Страшно запотяване на стъклата!Пасат Б3!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
VroMoS
Мнения: 195
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 14:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Страшно запотяване на стъклата!Пасат Б3!

Мнениеот VroMoS » Съб 13 дек 2008 17:22


Колеги от два дена страшно много ми се запотяват стъклата в колата (пасат б3 2емотор) докато се кача и вътре става парник,започва да тече вода нарпаво ,докато забърша стъклото и веднага се запотява отново!
Мислех че филтъра се е намокрил ,обаче не е!Въпреки това го свалих духах го с сушуар и сега пак така се изпотяват!
От какво може да е това ,до преди 2 дена нямаше такова нещо ,карал съм в супер голям дъжд и не са се запотявали а сега и на слънчево време пак се запотяват!
Забелязах че антифриза ми намаля за 2 дена от максимума е отишал малко под минимума,ама няма никаде видимо изтичане,възможно ли е нещо от към радиаторчето на парното да изпуска антифриз и да ми поти стъклата,вече такива филми си набивам ,че незнам какво да правя!Ама трябва да се направи нещо ,че така неможе да се кара,ще се претрепя някъде,нищо не се вижда!
Благодаря ви ,Весели празници :)




Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Мнениеот DJ_TOLYO » Съб 13 дек 2008 17:35


Ами 90% ти се е издънил радиатора на парното който е под таблото. Изпарява ти антифриз и той полепва по стъклата. Запотяването съпроводено ли е с неприятен аромат?.... Така мирише изпарения антифриз. Освен всичко е и леко отровен тоя аромат, така че отваряй леко някое стъкло за проветрение. И се подготви за смяна на радиатора. Тежка процедура си е, ако не си много пипкав не се наемай да го правиш сам... Успех! :lol:


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Съб 13 дек 2008 17:40


DJ_TOLYO написа:Ами 90% ти се е издънил радиатора на парното който е под таблото. Изпарява ти антифриз и той полепва по стъклата. Запотяването съпроводено ли е с неприятен аромат?.... Така мирише изпарения антифриз. Освен всичко е и леко отровен тоя аромат, така че отваряй леко някое стъкло за проветрение. И се подготви за смяна на радиатора. Тежка процедура си е, ако не си много пипкав не се наемай да го правиш сам... Успех! :lol:

:да: :да: :да: :да: :да: :да: :да: И не е 90 а 1000% радиаторче на парното :idea: Предната седмица сменях на пасат със клима радиаторчето което беше спукано ( обаче само сълзи колкото да цапа стъклото и леко да губи антифриз без да мокри в краката ),сменяй и да не забравиш да ИЗГРАДИШ клапите щото пак ще сваляш табло :idea:


Потребителски аватар
VroMoS
Мнения: 195
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 14:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот VroMoS » Съб 13 дек 2008 17:49


Моя и тои има клима...тва няма оправия нали,само смяна с нов радиатор ,колко пара струва подмяната му някой сменял ли е ?
И ако му сложа от тия добавки дето ги слагат за запълване на дупки по системата дали няма да се оправи ,че съм закъсал с парите и .... :(


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 13 дек 2008 17:55


Не съм съвсем съгласен.
Не винаги този ефект има общо с радиаторчето така че малко по-полека с разглобяването и сменянето.Едно по едно :
-неприятна миризма може да имаш ако имаш климатик като моя - с разни организми вътре ама ще го чистя напролет ;)
-антифриза има голямо значение кога го гледаш :
-збелязах,че при мен като е студен двигателя и не е работил седи малко под минимума,като го запаля и се загрее се вдига точно там,където го оставих като го наливах лятото ;) ..на максимума.Все пак вчера долях още за да е на макс. като е студен мотора - изяде около половин литър...и като загря се качи доста над максимума и малко по малко го изхвърли докато стана 2-3мм над макс....така че зависи как го гледаш.
За стъклата аз съм имал същия проблем ама добре маскиран - като вали дъжд се запушва отвора при филтъра за оттичане и вътре тече водичка ама по малко....тя не изтича от парното а се събира вътре на дребни локвички...и като палнеш парното от вътре избълва топла водна пара и ефекта със стъката веднага е на лице....и се случва дори да е валяло преди 3-4 дни....виж си отвора за оттичане при филтъра - може да останеш изненадан от мизерията там ;)
Иначе може и да е радиаторчето - ако не си го сменял скоро и елеминираш останалите причини - то е ;)
Ако е то ще са ти омазнени стъклата леко освен,че ще са мокри заради антифриза....той е мазен ;)
Успех!


Потребителски аватар
VroMoS
Мнения: 195
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 14:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот VroMoS » Съб 13 дек 2008 17:57


явно ще се сменя радиаторчето.... някой има ли идея колко би ми струвало радиатора и смяната му?


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Съб 13 дек 2008 18:04


VroMoS написа:явно ще се сменя радиаторчето.... някой има ли идея колко би ми струвало радиатора и смяната му?

Радиаторчето е от 25 до 40лв ново зависи кой ще ти го продаде ( еднакви са на пасата голф 2 и 3 ) имаш 5лв за скоч ( тиксо за изолации в Praktiker го има ще го ползваш за клапите ) и няколко бири добър приятел за помощник и тази тема > http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... E%F0%F7%E5
п.п. Откачат се само маркучите които влизат в купето ( на радиаторчето)


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 13 дек 2008 18:09


Имам разбира се - това го правих лятото :)
Радиаторче - 45лв си взех немско (лицензно на Valeo-то,което ми беше оригинално) - Wemo или Vemo се пишеше ;)
За смяна - аз си го сменяш сам понеже е деликатна работата и има много тънкости,на всичкото отгоре съм с климатроник и исках да си пипна всичко сам,да съм си спокоен,че няма после да бера ядове.....иначе цифрата,която ми бе поискана беше около 80лв някъде,доколкото помня...
сега зимата не е удачно ако нямаш гараж - доста време отнема,трябва да се разглоби цялото табло,да се свали какво ли не и отнема доста време.
Разбира се разглобиш ли си ремонтираш клапите - нитоваш си ламаринка и отгоре облепяш с нещо (аз не ги облепих и малко подрънкват като са затворени - тропат в пластмасите).
Ето малко снимчици :
Изображение

и за клапите ;)
Изображение


Потребителски аватар
vazelin4o
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 23 май 2007 7:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vazelin4o » Съб 13 дек 2008 18:30


аз минах без нитове.С алуминиево фолио на 3М


Потребителски аватар
VroMoS
Мнения: 195
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 14:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот VroMoS » Съб 13 дек 2008 18:49


А дали става да му сложа от тия неща дето ги продават за запълване на дупки в системата или по добре да не я тъпча с такива боклуци?

П.С Това радиаторче ли е за моята кола http://www.emk-33.com/shop/product_info ... s_id=12057 ?
Да поръчам едно и да се мятам другата седмица да го правя,че немога без кола!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 13 дек 2008 20:39


Ем-комплект - аз от тях не бих си купил даже и ключодържател!
По-добре намери при теб Ауто+,Софрост,Елт Кар или друг магазин за чаркове понеже се сменя трудно и не е работа за през месец ;)
По повод добавките - най-много да си запушиш системата и тогава вече да си разкажеш играта сам окончателно....по-добре разглоби и си го оправи и да знаеш,че няма проблем.
Или пък помоли някой колега да го купи и да ти го прати от София или във Варна има магазин на Елит Кар също ;) (аз в момента съм в Стара Загора и нямам как да ти свърша тази работа)...хем ще го получиш по-скоро хем ще е доста по-качествено.
Успех!


Потребителски аватар
VroMoS
Мнения: 195
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 14:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот VroMoS » Нед 14 дек 2008 11:37


Мерси колега ,аз съм от Бургас и ще потърся в ауто + и в елт кар колко парички са и ще си взема един !
Тази седмица го мятам!Ще пиша при развитие !
Благодаря на всички !


Потребителски аватар
VroMoS
Мнения: 195
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 14:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот VroMoS » Нед 14 дек 2008 13:52


Ето да видите за какво изпотяване става въпрос!
Радиаторчето го закупих днес от ЕВТО 07 на цена 38лв ,надявам се да не е боклук,понеже в началото възнамерявах да си купя от Ем Комплект за 19лв :D
Утре я мятам!

Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Нед 14 дек 2008 14:12


Ти си направо за чистачки и отвътре!!! :D
Успех с ремонта!


Потребителски аватар
bnvp
Мнения: 112
Регистриран на: Сря 27 авг 2008 18:46
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Варна

Мнениеот bnvp » Нед 14 дек 2008 15:06


Колега същата работа като при мен-спукан радиатор на парното-1000%.Тоя проблем май взе да става масов :shock Погледни си капачката на разширителния съд на антифриза,защото при мен се спука в следствие на повреден клапан на капачката.Успех в ремонта



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта