Качествен антифриз ? От къде ?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
iceto
Мнения: 397
Регистриран на: Сря 08 ное 2006 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот iceto » Съб 13 дек 2008 20:44


това е от форума на фиат относно антифриз Приста лонг лайф
Atanas71 написа:
dimmX написа:Хубава темичка се заформи, та и аз да питам каква е в момента цената на Paraflu и какво е съотношението антифриз-дестилирана вода и колко от едното и колко от другото за колата от подписа ми!
Какво мислите за антфриза на Prista-long life, стрували си парите и качеството?
Това е доста добър антифриз.Във фирмата в която работя сме дистрибутори на Американския антифриз "Флидгард" който е световен лидер в производството на филтри и антифризи.Направих ме тест на Prista-Long Life и се оказа че има същия процент ДЦА само две десети от процента по-нисък от Флитгард-а при една и съща концентрация :!: Това показва че този антифриз е на доста високо ниво и родния ни производител доста се е постарал. Едно пояснение ДЦА е добавка която има антикорозиони свойства и също не позволява образуването на микровъздушни мехурчета които водят до кавитация и са враг номер 1 на всички метални детайли. Това е основната добавка която прави антифриза по скъп. Няма да коментирам други марки антифриз които тази добавка липсва , така че не е все едно какво слагате че било важно да не замръзва във фризера :mrgreen: Този антифриз на Приста трябва да се държи в концентрация -30 -35 градуса ако се разреди под тези стойности се губи свойството на ДЦА-то. Този тест на Приста го направихме защото клиентите на двигателите които продаваме искаха да знаят дали може да ползват този антифриз защото американския им идваше скъпо.Ние като фирма която държи на реномето си направихме този тест от случайно закупен от бензиностанция антифриз Приста Long life след положителния тест клиентите бяха уверени че при използването му няма да бъдат нарушени гаранционите условия.


http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=17924&postdays=0&postorder=asc&highlight=%E0%ED%F2%E8%F4%F0%E8%E7&start=15




Потребителски аватар
CRX Racing
Мнения: 1246
Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CRX Racing » Съб 13 дек 2008 21:11


ProSpeed :arrow: Motul
Последния път нямаше концентрат и си взех разреден 12 лева литъра. Концентрата незнам колко струва, че бях взел масло, филтри... наведнъж.


Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Мнениеот BeckoTDI » Съб 13 дек 2008 21:22


Аз пък съм чувал добри думи за HEPU и мисля такъв да си взема, G12.. но цената му е 20лв литъра или се бъркам :roll:


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Нед 14 дек 2008 9:23


Такаа.... а никой не каза най накрая , за тази ДЦА добавка, има ли я няма ли я в по евтините антифризи щом е толкова важа, май и аз се замислям да го сменя антифризера , и май все повече клоня към Приста лонг лайф, но все пак искам и други мнения, нещо по качествено от тази приста , този американския от форума на фиат как му е името цената долу горе ???


Потребителски аватар
valdesbg
Мнения: 138
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот valdesbg » Нед 14 дек 2008 10:20


ROWE - немски
Младост 1А бл.516 / магазин за авточасти - наливен -74*- син =8лв./1л.
Има и червен - бутилиран .
гаранция 2г.


Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот leavon » Нед 14 дек 2008 10:21


Казвали са ми, че не е хубаво да се сипва концентрат директно в охладителната система, защото бил много агресивен към металните части. И наистина, винаги когато съм сипвал направо концентрат е прокапвал или радиатор, или друга метална част. На стари коли, с ръждясали метални части - нищо чудно! Гледам винаги, когато сипвам антифриз да е поне малко разреден!


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Нед 14 дек 2008 10:24


Не е от антифриза..... колата ако е карана някога с вода, когато си налял антифриз в по концентрирано съотношение е позамил налепите и колата теква .... често става така ... решението е смяна на елементи по охлаждането с нови щото старите ги е хванала дъртозата.....също така виж си температурите ...да не се окаже че таблото показва 90 а всъщност е 110 и т ...тогава също теква като лейка ........


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Нед 14 дек 2008 11:38


Tyan написа:Не е от антифриза..... колата ако е карана някога с вода, когато си налял антифриз в по концентрирано съотношение е позамил налепите и колата теква .... често става така ... решението е смяна на елементи по охлаждането с нови щото старите ги е хванала дъртозата.....също така виж си температурите ...да не се окаже че таблото показва 90 а всъщност е 110 и т ...тогава също теква като лейка ........

Мерил съм я 90 е калата винаги е карана с антифриз и то правен да замръзва на - 50 :roll:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Нед 14 дек 2008 11:40


Tyan написа: ... решението е смяна на елементи по охлаждането с нови щото старите ги е хванала дъртозата....


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Нед 14 дек 2008 11:56


ако може човек да си го позволи, защо да не кара с концентрат, по мазен е, по добре за водната помпа, а и тази добавка ДЦА ще е в по концентрирано състояние , което май е по добре. А за охлаждащите свойства , то е ясно , нали е охладителна течност


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Нед 14 дек 2008 12:30


сваляш всички възможни маркучи почистваш накрайниците на които се нахлузват ,качваш маркучите в банята миеш ги хубаво , миеш радиатора , промиваш системата , гледаш някой напукан маркуч дали има за смяна и така...
счупих се да ги пукат а те да текат и сълзят докато не ги смених половината заедно с водни помпи , радиатори и 2314 промивки....та сега така....не тече :o


Потребителски аватар
kimif2008
Мнения: 564
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 22:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kimif2008 » Нед 14 дек 2008 12:44


ПОРШЕ СОФИЯ и немаш проблеми не е скьп ако тече малко от някьде добавка но валволин от тех_ко


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Нед 14 дек 2008 16:11


Smoke написа:сваляш всички възможни маркучи почистваш накрайниците на които се нахлузват ,качваш маркучите в банята миеш ги хубаво , миеш радиатора , промиваш системата , гледаш някой напукан маркуч дали има за смяна и така...
счупих се да ги пукат а те да текат и сълзят докато не ги смених половината заедно с водни помпи , радиатори и 2314 промивки....та сега така....не тече :o
Брат много странно но почти сички маркучи са нови накраиницити нямаха никакви отлагания....то некапе ами новлажнява...пак казвам от оня ден си просмуква и от гарнитурата на водната помпа :shock сега да чакам и от на блока ли мааму незнам :?


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Нед 14 дек 2008 16:46


В антифриз Мотокс много съмнително да има някаква антикорозионна добавка, след като джетата на приятел ръждяса яко за 1 зима с такъв. От българските Приста става, иначе аз лично съм сипал HEPU в момента - за 1 година и нещо си е още син и бистър, цената беше около 13-14 лв за 1.5л концентрат.


Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Нед 14 дек 2008 18:16


Навсякъде по съединенията си стои влажно .Дори фланеца на темп. датчик който го слагах нов и от там сълзи . Водната помпа е нова , фланеца на термостата го мазах с течна гарнитура като го сменях - и от там тече. В скоро време ще ми кипне съвсем и ще отделя 1 ден за да изчистя или сменя всички фланци и скоби , черен силикон на всякъде , 1000 промивки и най-накрая читав антифриз . Мисля да търся Пристата :roll:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта