам си съшия).....




qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Сря 10 дек 2008 11:34


Какъв искаш нов или втора рака. :D


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Сря 10 дек 2008 19:33


не бе човек ....колата ми направи номера да не иска въобще да запали....което никак не ме убеждава че проблема е в самия ключ....а казвайки искам си същия...означава че толкова си харесвам сегашния ключ (стои си перфектно до другите ми копчета на таблото) че ако се наложи да го сменям ще си търся същия...ЛандиРенцо 050М...което ще ми струва предполагам 50-60лв.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пет 12 дек 2008 8:13


Колега,оправял съм десетки подобни проблеми. Причината е била все една и съща "лоши'" спойки по платката на ключето. И то предимно в областите около релетата, незнам защо но много от тези релета страшно греят, а и не само от вибрациите също се получават студени спойки!


Потребителски аватар
spirof
Мнения: 420
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spirof » Пет 12 дек 2008 11:23


Направи като мен, вземи си български качествен превключвател за 15-20лв.
Ползваш кутийката и ключето от разваления и си готов. Запазваш външния вид и имаш работещ ключ. Ако ти се играе може и светодиодите да свържеш от новия към стария ключ.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Нед 14 дек 2008 21:08


k'во става ве колега колега, нагласи ли го този ключ??


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Сря 17 дек 2008 21:09


Все още не мога да кажа дали съм решил проблема .....в събота проверих всички ел. връзки и най вече тази от където взема захранване ключа - при бобината.....имаше окиси....презапоих я наново...разкарах ламбда емулатора ....използвах го само да ми прекъсва дюзата (имам ламбда контрол) смених го с реле.....всичко това за да опростя системата щото от толкоз кабеляци и аз вече не помня какво съм правил.....към момента малко съм карал колата но след всички тези интервнции не се е прояваял този проблем.....всичко работи отлично засега..надявам се и занапред...


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Вто 06 яну 2009 21:22


Започвам вече да се нервирам....Един месец никакви проблеми....На връх нова година викам я да преместя кочината...не ще да запали...ключа не свети...викам си показа си магарията навреме....на другия ден слизам с два куфара ....запали .....се едно нищо не е било викам си ...поне не ме връща на газ ....да ама не от днес си ме връща на бензин....
ПИТАМ ....Пасат АБС мотор.. + са на бобината директно от контактния ключ ли идва минава ли през релета няккави.....ако имате някаква читава ел схема давайте....че намерих някакви дето чеп за зеле не става от тях....
предполагам..... липсва плюса на бобината затова не иска за запали....ключа не свети (взема плюса от там)...при отпадане на плюса и подаване наново на +...ключа се рестартира и връща на бензин...лъже се все едно че колата е изгасена и пали наново....а при такова кратковременно отпадане на плюса самият мотор най-много да пропусне една две "искри".... предполагам че това се получава ...защото лятото забелязах че губи искра на някой друг такт(със стробоскоп)...а миналата зима ми вкарваше и бензин в маслото пак заради пропуски...мислех си че проблема е във високо волтовата част...но...прекалено много съвпадения....



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта